facebook instagram
CONTACT ✉ Jointy&Croissanty

Obserwuje

czwartek, 5 września 2024

pomarańcz, beż i brąz







PL: Mój letni uniform, czyli spodenki z wysokim stanem, bawełniany top i wygodne buty. Szorty kupiłam mniej więcej na początku lata, spodobał mi się fason i materiał (mieszanka bawełny i konopi). Świetna rzecz na takie ekstremalne upały. Z dodatkami też bez szaleństw, bransoletka z korka, zgrabna torebka i ulubione wielkie okulary przeciwsłoneczne.

Top: no name
Szorty: Tom Tailor
Torebka: bonprix
Buty: no name

ENG: My summer uniform, high-waisted shorts, a cotton top and comfortable shoes. I bought the shorts around the beginning of summer, I liked the cut and the material (a cotton and hemp blend), great for such extreme heat. I completed this casual outfit with accessories: a cork bracelet, a brown handbag and my favorite big sunglasses.

Top: no name
Shorts: Tom Tailor
Bag: bonprix
Shoes: no name

24 komentarze:

  1. Zawsze świetnie wyglądasz Kingo. W pomarańczowej bluzce bardzo Ci do twarzy! Całość prosta i stylowa. Bardzo lubię spodnie z wysokim stanem. Podkreślają talię i wyglądają elegancko.
    Nie mogę zasnąć, ale przynajmniej mogę Ci napisać, że piękna z Ciebie dziewczyna w każdym ubranku. Dobrego weekendu! 🌞🦋🌹

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh I so need a pair of shorts like this. Love this cut and what a great blend. Cute look for summer!

    Allie of
    www.allienyc.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zestaw Kochana. Też lubię spodnie z wysokim stanem, uważam że są znaczniej wygodniejsze niż biodrówki. Reszta także świetnie dobrana. Top jest krótki,ale tak w sam raz,no i ten kolor, super! Piękny i letni zestaw, który okazuje się można nosić w tym roku także we wrześniu.
    Serdecznie pozdrawiam 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Oby takie letnie zestawy można było nosić jak najdłużej.
      Dobrego tygodnia!:)

      Usuń
  4. Pomarańczowy bardzo Ci pasuje 🧡

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się ten pomarańcz. Wyglądasz zjawiskowo :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Tym razem nie do końca moje klimaty, ale Tobie bardzo pasuje. :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Spodenki z wysokim stanem są świetne. :)
    Kolorystycznie nie mój styl, ale Tobie te kolory pasują.

    OdpowiedzUsuń
  8. Amazing summer look! The colors look fantastic on you.

    Have a wonderful weekend

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny fason spodenek i faktycznie na upały w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Your summer uniform sounds both stylish and practical! High-waisted shorts paired with a cotton top and comfortable shoes are perfect for staying cool and chic. The addition of a cork bracelet, brown handbag, and big sunglasses really completes the look with a touch of elegance. Thanks for sharing your summer style tips! Hi wishing you a happy weekend. I just shared a new post please read: https://www.melodyjacob.com/2024/09/how-to-style-prepreworks-stretchy-slim-round-neck-knit-vest.html.

    OdpowiedzUsuń
  11. Lekka i wygodna stylizacja, a zarazem bardzo kobieca z nutą elegancji.
    Zjawiskowo wyglądasz w tym zestawieniu i kolorkach 🧡🤍

    OdpowiedzUsuń
  12. Przyszłam Ci życzyć dobrego, udanego i ciepłego nowego tygodnia. Moc serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby to ciepło pozostało z nami jak najdłużej:) Wspaniałego tygodnia!:*

      Usuń
  13. Dla mnie idealny zestaw na letnie dni, również te w podróży :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj! Oczywiście pięknie wyglądasz, jak zawsze. Takie ciepłe barwy zdecydowanie bardziej pasują mi do zdrowo opalonej skóry. Ja na jesień preferuję właśnie taką paletę barw, zimą (jak zblednę) zmieniam ją na zimniejsze tony.
    A może instynktownie wtapiam się w otoczenie? I to są moje barwy ochronne. 😁 Trudno powiedzieć... 🤔
    W jaki sposób Ty się ubierasz? Czy jest to szafa kapsułowa? Czy dobierasz ubrania według swojego typu kolorystycznego? Czy miałaś kiedyś robioną analizę kolorystyczną? Jakim typem jesteś?
    Pięknej niedzieli i kolejnego tygodnia. Pozdrawiam🤗

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:)
      Można powiedzieć, że jest to rodzaj szafy kapsułowej, ale opartej na moich specyficznych upodobaniach odzieżowych, generalnie chodzi o to, żeby jak najwięcej rzeczy do siebie pasowało i odpowiadało mi na sto procent. Analizy kolorystycznej nigdy nie miałam robionej i nie wiem jakim jestem typem. Mam swoje ulubione barwy i połączenia kolorystyczne, trochę też zależne od pory roku.
      Miłego tygodnia! Pozdrawiam:)

      Usuń
  15. Just as I said on Insta, this is the coolest summer outfit I have seen this year. Love the colors and the cuts of every piece and I can understand why you aldo like them. Not to mention that you look like a real goodess wearing it!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładna, naturalna, ciepła kolorystyka. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Strój idealny na lato :) wszystko do siebie pasuje idealnie :)
    https://apetycznie-klasycznie.pl/

    OdpowiedzUsuń
  18. Pomarańcz to raczej nie mój kolor, ale cała stylizacja bardzo mi się podoba (również top ;) )

    OdpowiedzUsuń