facebook instagram
CONTACT ✉ Jointy&Croissanty

Obserwuje

czwartek, 18 lutego 2021

na Księżycu






PL: Miałam już nic tej zimy nie kupować. Nie żebym jakoś w ostatnich miesiącach poszalała, wręcz przeciwnie, ale zawartość mojej zimowej garderoby jest po prostu optymalna. Jednak jakieś dwa tygodnie temu niedobre google postanowiło mi przypomnieć o moim obuwniczym zauroczeniu sprzed kilku lat i zachorowałam na Moon Boot ponownie. Chciałam dokładnie ten model (Nylon), tylko w czerni. Jak na ironię wszędzie były różowe lub metaliczne albo rozmiar 42-44. Przekopałam cały internet, ostatecznie udało mi się znaleźć swój wymarzony model. Szczerze mówiąc, to żadne kozaki ze skóry naturalnej nie mogą się z nimi równać, jeśli chodzi o komfort noszenia, ciepło czy nieprzemakalność. Aspekty wizualne to już bardziej kwestia gustu, ale mi podobają się niesamowicie. 

Kurtka: Bonprix
Bluza / tunika: Crooks & Castles
Buty: Moon Boot
Czapka: Mitchell and Ness
Pasek: Stussy

ENG: I didn't plan any more purchases this winter. Although I haven't bought a lot of clothes this season, but the content of my winter wardrobe is just optimal. However, about two weeks ago, google decided to remind me of my footwear crush from a few years ago and I fell in love with Moon Boot again. I wanted exactly this model (Nylon), only in black. Unfortunately, everywhere they were pink or metallic and a size 42-44. I think I searched the entire internet, I finally managed to find my dream model. Honestly, they are much more comfortable and warmer than any natural leather boots, and they are waterproof. The visual aspects are more a matter of taste, but I really like how they look.

Jacket: Bonprix
Sweatshirt / tunic: Crooks & Castles
Boots: Moon Boot
Snapback: Mitchell and Ness
Belt: Stussy

35 komentarzy:

  1. Wow, I found this boots very different!!
    I liked the coat, I love all black looks :)

    https://www.heyimwiththeband.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się też one bardzo podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne buty, bardzo mi się podobają i genialnie uzupełniają stylizację :) pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty nie do końca w moim guście jeżeli chodzi o wygląd, ale na pewno super się sprawdzają podczas zimy :) Całość prezentuje się bardzo ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. You look great :)

    https://checkinonline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. przeswietne buciki! sama chcialabym takie miec :) i wierze, ze sa wygodne i cieple :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Love your look and the boots are really fabulous!

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylówa nie dla mnie, ale Ty wyglądasz w niej ideolo <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Awesome look! Really love the boots!!!😍

    OdpowiedzUsuń
  10. A mnie się bardzo podobają te buty. I na następną zimę na pewno sobie takie kupię :)

    Świetny look :)

    OdpowiedzUsuń
  11. You look so beautiful and stylish in that outfit. I like moon boots, they are so warm and look amazing.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2021/02/the-unrivaled-skincare-products-that.html

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne są te buty, sama się na nie czaiłam ;)

    https://bloomywitch.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Super stunning and cozy look babe.
    Have a good weekend.
    xo,
    https://kintanfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna sesja! Te buty wyglądają niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Buty, faktycznie idealne na wędrówki po księżycu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. I love your glasses!
    We are also having snow these days in DC,
    stay warm!
    S

    OdpowiedzUsuń
  17. Finally, you have bought the shoes you dreamed of.
    Cool shoes ..
    These boots make you appear more fashionable.
    Have a nice week.
    Regards

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajna stylizacja :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglądasz świetnie w tej stylizacji :)
    A te buty mega mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Na księżycu widzę też spadł śnieg :D. Ciekawe buty, bardzo oryginalne, może niekoniecznie w moim guście ale świetnie pasują do Twojej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Też kiedyś miałam te buty w inspiracjach u siebie na blogu i były.... metaliczne. :D Twoje o wiele lepiej się prezentują i bardziej można je "ograć" w stylizacji. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. metaliczne też mi się podobają, ale chciałam czegoś mega uniwersalnego, co będzie pasować do wszystkich zimowych kurtek:)

      Usuń
  22. Ojejku, w takich bucikach zima nie straszna! Super stylizacja, wszystko idealnie ze sobą współgra :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  23. Oh so gorgeous style, amazing photos
    xx

    OdpowiedzUsuń
  24. Tak sobie myślę, że o gustach się nie dyskutuje. Najważniejsze, że ciepło. Z pewnością sprawdziły się, gdy były te wielkie mrozy:)
    Pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ale piękna stylizacja! i ten krajobraz! troche przypomina mi to nasze norweskie otoczenie :D https://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetnie te buty się prezentują 😍

    OdpowiedzUsuń
  27. wow ale specyifcna kurtka i buty :D kojarzę te mmooon bootsy i kompletnie nie są dla mnie ;D

    OdpowiedzUsuń