facebook instagram
CONTACT ✉ Jointy&Croissanty

Obserwuje

poniedziałek, 6 lutego 2017

preparations for spring








PL: Bardzo lubię tego typu sukienki - rozkloszowane, z kopertowymi dekoltami. Miejmy nadzieję, ze w tym roku wiosna nie każe na siebie długo czekać i wkrótce będziemy mogły nosić takie lżejsze ubrania. 

Sukienka, buty: no name

ENG: I like this kind of dresses - flared with wrap neckline. I hope that winter won't be too long this year and we'll soon be able to wear such outfits.

Dress, shoes: no name

64 komentarze:

  1. Ja już też powoli szykuję sie do wiosny. Piękna sukienka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, I really really loved your dress, I will check it now, through the link you provided! I am also doing preparations for winter, since I will be back home in winter! I loved the shoes too and you look really fabulous! Hope you have a nice week!
    DenisesPlanet.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tak ja też już powoli myślę o wiosennych ubraniach, szczególnie przeglądając sklepy internetowe z już wiosennymi kolekcjami! Sukienka klasa! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna sukienka, zwłaszcza jej dolna część:) w mojej szafie też powoli pojawiają się wiosenne ubranka :))

    OdpowiedzUsuń
  5. gustowny, inspirujący zestaw:) pozdrawiam
    http://www.swiatwkolorzeblond.com/

    OdpowiedzUsuń

  6. Fajny sposób na "dotrwanie" do wiosny :) Jesteś rzeczywiście wiosenna w tej pięknej sukience :) Super !

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślałam że to spódnica i bluzka:) Pięknie wyglądasz! Super szpilki:*
    Klik: 29,95$

    OdpowiedzUsuń
  8. Też pomału się zastanawiam nad wiosenną garderobą... A stylizacja świetna, bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna jest ta sukienka z fashionmia. Idealna na wiosnę.
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Przejrzałam kilka Twoich postów, masz naprawdę świetny styl!

    OdpowiedzUsuń
  11. How clever that you do your spring shopping early! I love how sophisticated you look in this outfit. The shoes perfectly go with the dress. Your makeup and hair too! I hope spring will come soon and I must say that I admire you for doing previous outfit shoots in the snow like a boss! :D xoxo

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja z chęcią przywitałabym już cieplejsze dni, może nie letnie, ale jednak trochę słonca by się przydało. :)
    Świetna sukienka. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. love this outfit, you look so classy!

    danielle | avec danielle

    OdpowiedzUsuń
  14. Generalnie nie przepadam za tego typu długościami, ale Ty kochana okiełznałaś ją doskonale :D
    mam jedną taką spodnicę, więc ze względu na to, że raczej do tych kurduplowatych należę, zakladam do nich najwyższe szpile, jakie posiadam :P hehe

    29,95$
    :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Nice dress. I like also the red shoes. www.deryaninsporgunlugu.com

    OdpowiedzUsuń
  16. przepiękną masz sukienkę i cudownie w niej wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Geniala ta spódnica! A Ty wyglądasz cudnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. przepiękna stylizacja - oszczędna, ale bardzo wyrazista jednocześnie. Spódnica skradła moje serce

    OdpowiedzUsuń
  19. oj ja już też rozglądam się z wiosną ;)
    ładnie wyglądasz ;*
    http://twinstyl.blogspot.com/2017/02/wygraam-milion.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Honestly, it seems as though everyone is preparing for spring except me! Lol. I live in California and the weather has not been as sunny as it normally is, so that is my excuse! I love this! I have joined the blogging world once again (it feels so good to be back) and it's nice to see how amazing your page looks! Congrats!

    iamperlita.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna sukienka,myślałam w pierwszej chwili, że to bluzka i spódnica tak idealnie dobrane.
    Przepiękna kolorystyka, wyglądasz w niej cudownie. Podkreślona talia i długość do kolana - mega kobiece <3 Prześlicznie wychodzisz na zdjęciach, nie mogę się napatrzeć <3 usta masz boskie po prostu :)

    Buziaki kochana, miłego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jaka Ty jesteś retro dzisiaj :)!

