facebook instagram
CONTACT ✉ Jointy&Croissanty

Obserwuje

czwartek, 24 lutego 2022

czerń











PL: Czerń zróżnicowana różnorodnymi fakturami materiałów typu wełna, skóra i zamsz oraz mały akcent kolorystyczny w postaci szalika i szminki. Mam nadzieję, że to już ostatni zimowy zestaw w ciągu najbliższych miesięcy. 

Płaszcz: Szulist
Spodnie: bonprix
Buty, rękawiczki: no name
Czapka: Mohito

ENG: This time black differentiated by various textures of materials such as wool, leather, suede and small color accent in the form of a scarf and lipstick. I hope this is the last winter set in the coming months.

Coat: Szulist
Pants: bonprix
Boots, gloves: no name
Hat: Mohito

21 komentarzy:

  1. Ostatnio bardzo polubilam czern i chetnie ubralabym sie w ten sam sposob :-) Bardzo fajnie polaczylas ze soba rozne faktury, czapka z lancuchem to prawdziwa wisienka na torcie!

    OdpowiedzUsuń
  2. I loved the black look distinguished by various textures of materials!
    Wonderful <3

    https://www.heyimwiththeband.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja choruje na takie spodnie. Tylko nie wiem, gdzie kupić żeby były dobre jakościowo. Raz kupiła i po jednym założeniu ten materiał popękał i teraz nie bardzo wiem, które będą w miarę trwałe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się bardzo takie podobają na kimś! Jeszcze nie wiem, czy na mnie też, bo nie miałam okazję ich przymierzyć;)

      Usuń
  4. Czerń ma coś w sobie, a dodatkowo fajne wrażenie sprawia to połączenie różnych faktur materiałów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Amazing outfit, so beautiful

    Kisses
    www.pimentadeacucar.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz! Świetna stylizacja<3

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna stylizacja, bardzo w moim guście, bo uwielbiam czernie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. A very cool and stylish look for colder days!
    Love the layering of different materials!You look very good!
    XO
    S
    https://s-fashion-avenue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! Super zestaw. I ten płaszczyk jest obłędny, a buty podobają mi się niezmiennie;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne zdjęcia i super stylizacja :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoje zimowe zestawy wyglądają jak moje letnie 😉 No, prawie 🤓 Czarny 🖤 Spodnie - wow 👌

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna stylizacja, świetne spodnie 😊

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszyscy o spodniach, a mi się podobają buty. Dawno nie nosiłam takich długich kozaczków :D

    OdpowiedzUsuń
  14. I love this outfit, you look great! <3


    http://www.couture-case.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowna czarno-czarna stylizacja, różne faktury sprawiają, że całość wygląda fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czerń to klasyk. Do niej wszystko pasuje. Cudowny płaszczyk sama mam też nadzieję , że to ostatnie zimowe stylizacje. Całą sobą już potrzebuje wiosny i ciepła ! Pozdrawiam !

    zpsemjestlepiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Your pants and coat are beautiful!
    I loved it ♥

    https://www.heyimwiththeband.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  18. Te czerwone usta to piękny i oryginalny akcent do całości. Tak jak szal. Podoba mi się, choć unikam czerni, wolę granat.

    OdpowiedzUsuń
  19. Such a perfect total black outfit!
    have a great week,
    S

    OdpowiedzUsuń
  20. Black Pants and Coat look great and fit you very well Dear friend. I loved it,

    OdpowiedzUsuń