facebook instagram
CONTACT ✉ Jointy&Croissanty

Obserwuje

wtorek, 10 września 2024

zieleń i cytryny

PL: Kolejny ultra wygodny letni zestaw, z cytrynową spódnicą, która była kiedyś sukienką o średnio fajnym fasonie. Jednak od czego ma się w domu nożyczki. Ciachnęłam górę i gotowe. Na ogół noszę ją z białym lub beżowym topem, ale z zielonym też jest całkiem ciekawie.

ENG: Another comfortable summer look, with a lemon print skirt that used to be a dress, but I didn't like the cut of it. So one time I took scissors and cut off the top part. I usually wear it with a white or beige top, but I think it's also quite interesting set with green.

23 komentarze:

  1. Love the look. These colours are great

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz jak milion dolarów! Podoba mi się soczysta zieleń no i jestem ogromną fanką cytryn (jak można się przekonać po moim avatarze).
    Swietna stylka na końćzące się już lato
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie:) Szkoda, że to lato już się kończy.

      Usuń
  3. Piękny i twarzowy zestaw. Super się uzupełnia. Ta spódniczka jest piękna! Idealna na lato.
    Gorące uściski 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Ostatnio latem częściej noszę szorty, ale tą spódnicę wyjątkowo lubię:)

      Usuń
  4. Fab outfit!
    That swingy tiered lemon print skirt looks very pretty complemented with the green top and accessorised with the round amber wire-rimmed sunnies!
    I also love the colour of your perfectly applied lipstick.
    Your hair looks very healthy, pretty and perfectly trimmed!
    Its a lovely OOTD, and you look fabulous wearing it.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale świetne połączenie :) Aż się prosi wyjechać do Włoch i zaprezentować się w takim letnim, cytrynowym outficie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) To bardzo dobry pomysł, tym bardziej, że u nas zrobiło się dość jesiennie.

      Usuń
  6. Wspaniała kreacja, zwłaszcza spódniczka mi się podoba bardzo! 🍀🍋Mam sporo zielonych ciuchów, ale żółtych nie mam. Ty wyglądasz jak supermodelka - piękna całość! Uściski i serdeczności 🌺🍀🌞

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie Joasiu:) U mnie królują beże, czerwienie i pomarańcze, ale zieleni też trochę jest:)
      Dobrego tygodnia:)

      Usuń
  7. Wzór w cytrynki cudowny, zielony top świetnie pasuje do spódniczki :)
    https://apetycznie-klasycznie.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, że umiesz bawić się modą i przerabiasz swoje rzeczy tak, by do Ciebie pasowały. Całość nieoczywista i bardzo wakacyjna. Serdecznie pozdrawiam 🤗

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Lubię bawić się modą, choć klasyka u mnie rządzi. Ubrania często przerabiam, zwłaszcza te, których już chwilę nie nosiłam. Staram się dać im drugie życie.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  9. Love how you repurposed the lemon print dress into a fun skirt! The green top definitely adds a fresh and unique twist to the look. I just published a new blog post. Check it out here: https://www.melodyjacob.com/2024/09/watcher-2022-thriller-movie-review.html. Would love to hear your thoughts! Feel free to share it if you find it useful.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zdjęcia i bardzo fajna stylizacja! Podoba mi się spódniczka :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Adorable! Great Outfit and great photos.
    I love the sunglasses!

    OdpowiedzUsuń
  12. Adorable! Great Outfit and great photos.
    I love the sunglasses!

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie, cytryny, czy ogólnie cytrusy latem zawsze w modzie. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Love how you transformed the dress into a skirt! The lemon print is so cheerful, and the green top adds a fun twist!
    https://purelifegem.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam printy w owoce! Cudowna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny cytrynowy print :) Chciałam w tym roku kupić sobie na wakacjach kubeczek z cytrynkami, aby przypominał mi tamte klimaty, ale jednak kupiłam wersję truskawkową :)

    OdpowiedzUsuń