facebook instagram
CONTACT ✉ Jointy&Croissanty

Obserwuje

poniedziałek, 28 czerwca 2021

reset

Najlepiej odpoczywa mi się w Tatrach albo nad Adriatykiem. Pierwszy punkt odhaczony, choć liczę na powtórkę w ciągu najbliższych dwóch miesięcy, drugi mam nadzieję zrealizować w sierpniu. W każdym razie udało mi się naładować akumulatory. Najpierw wielogodzinne wędrówki po górskich szlakach, później regeneracja w termach, a wieczorem uzupełnianie elektrolitów dobrym kraftem;)














Nie głaskaliśmy go, nie karmiliśmy, nic z tych rzeczy. Jednak na własne oczy widzieliśmy, jak jedna pani dzieliła się z nim kanapką. Niestety taka jałmużna nie wpływa dobrze ani na dzikie zwierzęta, ani na ludzi. 







 

31 komentarzy:

  1. Super fotorelacja! A krajobraz gór przepiękny :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne zdjęcia, widoki robią wrażenie :) to musiała być bardzo udana wyprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, what beautiful pictures!
    What an amazing place :)
    It must have been a great ride.
    I want to do a trail like this one day.

    https://www.heyimwiththeband.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia i totalnie się zgadzam z tym, że najlepiej odpoczywa się w Tatrach albo nad Adriatykiem. Moje ukochane miejsca <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Powtórzę za resztą... Piękne zdjęcia!!!
    Wspaniała wyprawa! Też lubię tak połajzować..
    Co do liska i tej Pani, to ludzie nie mają wyobrażni.. I wiedzy podstawowej o dzikich zwierzętach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny lisek! Ale kanapkami...? Ludzie, ludzie... Widoki przezacne ✌️👍🖤

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjecia zapieraja dech w piersiach! Lisek ktory nie boi sie ludzi moze miec wscieklizne...no chyba ze byl wczesniej udomowiony ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny wyjazd . A lis piękny 😍

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak patrzę na te zdjęcia to tak mi się chce gdzieś wyjechać 😍 super wyjazd
    Pozdrawiam i buziaki przesyłam 😘

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepięknie :) My wybieram się jutro na kilka dni pochodzić w górach. Potrzebny nam reset :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudownie! Najpiękniejszy krajobraz polskich gór ❤️ Ja resetowałam się ostatni tydzień w Turcji, pod palmami :)) Potrzebowałam tego ❤️ A w góry też koniecznie muszę jechać, może w sierpniu się uda :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Fox is so beautiful. Love beautiful landscapes! A wonderful trip.
    Lots of Love: Mariann Yip
    https://www.mariannyc.com/july-2021-goals/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też kocham góry :)
    Piękna i wygodna stylizacja, cudne widoki i śliczne owieczki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super wyprawa, fajne fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. What a beautiful spot to spend some time in! how amazing you got to close to the fox too!

    Hope you are having a lovely week :)

    Away From The Blue

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak pięknie! Taki reset przynajmniej raz w roku jest obowiązkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ojejku, z wielką chęcią wybrałabym się na taką wycieczkę! To byłby prawdziwy reset :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  18. ale piękne foty! :) zrobiłaś kawał porządnej roboty :) ja myślałam, że ten lis jest sztuczny hahahahha :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Oh so good style
    Gorgeous photos

    OdpowiedzUsuń
  20. That place, nature and mountain are gorgeous. View is breathtaking. Enjoy in that magnificent nature. Happy weekend.

    www.exclusivebeautydiary.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Widoki po prostu wow!
    Zazdroszczę, też liczę dni do urlopu i mam nadzieję, że uda mi się gdzoeś wybyć. Widzę, że zwiedziłaś sporo :)
    Pozdrawiam Kolorowo!

    OdpowiedzUsuń
  22. Amazing photos!!! Looks like you had a wonderful stay.

    OdpowiedzUsuń
  23. Beautiful Journey, so much interesting experience, thanks for your sharing~

    OdpowiedzUsuń
  24. świetna relacja z wypadu :) każdy ma swoje miejsce na relaks i taki reset. u mnie to miejsce znajduje się w Gdyni za falochronem na bulwarze, byłam tam wczoraj i mówiłam mojemu P, że chyba nie ma miejsca, które podobałoby mi się bardziej i które tak by na mnie działało.

    OdpowiedzUsuń
  25. It looks like w wonderful trip! the views are breathtaking xx
    Elegant Duchess xx
    https://www.elegantduchess.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. matko jak ja kocham tatry!! zazdroszczę maks! <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Glad you had a wonderful time in nature, everything looks so soothing and serene. And oh my God, look at that fox! <3


    http://www.couture-case.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne zdjęcia . Góry tak nas uspakaja

    OdpowiedzUsuń
  29. Widoki piękne, super zdjęcia 🙂
    Ale kanapka, dla lisa, a może to nie pierwszy przypadek, kto wie ilu turystów dzieli się jedzeniem?

    OdpowiedzUsuń