facebook instagram

Obserwuje

piątek, 3 lutego 2023

w górach: Bukowe Berdo i Halicz

Dzisiaj mała odskocznia od zimy, która jest mi już wyjątkowo potrzebna. W październiku zrobiliśmy kilka przyjemnych tras w Bieszczadach, ta na Bukowe Berdo i Halicz zdecydowanie należy do naszych ulubionych, głównie ze względu na widoki i mniejsze natężenie ruchu jesienią.

Wyruszyliśmy z Mucznego szlakiem żółtym, osiągając po kolei trzy szczyty Bukowego Berda (1201 m n.p.m., 1238 m n.p.m. i 1313 m n.p.m.) gdzie biegnie już szlak niebieski.

Następnie udaliśmy się na przełęcz Goprowską, w dalszym ciągu niebieskim szlakiem, który wiedzie kilkadziesiąt metrów od wierzchołka Krzemienia (1335 m n.p.m.) - jest to drugi co do wysokości szczyt polskich Bieszczadów, którego wierzchołek jest niedostępny dla ruchu turystycznego ze względu na ochronę przyrody.

Dalej od Przełęczy Goprowskiej ruszyliśmy szlakiem czerwonym w kierunku Halicza (1333 m n.p.m.), podziwiając po drodze niesamowite widoki.

Jednak to, co zobaczyliśmy na szczycie, zdecydowanie przeszło nasze najśmielsze oczekiwania. Całe Bieszczady są niesamowite, ale Halicz to nasz zdecydowany faworyt, zresztą zobaczcie sami.

Wróciliśmy tą samą trasą, a w okolicy Bukowego Berda udało nam się załapać na złotą godzinę i walnąć kilka fot. W sumie zrobiliśmy tego dnia około 21 km, a suma podejść wyniosła 893 m.

1. Przepiękna trasa oraz widoki :) No i ładna ilość kilometrów :)

2. Witam serdecznie ♡
    Cudowna fotorelacja! Wspaniała trasa uwielbiam takie górskie wycieczki :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

3. Wyobrażam sobie jak bym tam była i wdycham to świeże powietrze.

4. Oh this is incredible! I love seeing these photos, how exciting to get to travel here. This reminds me of when I lived in the PNW here in the U.S. You looked like you had a great trip.

Allie of
    www.allienyc.com

5. Beautiful place nice pictures

6. Alez cudne zdjecia, dziękuję za wirtualny spacer, na żywo dopiero musi być tam cudnie <3

7. Właśnie wróciłam z gór. Uwielbiam te widoki. Cudowne zdjęcia. Pozdrawiam serdecznie :)

8. Cudowne zdjęcia, oddają klimat i piękno gór :)

9. Bieszczady są tak piękne!

10. Piękne zdjęcia!

11. widoki zapierają dech w piersi, przepięknie!

12. Te widoki zapierają dech ❤️ Cudna górska wyprawa ❤️

13. Niesamowita okolica, góry są mega <3

14. Wow wonderful photos! Thanks for sharing.
    I invite you to visit my last post. Have a good week!

15. Tak mi tęskno za ładną pogodą...Choć idziemy pomału w dobrym kierunku. Patrząc na Twoje zdjęcia poczułam smutek i tęsknotę. Tak mi brakuje natury, a właściwie gór samych w sobie - coś czego w Holandii nie znajdę chyba, że sobie w piaskownicy zrobię górkę :P Mimo wszystko miło było popatrzeć, teraz to już zacznę odliczać dni do wakacji :)

1. Też mi już strasznie brakuje ciepłej pogody i zieleni, ostatnio najchętniej siedziałabym cały czas przy kaloryferze z gorącą herbatą i książką w ręku:)

16. Ale pięknie!!! Wspaniale sie ogląda takie widoki, gdy mróz za oknem:))