facebook instagram
CONTACT ✉ Jointy&Croissanty

Obserwuje

wtorek, 9 kwietnia 2024

pastele i dżins

PL: O ile przy doborze ubrań sezonowe trendy nie wpływają na mnie w żaden sposób, to już pory roku mają konkretne znaczenie, chociażby w kwestii kolorów (nie mówiąc już o materiałach czy fasonach). Jesienią i zimą raczej unikam pastelowych odcieni, za to wiosną kompletnie nie potrafię się im oprzeć. Zdarza mi się nosić je w wersji od stóp do głów lub tak jak tym razem - w połączeniu z dżinsem i wyrazistszymi kolorami.

[współpraca reklamowa]

ENG: When choosing clothes, I don't follow trends at all, but the seasons have a significant influence on the colors I wear. In autumn and winter I tend to avoid pastel shades, but in spring I cannot resist them. I sometimes wear them from head to toe or, like this time, in combination with denim and expressive colors.

[advertising collaboration]

Kurtka / jacket: bonprix
Bluzka / blouse: bonprix
Dżinsy / jeans: bonprix
Beret / beret: Mohito
Buty / shoes: no name







25 komentarzy:

  1. Bardzo wiosenna stylizacja! Super połączenie kolorów i dodatków. Też tej wiosny postawiłam na róż. Kupiłam sobie płaszcz w malinowym kolorze, a co do pasteli, to zaopatrzyłam się w zielony sweterek, który kojarzy się z barwą pistacji. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A beautiful outfit in pastel colors.
    The pink shirt highlights the soft tones once again.

    OdpowiedzUsuń
  3. I love the color combination, especially the quilted jacket and those chunky lilac loafers are very original. Kisses!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię tego typu kurteczki (jeansy lubię najbardziej ta delikatne, rozciągliwe), bo zawsze mi się sprawdzają, mam nawet jedną różową, ale trochę bledszą. Lubię każdy kolor, nie noszę brązów. Pastele są piękne i bardzo kobiece. A Tobie, jak zauważyłam, jest naprawdę ładnie w każdym kolorze. Buty też mi się podobają, bo mają dość grubą podeszwę i nie czuć kamyczków i kocich łbów w Rynku. :))
    Generalnie naprawdę pięknie wyglądasz w każdej stylizacji. Dobrego, ciepłego czasu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie:)
      Ja się z brązami niedawno polubiłam, ale i tak wolę czerwień, pastele, beże i kobaltowy odcień niebieskiego. Taka gruba podeszwa w butach bywa zbawienna, ja dość dużo chodzę i przy cienkich podeszwach od kamyków stopy wymiękają, więc przy wyborze obuwia bardzo zwracam na to uwagę.
      Miłego popołudnia:*

      Usuń
    2. Ja też sporo chodzę. Lubię łazić, zwłaszcza do lasu. Kobaltowy odcień niebieskiego też bardzo lubię, nie tylko dlatego, że mieszkam w Bolesławcu, ale też dlatego, że dobrze w nim wyglądam. Dobrego!

      Usuń
  5. You look amazing. That is a lovely jacket

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczna wiosenna stylizacja. Piękny kolor ma ta bluzka,taki wyrazisty. Ja wiosna i latem również lubię takie jasne, ładne kolory. Wczoraj właśnie dokonałam roszady w swojej szafie 😉
    Serdecznie pozdrawiam 😘

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajny zestaw! Zauroczyła mnie ta kurteczka i buty- rewelacja :) Powiem Ci, że właśnie za takimi butami się rozglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna stylizacja i super zdjęcia!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny zestaw :) lubię taki delikatny pudrowy róż :)
    https://apetycznie-klasycznie.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. lubię połączenie dżinsu z różowym

    OdpowiedzUsuń
  11. Oooo this pink pastel look is SO pretty!! I saw this on your IG. I Love the different tones of pink and the lavender shoes are gorgeous!!

    Allie of
    www.allienyc.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Pozdrawiam, Kingo, dziękuję, dobrego nowego tygodnia, niech będzie piękny i ciepły.

    OdpowiedzUsuń
  13. Urocze są te róże. Bardzo kobiece. A przez ten beret odrobinę francuskie. Szyk w każdym calu.💕

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zestawienie. Ponoć tej wiosny pastele są w trendzie, a najbardziej to morelowy 😃. Ja uwielbiam róże i niebieski w pastelu. A i mięta z żółtym ma swój urok.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny, świeży wiosenny look . Piękna scenografia, które idealnie podkreśla stylizację

    OdpowiedzUsuń
  16. What a cosy look! I love it. It's a sign of wisdom not to follow trends mindlessly. Your style is evergreen and effortless. Why change anything for a fleeting trend? As always you shine in your outfit even when wearing a pair of jeans. The quilted coat and pink top are feminine and eye-catching :) Warm wishes to you from where it's monsoon right now ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale fajną masz te kurtkę :)
    Bluzka również, zresztą- cała stylizacja mi się podoba :)
    Też wiosną i latem stawiam na pastele :)
    Pięknie wyglądasz :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń