facebook instagram
CONTACT ✉ Jointy&Croissanty

Obserwuje

czwartek, 9 lutego 2023

spódnica w kratę









PL: Mam słabość do wielu różnych modowych estetyk m.in. retro, także spódnica z koła w kratę to dla mnie taki jesienno zimowy klasyk. Ta jest tak wyrazista, że reszta zestawu jest prosta i monochromatyczna, stanowiąc dla niej tło. Kolor szminki też się nieźle zgrał, ale to czysty przypadek. Grzywka zrobiła psikusa, co niestety zobaczyłam dopiero po zrzuceniu zdjęć z aparatu. 

Sweter: bonprix
Spódnica, buty: no name

ENG: I like many different fashion aesthetics, among others retro style, so checkered circle skirt is such an autumn-winter classic for me. This one is so expressive that the rest of the set is simple and monochromatic, constituting a background for the skirt. The color of the lipstick also matched well, but it's pure coincidence ;)

Sweater: bonprix
Skirt, boots: no name

31 komentarzy:

  1. Czerwien i czern to dla mnie zawsze będzie klasyk. Chociaż czerwień jest również nadal jak dla mnie jest zbyt odważna. Zwłaszcza z tą czernią. Kiedyś miałam obsesję na punkcie takich spódnic. Widzę że jednak kratka zawsze będzie nieśmiertelną. A ta grzywką choć zrobiła psikusa całości raczej dodaje uroku aniżeli coś psuje 😁


    zpsemjestlepiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjna ta spódnica! Krata zawsze w modzie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie miałam takiej spódnicy, ale to zestawienie mnie do siebie przekonuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne zestawienie , uwielbiam takie spódnice - pamiętam miałam taką nawet jak byłam dzieckiem :-) - połaczęnie jej z czarną górną jest idealne

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądasz pięknie! tak klasycznie i elegancko!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś bardzo lubiłam spódnice w kratkę. Miałam taką w butelkowej zieleni. Od kilku lat nie mam już nic takiego w szafie, chyba czas na powrót :) Też bardzo lubię łączyć je z czernią :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uroczo z taką grzywką 😉

    OdpowiedzUsuń
  8. przecudna ta spódnica, bardzo lubię ubrania w kratkę. dwa miesiące temu kupiłam garnitur niebieski w kratkę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Spódnica jest piękna i ponadczasowa :) ta kratka to "evergreen" :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna spódnica, uwielbiam takie, świetnie się wyróżnia na czarnym stroju :)

    OdpowiedzUsuń
  11. You're gorgeous, love how you're rocking plaid! <3


    http://www.couture-case.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta spódnica jest świetna, ja też lubię retro :) A grzywką się nie przejmuj, wyszło uroczo i bardzo ładnie i tak naturalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bo takiej spódnicy podkładka z czerni najlepiej służy!
    Jak dla mnie jest pięknie!
    Na grzywkę zwróciłam uwagę, gdy przeczytałam niżej :D
    Moje włosy fruwają wiecznie w rozmaite strony, więc mnie drobny nieład wcale nie przeszkadza :D

    OdpowiedzUsuń
  14. You have such a wonderful look, and I admire how you styled your outfit. The mix of red and black is attractive to me.

    Happy Valentine's Day!
    https://www.melodyjacob.com/2023/02/maximizing-student-success-through-balance-in-education-and-daily-life.html

    OdpowiedzUsuń
  15. In love with this kind of winter outfit, so chic and feminine :)
    Have a wonderful week!

    www.luciagallegoblog.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zestawianie <3
    Sama noszę dużo czerni i lubię takie wyraźne akcenty jednym elementem stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Beautiful style and I love the pattern on your skirt. It looks great with the black it really stands out so lovely. I hope your having an amazing week.https://www.bauchlefashion.com/2023/02/inside-latest-heart-shaped-handbag-trend.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna ta stylizacja. Kiedy byłam nastolatką uwielbiałam podobne spódniczki. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. I just LOVE your skirt!
    Your outfit is so beautiful, I would wear it ♥

    https://www.heyimwiththeband.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajna stylizacja, podoba mi się spódnica w kratę, mam podobną :) A grzywką się nie przejmuj, zdjęcia są bardzo ładne!

    OdpowiedzUsuń
  21. The skater skirt and style are definitely a classic combo! love the booties you chose to wear with it, so cute.
    Cheers,
    Tania
    https://inspiremyfancy.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Love the skirt! 🧡🧡🧡

    https://marylyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. You are fabulous and so is this outfit. You're killing it! https://www.aboutlifeandlove.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajne połączenie ;D
    Pozdrawiam serdecznie! :)
    Wildfiret

    OdpowiedzUsuń
  25. super wyglądasz, spódnica jest boska:)

    OdpowiedzUsuń
  26. I love your bangs and love the red plaid skirt, it's one of my faves : )

    juanitalikes.com

    OdpowiedzUsuń