facebook instagram
CONTACT ✉ Jointy&Croissanty

Obserwuje

czwartek, 11 lipca 2019

czerń, biel i metaliczne akcenty

Femmeluxefinery.co.uk

Femmeluxefinery.co.uk

Femmeluxefinery.co.uk

Femmeluxefinery.co.uk

Femmeluxefinery.co.uk

Femmeluxefinery.co.uk

Femmeluxefinery.co.uk

PL: Biel i czerń kiedyś kojarzyła mi się głównie z rozpoczęciem lub zakończeniem roku szkolnego i nudnymi zestawami ubieranymi na tego typu okazje. Z wiekiem jednak zaczęłam doceniać takie klasyczne połączenia, które przy doborze ciekawych fasonów jeszcze bardziej zyskują. 

Top, spodnie: no name
Buty: Bonprix
Naszyjnik: Monnari

ENG: In the past I associated black and white mainly with formal occasions and quite boring outfits. However when I grew up I began to appreciate such classic combinations, which could be even more interesting when we choose original cuts of clothes. 

Top, pants: no name
Shoes: Bonprix
Necklace: Monnari

32 komentarze:

  1. Połączenie obuwia i spodni mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Te spodnie wyglądają na tobie świetnie! :**Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. I love the subtle print on these pants. This is such a gorgeous overall look for many occasions!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylowka ! Spodnie sa genialne. Maja super deseń 😍

    OdpowiedzUsuń
  5. Te metalowe i metaliczne akcenmty super- dodają ten czarno-białej stylizacji charakteru :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wlasnie uświadomiłam sobie ze po raz pierwszy spojrzałam tak „z biegu” na motyw zwierzęcy i mi sie spodobał 😁 zazwyczaj mocno od nich stroniłam, ale dzieki Tobie i JestemKasia coraz bardziej zaczelam je doceniac. Chyba potrzebowałam kogos kto pokaze ze nie musza one wygladac tak „stereotypowo” a dobry krój i dodatki potrafia pięknie i klasycznie taki cały outfit dopełnić 😁

    OdpowiedzUsuń
  7. Heh, ja też pamiętam te zestawy: biała bluzka i czarna plisowana spódnica! jak nie nie nawidziłam tych koszmarkowych połączeń ;), ubieram to z musu nie z przyjemności ;). Ale dziś to co innego - też stawiam często na połączenie tych dwóch kolorów :) Te spodnie to prawdziwy ogień :D! Bardzo mi się podobają, mają też ten rockowy pazur:)!! W ogóle super zestaw i super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Plisowana spódnica i biała bluzka - dla mnie to był koszmar, a teraz lubię od czasu do czasu w takie coś wskoczyć, oczywiście fasony trochę lepsze niż wtedy:)
      Dziękuję pięknie i pozdrawiam:)

      Usuń
  8. Amazing look!!
    I loved your pants :)

    https://www.heyimwiththeband.com.br

    OdpowiedzUsuń
  9. Ty jak zawsze piękna i stylowa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zwykle każdy szczegół Twojej stylizacji jest świetnie dopracowany! Podoba mi się bardzo fason Twoich spodni €17,95 , udanego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  11. I love it and I really like this metallic touch!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się ta stylizacją, fajne połączenie i do tego te buty :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale masz Kochana super spodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Te spodnie maja świetna strukturę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi też połączenie bieli i czerni kojarzy się z rozpoczęciem roku szkolnego ,ale daje też pole do popisu😍
    Rewelacyjne połączenie ,w żadnym wypadku nudne-wyglądasz przepięknie 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam połączenie bieli z czernią :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Połączenie bieli i czerni, to dla mnie ponadczasowy klasyk, sprawdzi się w każdej sytuacji. Uwielbiam Twoje stylizacje :) :*

    OdpowiedzUsuń
  18. you look fabulous in this white and black styling!

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem oczarowana tym zestawem! Wyglądasz obłędnie :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna stylizacja, bardzo podoba mi się bluzeczka. Cała stylizacja świetnie razem się komponuje.

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow! Na pierwszy rzut oka stwierdziłam że to bardzo odważne połączenie, ale w sumie... wygląda świetnie!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Every time you have such and amazing outfits. This one is my favorite. I love how you combine black and white and make it glamorous with tough of metallic. In every your pst I find inspiration for my outfits.

    New Post - http://www.exclusivebeautydiary.com/2019/07/la-mer-reparative-skintint-spf-30_15.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Black and white is always the perfect combination 🙂

    OdpowiedzUsuń