facebook instagram
CONTACT ✉ Jointy&Croissanty

Obserwuje

poniedziałek, 16 września 2019

linen romper















PL: Seria zdjęć do dzisiejszego postu powstała około dwóch tygodni temu. Wówczas temperatury przekraczały trzydzieści stopni, a my zrobiliśmy sobie jednodniowy wypad do oddalonego od nas  o około osiemdziesiąt kilometrów Przemyśla. O urokach tego pięknego miasta nie będę się rozpisywać, bo pewnie część z Was tam była, a małe co nieco możecie zobaczyć na zdjęciach. Jeśli chodzi o mój ubiór, to adekwatnie do pogody - przewiewny lniany kombinezon, wygodne klapki i odrobina biżuterii. Ja tymczasem wybieram się na wakacje, więc chwilę mnie tu nie będzie, gdyby ktoś jakoś szczególnie się za mną stęsknił, to zapraszam na mój profil instagramowy;)

Kombinezon: no name
Buty: Reserved

ENG: We took these pictures about two weeks ago, when it was really very hot. We took a day trip to Przemyśl, gorgeous city near the Polish-Ukrainian border. How beautiful is this place you can see on my pictures. For our trip I choose airy outfit such as linen romper, comfy cross strap mules and a bit of jewelry. Now I'm going on the vacation, so I won't be here for a while. If anyone of you missed me very much, I invite you to my instagram profile;)

Romper: no name
Shoes: Reserved

45 komentarzy:

  1. Ciekawa propozycja na cieplejsze dni :). Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Te guziki świetnie zdobią stylizację :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny kombinezon, aż ciężko pomyśleć, że pora na letnie ubrania już się kończy... Ogólnie super zdjęcia i świetny blog. Obserwuję i zapraszam do mnie ;)

    www.panimartauparta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny jest ten kombinezon 😍
    Ładnie wygląda ten Przemyśl, muszę się tam kiedyś wybrać 😍
    Wyglądasz ślicznie 😍
    Udanych wakacji 😘
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  5. What a cool outfit, babe! Your rumper looks amazing. I love how you paired it with the belt.

    xo, Andreea | https://www.budistyle.com/en/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny zestaw i ładne widoki:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ohhh I love this look Hun! Have a lovely week :)

    Grace || http://gracelouiseofficial.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zachwycająco, jak zawsze! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia, okulary i klapki są piękne :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Może tym letnim kombinezonem przywołasz lato, bo gdzieś się zagubiło. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jakoś nie mogę się przemóc do kombinezonów..Ale może po prostu potrzeba czasu. Wcześniej nie nosiłam też sukienek tub a teraz nie wyobrażam sobie nie mieć ich w garderobie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kombinezony bardzo mi się podobają, ale niestety są dla mnie bardzo niewygodne w noszeniu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna i stylowa kobieta z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. I'm obsessed with linen so this jumpsuit looks amazing!
    xx

    http://www.mybeautrip.com

    OdpowiedzUsuń
  15. wow, świetny ten kombinezon! super w nim wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten kombinezon kojarzy mi się totalnie z Safari :) Świetny jest

    Buziaki:*
    Zapraszam na nowy post -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  17. Kombinezon rewelacja - bardzo mi się podoba - jak patrze na temperatury za oknem to normalnie nie moge uwierzyć, że było tak ciepło :-O

    OdpowiedzUsuń
  18. Have a fun vacay... I love this look!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Super stylówka i super miejsce. Urocze i niepowtarzalne ;)
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękna stylizacja ! nieco w klimatach safari ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. What a great romper! Looks so chic

    michellespaige.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Such a cute playsuit, looks so perfect for summer! :)

    Hope that you have a lovely weekend ahead of you, and you enjoy your holiday! :)

    Away From Blue

    OdpowiedzUsuń
  23. This outfit looks great on you, and it seems to be perfect for a very hot day! :D


    http://www.couture-case.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow, amazing pics!
    Great place, so cool ♥
    And I liked your outfit :)

    https://www.heyimwiththeband.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  25. Happy holidays dear! I'm loving your linen romper look! It's so very earthy and chic. It's been a long since I popped by. I'm happy to see you're still sharing with us your amazing outfits! Wishing you a lovely vacation time there. The scenery looks really beautiful! :) xoxo

    OdpowiedzUsuń
  26. Zatęskniłam za latem... fajny kombik A Przemyśl bardzo urokliwy. Nigdy tam nie byłam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna stylizacja i super fotki. Az lezka sie w oku zakręciła, że lato juz minęło

    OdpowiedzUsuń
  28. This romper is fantastic and you look fabulous wearing it. I love the combination of comfortable and chic, classy outfits.

    OdpowiedzUsuń
  29. W Przemyślu akurat nie byłam, ale...trochę mam dalej niż te 80km;) w każdym razie stylizacja idealna na gorące upalne dni!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Extra stylizacja <3
    piękne miejsce
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. I really like this romper. I have a similar if not the same one! xx

    Elegant Duchess xx
    https://www.elegantduchess.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetna stylizacja ;) Zdjęcia cudne jak zawsze!

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne to miasto, w moich rodzinnych klimatach. Tam też czyli Chełm, Zamość, Lublin, mamy takie uliczki, kamienice i kościoły. Aż się rozmarzyłam.. A wyglądasz oczywiście pięknie. Trochę szkoda lata ..

    OdpowiedzUsuń
  34. Do Przemyśla nie mam daleko, jednak nigdy tam nie byłam :O
    Stylizacja super! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Jak zwykle zachwycasz:) Wspaniały kombinezon , pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  36. ale ekstra zdjęcia! i super wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  37. Zjawiskowo wyglądasz, zachwycająco aż nie można oderwać wzroku! Niesamowity klimat zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  38. You look very beautiful as always dear 😊

    OdpowiedzUsuń
  39. This is such a chic and cute look dear! Love how you styled the romper with the belt.
    Jessica | notjessfashion.com

    OdpowiedzUsuń