facebook instagram
CONTACT ✉ Jointy&Croissanty

Obserwuje

poniedziałek, 3 maja 2021

moro i czerń

*współpraca reklamowa








PL: Lubię mieszać style, dlatego tym razem streetwear'owe elementy typu parka i koszulka moro, zamszowe legginsy w motocyklowym stylu od bonprix i czerwone czółenka. 

Kurtka: Lifestab
Koszulka: Lifestab
Legginsy: bonprix
Buty: no name

ENG: I like to mix different styles, so this time streetwear parka jacket and tee in camo print, suede biker leggings from bonprix and red pointy toe pumps. 

Jacket: Lifestab
Tee: Lifestab
Leggins: bonprix
Shoes: no name

38 komentarzy:

  1. JA mam moro buty i duet idealny ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Te buty pasują do całości idealnie :) <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Love the look dear! The trousers are amazing!!

    OdpowiedzUsuń
  4. I also really like this mix of styles, I loved your look.
    And I loved your hair, it looks beautiful!

    https://www.heyimwiththeband.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja jak zawasze :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ubran w moro nigdy nie mialam a Ty swoj stylizacja inspirujesz do zmian :-) Legginsy wygladaja na dobre jakosciowo.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo piękna stylizacja, ale ciekawi mnie napis na koszulce, bo go nie widać w całości. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny strój, śliczne buty;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawe połączenie. Ekstra wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten zestaw obłędnie prezentuje się z czerwonymi butami. Super przełamałaś kolorystykę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz świetny styl :)
    Pozdrawim
    http://artidotum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna jest ta stylizacja! Super zdjęcia!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mega mi się podoba ta stylówka ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam takie połączenie. Mam kurtkę moro, troszkę jaśniejszą od Twojej. W połączeniu z czarnymi spodniami, sportowym białym obuwiem i czarną kaszkietówką kurteczka prezentuje się rewelacyjnie! :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  15. I love how you paired this camo jacket with an old black outfit but the red pumps are really the icing on the cake. You look gorgeous!
    It's always fun to mix styles.

    OdpowiedzUsuń
  16. Już Ci pisałam na IG, że wyglądasz świetnie w tej stylówce!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ah this head to toe black with camo jacket and the pop of red with the shoes and lippie is so chic! Love it!

    Allie of
    www.allienyc.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Morowa dziewczyna 👌Też lubię mieszać 👍 Nieoczywistości inspirują 😉

    OdpowiedzUsuń
  19. ta stylizacja prezentuje sie perfekcyjnie :d Super połączenie :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Super look. A to połączenie z butami nietuzinkowe

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudna stylizacja, a te buciki miazga :) Ślicznie wyglądasz, a tło do zdjęć wymiata *.*

    OdpowiedzUsuń
  22. Też kiedyś miałam podobne buty w czerwieni i nosiłam je głównie do czarnych stylówek. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Such a beautiful outfit for Spring and trees behind you look amazing.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2021/05/chanel-n5.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie jestem fanką wzoru moro, ale w Twojej wersji naprawdę mi się podoba :) śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jakoś zupełnie zapomniałam o tym, jak ciekawie może prezentować się ten print ;) no i z czernią wygląda super ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Buty fajnie podkreślają taką stylizacje :) Nie mam żadnych ubrań o wzorze moro, ale ta kurtka jest bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystko bardzo ładnie się ze sobą zgrywa. Miałam kiedyś spodnie podobne do tych legginsów i bardzo je lubilam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Super wyglądasz. :) Lubię moro. Czerwone buty super dodają charakteru, ale ja chyba ubrałabym czerwone trampki dla wygody :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Perfect outfit, love that jacket! And the location is really beautiful!!

    Kisses,

    https://www.theartofpaloma.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. No i bardzo fajnie wyszło -świetnie wyglądasz 😍
    Spodnie mi wpadły w oko 😍
    Fajne miejsce do zdjęć wybrałaś 😍
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. In love with this stunning outfit sweetie!
    Have a lovely week!

    www.luciagallegoblog.com

    OdpowiedzUsuń
  32. You look amazing as always, Kinga! <3


    http://www.couture-case.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Interseująca stylizacja w kobiecym militarnym stylu :-)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Podoba mi się takie połączenie :)

    Tobie we wszystkim ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. A fabulous look under so many aspects, it is intense, trasgressive, glamorous and chic at the same time. You look trully fantastic!

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo fajna stylizacja :) Idealna na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń