facebook instagram
CONTACT ✉ Jointy&Croissanty

Obserwuje

wtorek, 26 stycznia 2021

krata i czerń

*współpraca reklamowa






PL: Ze wszystkich wzorów zdecydowanie najbardziej lubię kratkę. Wszelkie zwierzęce printy próbowałam oswoić dość długo i ostatecznie toleruję je tylko w postaci dodatków czy butów. Kwiatowe motywy są fajne, choć nieco oklepane. Paski urocze, jednak bezsprzecznie wygrywa u mnie krata, szczególnie taka, gdzie pojawia się czerwień. Dla tak wyrazistej spódnicy idealnym towarzystwem okazała się czerń, a tak się składa, że kilka dni temu zamówiłam w Bonprix taki golfik z rozkloszowanymi rękawami. Szukałam swetra, który będzie dopasowany i ciepły, ten ma bardzo dobry skład (z przewagą wiskozy) i jest niesamowicie uniwersalny. To dość klasyczne połączenie podkręciłam nieco kozakami za kolano i oczywiście czerwoną szminką. 

Sweter: Bonprix
Spódnica: vintage
Buty: no name

ENG: Plaid is my favorite pattern. I tried to wear animal prints and ultimately I tolerate them only as accessories or shoes. Floral designs are nice, but sometimes boring. The stripes are charming, but the plaid undoubtedly wins, especially the one where red appears. For such contrasting skirt, black turned out to be the perfect company. A few days ago I ordered from the Bonprix store a turtleneck with flared sleeves. I was looking for a sweater that would be fitted and warm, and I found this one which has a very good composition (viscose prevails) and is incredibly versatile. I spiced up this quite classic combination with over the knee boots and red lipstick.

Sweater: Bonprix
Skirt: vintage
Boots: no name

35 komentarzy:

  1. Świetna spódnica. Ja też najbardziej lubię kratę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super stylizacja :) spódniczka totalnie w moim guście :)

    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz 😍
    Ja też właśnie najbardziej lubię kratę (printy mi niestety wogule nie pasują, kwiaty są ok choć najchętniej noszę je latem i wiosną)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Krata jest uniwersalna i ponadczasowa. W tym zestawie prezentuje się super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tobie tak mega pasuja te okularki, ze to jest jakas masakra :D uwielbiam Cie ogladac wlsnie w nich! tez lubie krate, ale wlasnie w takich elemaentach jak spodnica czy szal. kiedys skusilam sie na plaszczyk, ale jednak tej kraty we mnie bylo za duzo. pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Those boots are everything, I just love them! <3


    http://www.couture-case.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna kolorystyka kraty. Super!

    OdpowiedzUsuń
  8. Spódnica daje fajny akcent tej stylizacji :) Świetnie się prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hello darling. I followed your blog and I hope you will return the follow and comment on the last post.
    Sara Pokorni

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna kratka. Podobają mi się też zakończenia rękawów bluzki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne kozaczki, bardzo fajna stylizacja;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Odważnie, ale z klasą. Masz świetny styl. Bardzo lubię oglądać Twoje stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja :D Bardzo ładna jest ta spódniczka :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Całość wyszła naprawdę z klasą i indywidualnym pazurem. Super!
    Pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolejna świetna stylizacja, spódnica extra :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeszcze jedna bardzo fajna stylizacja :) kratka i paski to moje ulubione wzory, zawsze na czasie :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam kratę bo jest ponadczasowa. A ta spódniczka naprawdę świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podobają mi się takie zdobienia na rękawkach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. I loved your skirt, I like all the black looks but I have a piece that stands out :)

    https://www.heyimwiththeband.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  20. You look so fabulous babe, I love this look.
    Happy weekend my dear.
    xo,
    https://kintanfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna stylizacja! Takie spodnice strasznie mnie kuszą a potem przypominam sobie, że jestem strasznym zmarzluchem i nigdy ich nie zakładam xD

    OdpowiedzUsuń
  22. Super spódniczka :)
    Podoba mi się jej połączenie z czarną bluzeczką :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Też bardzo lubię kratę. Świetnie się sprawdza nawet w bardziej oficjalnych stylizacjach :) Cieszę się, ze znów wróciła do mody.

    OdpowiedzUsuń
  24. Urzekła mnie spódniczka i kozaczki :)
    Bluzeczka ma oryginalne rękawy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. such a pretty look! Love the textures ;)
    If you want, check out my "Work From Home Outfit Idea for Winter 2021"
    https://www.evaredson.com/2021/01/lilac-leather-work-from-home-outfit.html

    xx Eva

    OdpowiedzUsuń
  26. Beautiful styling! I do love the top and the sleeves are to die for! xx
    Elegant Duchess
    https://www.elegantduchess.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. I dlatego nic więcej tej stylówce nie trzeba!
    Rękawy swetra plus krata i jest świetnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Oddaj mi Twoją grzywkę! :D
    Moje włosy nigdy by się tak nie ułożyły :(

    http://szkolasobolewo.pl

    OdpowiedzUsuń