facebook instagram
CONTACT ✉ Jointy&Croissanty

Obserwuje

poniedziałek, 30 stycznia 2017

winter fairytale









PL: Nie wiem jak to się stało, ale wyjątkowo polubiłam zimę ostatnimi czasy. Może to za sprawą jej śnieżno - mroźnego wydania, którym w tym roku możemy się cieszyć, w przeciwieństwie do lat poprzednich, a może po prostu moje podeście do życia staje się coraz bardziej pozytywne. W każdym bądź razie, nawet w czasie większych mrozów nie chowam się pod kocem, z kubkiem gorącej herbaty, lecz jeśli tylko mam wolną chwilę, to wybieram się na spacer.  Własnie podczas takiego zimowego spaceru zrobiliśmy te zdjęcia, o tym co miałam na sobie nie muszę się zbytnio rozpisywać, bowiem jest to typowy dla mnie zestaw - wełniany płaszcz z paskiem w talii, spódnica dobrana pod jego kolor, ciepły szalik, czapka i uwielbiane przeze mnie kozaki za kolano. 

Płaszcz: tutaj
Szalik: no name
Koszula: Bershka
Spódnica: no name
Buty: Lollicouture
Czapka: Carhartt

ENG: In previous years I didn't like the winter, but this has changed recently. Perhaps due to the fact that this year we have a lot of snow, frost and sunny days during cold season or maybe my attitude to life becomes more and more positive. Anyway, even when outside is very cold I don't choose a cup of hot tea and blanket but long walk. These pictures we took recently, while we were strolling and admiring beauty of winter. I was wearing typical for me outfit, belted wool coat, skirt in similar color, warm scarf, beanie and favorite over the knee boots.

Coat: here
Scarf: no name
Shirt: Bershka
Skirt: no name
Boots: Lollicouture
Beanie: Carhartt

55 komentarzy:

  1. wowww your coat is wonderfull! I waiting my new post :)
    www.pembedunyamm.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna jak zawsze, czapka z carhartta i bordowy płaszczyk super ;)
    Masz rację, zima w tym rok przebiega bardziej "uroczo" i zimowo, dawno takiej śnieżnej zimy nie było. Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ten płaszcz jest świetny :) świetnie wygląda w połączeniu z tą spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny płaszcz, szkoda że niedostępny:) Ale z Ciebie chudzinka:):*

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz przepięknie w tym płaszczu. Lubię tego typu krój który wygląda jak rozkloszowana sukienka. :)

    http://stylistfashioon.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. I'm loving you winter style girl. The coat is lovely and I like the pop of print from the scarf. I also love your skirt too.

    Princess Audu

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolejny nowy płaszcz aaaaa kochana gdzie Ty je wsystkie trzymasz ? O
    kiecka boska- ajććć już nie mogę się doczekać kiedy przyjdzie moja szara <3
    rzeczywiście zimę w tym roku mamy przepiękną <3

    klik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie to wszystko powoli przestaje mi się mieścić w szafie:/ ale moje zdroworozsądkowe podejście do ubrań jakiś czas temu szlag trafił;)

      Usuń
  8. wow wyglądasz jak zawsze przepięknie a płaszczem jestem zauroczona:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudnie wyglądasz, ten plaszczyk jest swietny! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. I like your coat and boots. Hugs.
    www.deryaninsporgunlugu.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawa stylizacja i kolor płaszczyka jest śliczny :)!
    pozdrawiam :*
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. I love winter and I am sure that your change is due to the amazing landscapes you have been showing, with snow! You look amazing, I love a belted coat and the beanie and lovely scarf! I also loved the boots! Hope you have a very nice week!
    DenisesPlanet.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę, że wszystkie polubiłyśmy zdjęcia z porzucania śniegu ;P
    Bądź co bądź one są bardzo widowiskowe ;P

    Kurczę, naprawdę Ci zazdroszczę tego, że potrafisz zaprzyjaźnić się z zimą - dla mnie zima to czas nieustannych wyzwań i kompromisów, na które nie lubię chodzić!

    No i tego tam - chyba nie zdajesz sobie sprawy, jak genialnie wygląda połączenie tego płaszcza z tą chustą, skoro nie chcesz się rozpisywać o stroju ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze rok temu, ba nawet kilka miesięcy temu myśl o nadchodzącej zimie raczej nie napawała mnie optymizmem, ale to wszystko zależy od nastawienia. Z moim obecnym podejściem zima staje się po prostu dużo łatwiejsza do "przetrwania".
      Wiesz, ten płaszcz to powód, dla którego przywłaszczyłam sobie właśnie tę chustę od mamy;) Chociaż już wcześniej mi się podobała, to potrzebowałam jakiegoś racjonalnego argumentu:)

      Usuń
  14. Kolejny rewelacyjna stylizacja w Twoim wykonaniu :) Płaszczyk prezentuje się niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystko wygląda bajkowo! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Popba mi się kolor plaszcza i podbice stylizacji szminką

    http://thefashionmouse.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Amazing photos, love that red lip!

