facebook instagram
CONTACT ✉ Jointy&Croissanty

Obserwuje

wtorek, 15 lutego 2022

czerwień







PL: Zimowa klasyka w moim wydaniu, czyli wełniany płaszcz z paskiem w talii, wygodne kozaki, skórzana spódnica i ciepła czapka. Marzą mi się już lekkie, wiosenne stylówki, jednak temperatura wciąż jeszcze bliższa zimie, a ja jestem zmarzluchem, więc chyba nieprędko pojawią się tutaj trencze i ramoneski.

Płaszcz, czapka, buty: no name
Spódnica: bonprix

ENG: Winter classic in my style, that is combo of wool coat with a belt at the waist, comfortable boots, leather skirt and a warm beanie. I already dream of wearing spring outfits, but the temperature is still closer to winter, so it's not time for trench coats and biker jackets yet.

Coat, beanie, boots: no name
Skirt: bonprix

24 komentarze:

  1. This looks like a perfect Valentines Day outfit!! You look so pretty! I hope you had a wonderful Valentines Day my dear! <3 - https://domesticgeekgirl.com

    OdpowiedzUsuń
  2. This is such a cosy and colourful outfit! I really like the cute beanie paired with that lovely red jacket :)

    Hope your week is a good one so far :)

    Away From The Blue

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz :) cudowne połączenie kolorów i fasonów, długie buty do płaszcza pasują idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia i bardzo ładnie prezentuje się ten płaszczyk :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Red is always better! This red and black outfit fit you very well Dear friend. Thanks for the review.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wyglądasz, a czerwień to mój ulubiony kolor, tylko w swój czerwony płaszczyk już się ie mieszczę :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Czerwien swietnie energetyzuje wiec dobrze ja nosic w tym sezonie.Jak zwykle dopracowalas perfekcyjnie swoja stylizacje!

    OdpowiedzUsuń
  8. Iście świąteczny klimat, chociaż po świętach już dawno. Brakuje tylko śniegu w tle ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Red is your colour! I do love this outfit. The red coat suits you perfectly and I like how you paired it with a skirt and high boots. I like to wear high boots in Winter too, it's a great way to keep warm. Have a great day!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz nieziemsko w czerwieni ❤

    OdpowiedzUsuń
  11. You look beautiful in red, I think I already said that haha!
    I love your glasses too ♡

    https://www.heyimwiththeband.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie wyglądasz w tej stylizacji :) Czerwone płaszcze zawsze zwracają moją uwagę, ale jak na razie ni zdecydowałam się takiego kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Stylizacja stworzona dla Ciebie- wyglądsz pięknie w czerni i czerwieni - to zdecydowanie Twoje kolory

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowny płaszczyk! I bardzo mi się te kozaki podobają:) ja powoli kompletuje już szafę na wiosnę;) marzy mi się trencz w tym roku,dawno już takowego nie miałam...

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękny ten płaszcz :) Do twarzy Ci w czerwieni :)

    https://profashionworld.blogspot.com/2022/02/odkurzacz-jimmy-jv85-recenzja.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj tak, mi też marzą się lekkie wiosenne ciuszki :( w czerwieni wyglądasz naprawdę nieźle! <3

    OdpowiedzUsuń
  17. lloking great! I lov ethee red coat!

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny płaszcz :) Mi też już tęskno do lżejszych stylizacji ale też niezły zmarzluch ze mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Nawet jeśli zrobi się trochę cieplej, to wiatr jest okropny, więc wychodzi na to, ze nadal trzeba chodzić w ciepłych płaszczach i czapkach.

    OdpowiedzUsuń
  20. Red is my favorite color so you can know how much I like your coat and this black and red styling. You look gorgeous.

    OdpowiedzUsuń
  21. O matko, ten płaszcz jest cudowny! W zasadzie można do niego ubrać cokolwiek i tak będzie się wyglądać pięknie!
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam: mangusie.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny płaszczyk <3 ale ja też bym już chętnie w wiosenne ciuszki wskoczyła. Na razie bez czapki ani rusz, nawet jak trochę słońca zagląda :)

    OdpowiedzUsuń