    OdpowiedzUsuń
  23. I love the skirt so much. I'm so ready for spring ❤

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  24. This is a beautiful spring outfit! I love how well your belt matches your heels too! It's perfect. :)

    ~Lindsey
    http://have-clothes-will-travel.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Lovely! I am adoring your look ♡

    OdpowiedzUsuń
  26. love this colour combo! Beautiful skirt!
    Pam xo/ Pam Scalfi♥

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja również szykuje się do wiosny :) pięknie wyglądasz :)
    Zapraszam: ALLIXAA BLOG

    OdpowiedzUsuń
  28. nie wpadłabym na to, że jest to sukienka. ;) już miałam pisać, że cudowna bluzka, a tutaj taka niespodzianka. ;) świetnie się prezentuje. ;) co do wiosennej garderoby to zacznę o niej myśleć po przeprowadzce. ;))
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  29. Idealnie trafiona w mój gust, PRZEPIĘKNA! <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jak podoba mi się ten tytuł :) Czy to normalne jak powiem, że stylizacja ładnie komponuje się z meblami? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście, jak najbardziej normalne, też często zwracam na takie rzeczy uwagę:)

      Usuń
  31. Ja to w ogóle będę musiała się powstrzymać dopóki nie urodzę, wiesz co to znaczy dla blogerki modowej? - płacz! haha :) a tak serio, wiosenny szał się już zaczyna przynajmniej u mnie, bo jest dużo cieplej niż w Polsce i przede wszystkim nie ma śniegu <3
    Pięknie wyglądasz, do twarzy Ci w tym kolorze! Poza tym świetnie dobrane dodatki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe:) jeszcze nie wiem;)
      a u nas zima pełną parą, ale ja już powoli zaczynam myśleć o wiośnie:)

      Usuń
  32. Ale piękne, 100 % w moim stylu, elegancka i szykowna :)

    OdpowiedzUsuń
  33. A ja teraz kupiłam rzeczy zimowe:d skorzystałam z promocji i będą na następny rok :)
    Mam podobne szpilki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na zimę też jeszcze małe co nieco kupiłam;)

      Usuń
    2. Dobry jest czas teraz na kupowanie zimowych rzeczy :)

      Usuń
  34. I'm so in love with your skirt! Baci, Valeria - Coco et La vie en rose FASHION & BEAUTY

    OdpowiedzUsuń
  35. Przepiękna sukienka! A ja za wiosną tęsknię bardzo!
    www.kobiece-inspiracje.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja coś już mam, ale powoli zaczynam się rozglądać. Szczerze nie mogę doczekać się wiosny. Piękna sukienka. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. I still can't get over how perfect this lip color is on you. Love how you matched it to the stripes on your skirt and your shoes. So beautiful!

    JennifHsieh

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo fajna sukienka i nie wygląda na taką zwykłą przez swoje pomarańczowe pasy .Pięknie wychodzić na zdjęciach .Pozdrawiam!
    http://kelieezy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Ulala, ależ piękny granatowy zestaw! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. U mnie dokładnie to samo :) Na blogu więcej już ciuszków wiosennych niż zimowych :) Śliczna sukienka, niecałe 30 dolarów :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Oh wow! This skirt is amazing! You look stunning!
    xoxo

    www.sorananistor.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Love seeing more and more looks for spring! I can't wait for warmer weather so I can wear outfits like the one you just shared.

    Greetings from California!

    Paulina
    www.shenska.com

    OdpowiedzUsuń
  43. You look totally gorgeous and this outfit is beautiful! Such a great skirt!

    Francesca
    www.vintagelillies.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Pięknie wyglądasz, śliczna jest ta sukienka :-)

    OdpowiedzUsuń
  45. Such an amazing look and skirt hun! Love that classic yet bold print with red stripes, and the belt is the perfect way to finish it! Thanks for sharing :)
    Stella
    www.stellaasteria.com

    OdpowiedzUsuń
  46. I'm also starting to look towards spring now, I'm very ready for a bit of sunshine! You look stunning, the skirt bit is a lovely classic shape and you look so pretty :)

    Rosy | Sparkles of Light Blog
    My Instagram | Instagram

    OdpowiedzUsuń
  47. Ale wiosennie u Ciebie!!!! Kocham takie zestawienie kolorow...i Twoje zdjecie trzecie od dolu - cudo....Pozdrawiam<3<3<3 Anka

    OdpowiedzUsuń
  48. PIĘKNY OUTFIT!!! <3

    Zapraszam do mnie: www.roxyolsen.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Wyglądasz jak dyrektor marketingu w jakiejś porządnej firmie :)

    OdpowiedzUsuń
  50. I'm in love with this skirt!!! Looks great on you ;)

    The White Ocean

    OdpowiedzUsuń
  51. What a great look! So classy!

    OdpowiedzUsuń