facebook instagram
CONTACT ✉ Jointy&Croissanty

Obserwuje

wtorek, 26 kwietnia 2022

pastele











PL: Jest wiosna (byle jaka, ale przynajmniej śnieg nie pada) więc są i pastele, które o tej porze roku szczególnie lubię nosić. Wpasowałam się w otoczenie, nie zamarzłam, zdjęcia na tle kwitnących drzewek zaliczone.

Kurtka, spódnica: no name
Buty: Up2step
Apaszka: Cotton Club

ENG: It's spring (quite cold and rainy, but at least it's not snowing) so there are pastel colors that I especially like to wear at this time of the year. I fit into the surroundings with my outfit, didn't freeze and the photos against the background of flowering trees completed.

Jacket, skirt: no name
Shoes: Up2step
Scarf: Cotton Club

36 komentarzy:

  1. Cudownie wyglądasz! Piękny kolor spódniczki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Love this outfit, especially the jacket! :)
    Have a nice day! 💜

    🌸 Kiara Era BLOG 🌸
    <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślałam nad kupnem podobnej spódnicy z tą kurteczką wygląda przesłodko <3. Piękne pastelowe kolory, choć ja przyznaję, że przy tej pogodzie jeszcze bym zmarzła ale mam nadzieję, że w końcu się rozciepli :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna stylizacja! Pastelowy róż to jeden z moich ulubionych kolorów. <3

    OdpowiedzUsuń
  5. This colour fits you perfectly.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super stylizacja :D!!
    Pozdrawiam!
    Mój blog: Wildfiret

    OdpowiedzUsuń
  7. Nice look in such a lovely shade. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ta stylizacja jest fantastyczna w świetnych kolorkach

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna wiosenna stylizacja, lubię taki pudrowy róż :)

    https://apetycznie-klasycznie.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale przepiękny outfit! Kolory totalnie na taak!

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna jest ta ramoneska! kolor super i bardzo Ci w niej do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. In love with your pink outfit, and the location is just perfect!

    Kisses,

    https://www.theartofpaloma.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojej...ale śliczna kompozycja! Pięknie Ci w pastelach:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Właśnie zauważyłam, że idealnie się wpasowałaś w tło :D Piękna stylizacja, bardzo urocza ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. such a lovely outfit! you look fabulous

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaki ładny kolor kurteczki! Ja ostatnio zachorowałam na pastelową miętę :))

    OdpowiedzUsuń
  17. I love pastels, so perfect for spring/summer. Beautiful pleated skirt xx
    Maria xx
    https://www.elegantduchess.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak piękna, pastelowo-wiosenna stylizacja <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Ślicznie wyglądasz w pastelowych kolorach :) Cudna spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam pastelowe kolorki :) Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Conjuntada con los arboles.
    1 saludito

    OdpowiedzUsuń
  22. This is a beautiful spring styling. You look very pretty in pink!!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Kocham Twoje wyczucie stylu.

    OdpowiedzUsuń
  24. I loved the look in pastel pink tones, it was a very cute and delicate look!
    I loved the photos with the flowers matching!
    https://www.heyimwiththeband.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepięknie wyglądasz :) Wiosennie i lekko - tak lubię!

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładna stylizacja i super zdjęcia :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Całość bardzo ładnie się prezentuje. Wszystko mi się podoba, szczególnie buty Nie lubię jak dziewczyny zakładają buty sportowe do spódnic i sukienek, zwłaszcza białe Wolę mokasyny lub półbuty, ale ja pewnie za stara już jestem...

    OdpowiedzUsuń
  28. kurcze ale czad :D przez chwile myslalam ze to plaszczyk :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Love the pastel look on you. So chic. And the scarf accented this delicate look. Love the scenery and you look beautiful <3

    OdpowiedzUsuń