    //teandtwosugars.blogspot.com xx

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja w dalszym ciągu nie lubię zimy. Czekam z niecierpliwością na wiosnę :D Na szczęście już bliżej niż dalej :) Skąd Ty masz tyle płaszczy ? i do tego wszystkie takie ładne ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na wiosnę też czekam, ale to nie przeszkadza mi w docenianiu uroków zimy:)
      Co do okryć wierzchnich, to wiem, że ich ilość w mojej szafie już dawno przestała być racjonalna, ale jak widzę coś ładnego, to czasem nie potrafię sobie odmówić:)

      Usuń
    2. Niedługo okrycia wierzchnie będziesz pokazywać już wiosenne <3 :) Ja też mam tak samo, nie mogę przejść obojętnie obok czegoś ładnego... Czasem mnie to "wyzuwa z butów" :)

      Usuń
    3. hehe:) skąd ja to znam, jak "zachoruję" na jakąś kurtkę czy płaszcz, to nie mogę się na niczym skupić, dopóki tego nie kupię;)

      Usuń
  19. This burgundy coat and sunnies are great!
    xx

    http://www.mybeautrip.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Gorgeous winter wonderland. I love the flare of the coat and the rest of the accessories you added.
    Have a great day ❤ Radi

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny burgundowy płaszczyk :) Kolejna świetna stylizacja :) Pozdrawiam :*
    aleksandrascigaj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. How beautiful! Both the scenery and your outfit that is. :) The fit and color of this coat is gorgeous. And your boots!! So pretty. I've found that now that I no longer have winter and snow I do miss it...it's so beautiful. :)

    ~Lindsey
    have-clothes-will-travel.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak dla mnie rewelacja :) Masz świetną figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. You look adorable! absolutely love your coat - so chic!

    Lyosha
    Inside and Outside Blog
    P.S. would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny płaszcz, świetny fason i kolor, uwielbiam bordo :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Cute look! I love the boots!!
    Baci, Valeria - Coco et La vie en rose FASHION & BEAUTY

    OdpowiedzUsuń
  27. You look amazing dear!!!!!!!! So stylish coat!!!!!!! Beautiful photos!!!!!!!!!! Really winter fairytale!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. cudnie! mam taką samą spódniczkę tylko w innym kolorze *-*

    OdpowiedzUsuń
  29. prześliczne jest to ostatnie zdjęcie ze śniegiem - w takim wydaniu to nawet ja go lubię. ;) a stylizacja świetna, ten płaszczyk jest boski. :))
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  30. Beautiful boots! Gorgeous outfit
    xx Leah

    www.fashtrav.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo fajne połączenie, nigdy nie zastanawiałam się nad tym, jak wygląda bordo z (och mogę się pomylić :) ) pomarańczą? Wyglądasz super!

    OdpowiedzUsuń
  32. Czy te zmiany są z powodu piękna zimy czy też z bardziej generalnych przyczyn ważne, że są pozytywne :) Nigdy nie spotkałam się na żywo z takimi okularami! Są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Lovely outfit! I really like your coat! :) xx

    OdpowiedzUsuń
  34. Very well put together look. Such a lovely location for photos.

    OdpowiedzUsuń
  35. this is such a lovely outfit! makes me think of winter wonderland. great styling with the over the knee boots! :) xo~ Lena
    www.thewanderliste.com

    OdpowiedzUsuń
  36. you look so adorable in this outfit....and those glasses are definitely a thumbs up...

    www.crazyaboutcolors.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Mogę napisać tylko: wow!!! Po prostu ideał... płaszczyk i okulary chciałabym 😜😘 Pozdrawiam! Anka

    OdpowiedzUsuń
  38. Płaszczyk oraz kozaki są po prostu cudowne!
    Pozdrawiam, i zapraszam Shikatemeku

    OdpowiedzUsuń
  39. Dodatki w postaci okularów i rękawiczek są świetne! A spódnica cuuudo! <3

    OdpowiedzUsuń
  40. Hipnotyzujące usta i bombowe okulary. Świetna stylizacja:)
    www.kobiece-inspiracje.com

    OdpowiedzUsuń
  41. O rany! Jakie Ty masz obłędnie długie nogi w takich butach <3 Przepiękny płaszczyk :)
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. rewelacyjne zdjęcia, a kolory tego zestawu w punkt. wyglądasz pięknie a pomadka rewela www.adriana-style.com

    OdpowiedzUsuń
  43. so beautiful,you look amazing
    love love your boots

    OdpowiedzUsuń
  44. I absolutely love your coat!! You did a great match with the beanie and the over the knee boots. Have a nice day!
    Steal4Style.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Wspaniała sesja, ten sukienkowy płaszcz jest genialny !! Cudownie podkreśla Twoją zgrabna sylwetkę, cudny kolor i krój. Szal zwrócił moją uwagę, jest nietypowy, ma ciekawe kolory jak i print, super <3
    Rewelacyjne kozaki !!!

    Pozdrawiam i udanego weekendu <3

    OdpowiedzUsuń