facebook instagram
CONTACT ✉ Jointy&Croissanty

Obserwuje

piątek, 15 kwietnia 2022

czerń i brązy









PL: Do niedawna wiosną nosiłam praktycznie tylko pastele. Dalej je lubię, ale równie często sięgam po czerń, brązy, beże no i oczywiście moją ulubioną czerwień. Wszystko z dzisiejszego zestawu pojawiło się tutaj wielokrotnie, ale w zupełnie innych konfiguracjach. Mogę śmiało powiedzieć, że udało mi się skompletować swoją garderobę tak, by większość rzeczy do siebie pasowała, co daje spore możliwości ubierania się różnorodnie, bez przesadnie dużej zawartości szafy.

Kurtka: Front Row Shop / diy
Bluzka: bonprix
Szorty: no name
Buty: no name
Czapka: Mohito
Torebka: bonprix

ENG: Until recently, in spring, I wore only pastel colors. I still like them, but just as often I choose black, brown, beige and of course my favorite red. Everything from today's set has appeared here many times, but in completely different configurations. I can confidently say that, I managed to complete my clothes so that most of them fit together, which gives a lot of opportunities to dress in various ways, without too much wardrobe content.

Jacket: Front Row Shop / diy
Blouse: bonprix
Shorts: no name
Shoes: no name
Hat: Mohito
Bag: bonprix

29 komentarzy:

  1. Brak mi słów, żeby opisać wrażenie, jakie robi ta stylówka. I Ty w niej ;) <3

    OdpowiedzUsuń
  2. You look lovely! I was about to purchase leather shorts and now I regret not buying them lol Have a lovely weekend!
    PerlaGiselle | iamperlita.com
    ♥ | INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny strój, bardzo ładna kurtka 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna i taka wiosenna styliazcja!
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na najnowszy post!

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjne te buty! :) Zresztą, cała stylizacja mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. In love this look! Happy Easter!

    http://www.photosbycris.com.au/cris-santos-styling-lifestyle-centre/

    OdpowiedzUsuń
  7. I love your look and the colors is so chic!
    I liked your boots, this detail on the sides is very pretty :)

    https://www.heyimwiththeband.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna stylizacja :) kojarzę większość rzeczy z innych postów, ale teraz widzę je w zupełnie nowym, bardzo ciekawym połączeniu :)

    https://apetycznie-klasycznie.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! Co za figura! Super zestaw, świetnie w nim wyglądasz 😘

    OdpowiedzUsuń
  10. You look gorgeous, and the shorts are awesome!
    Have a nice week!

    www.luciagallegoblog.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Brawo podziwiam za umiejętne kompletowanie ubrań ja się trochę z tym męczę. Mam niektóre rzeczy w których nie chodzę tylko, dlatego że trudno mi coś do nich dopasować :P. Muszę to w końcu ogarnąć.
    A stylizacja świetna. Podobają mi się te szorty.

    OdpowiedzUsuń
  12. Love the outfit!
    Great style!!

    Have a great day! <3
    🌸 Kiara Era BLOG 🌸
    Kisses,
    Kiara Era

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajna stylizacja :D!
    Troszkę spóźnione, ale Wesołych Świąt! Mam nadzieję, że miło spędziłaś te Święta :)
    Mój blog: Wildfiret

    OdpowiedzUsuń
  14. Co tam stylizacja, Twoje nogi są wow 😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  15. So pretty ♥

    https://www.heyimwiththeband.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  16. Oh very good style
    I love the jacket
    xx

    OdpowiedzUsuń
  17. Ooo la la sexy look! Love this!

    Allie of
    www.allienyc.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zdjęcia i bardzo ładna stylizacja :D
    Podoba mi się kurtka :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglądasz fenomenalnie w tym zestawieniu - uwielbiam czerń i brązy - te skórzane szorty są przecudne

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale te spodenki fantastycznie się na tobie prezentują! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Black and brown look amazingly chic when you wear them, Kinga! <3


    http://www.couture-case.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystko świetnie współgra ze sobą!

    OdpowiedzUsuń