facebook instagram
CONTACT ✉ Jointy&Croissanty

Obserwuje

wtorek, 5 grudnia 2023

burgund z czernią










PL: Ostatni jesienny zestaw w tym roku. Jako ciepłolubna i totalnie nieprzystosowana do zimy istota, mam problem ze zmotywowaniem się do zdjęć w mroźnej aurze, więc w październiku i pierwszej połowie listopada przygotowaliśmy ich spory zapas, który właśnie wykańczam. O tej porze roku uwielbiam burgundowy, który najczęściej noszę z czernią. Takie dość zachowawcze i bezpieczne połączenie kolorystyczne, ale od dłuższego czasu z klasyką mi po drodze.

Płaszcz, buty, szalik, rękawiczki: no name
Kapelusz: New Yorker
Okulary: Medicine
Torebka: bonprix

ENG: The last autumn outfit this year. As a heat-loving person who is completely unadapted to winter, it is hard for me to motivate myself to take photos in frosty weather, so we took quite a lot of them in October and the first half of November. This time of year I love burgundy and I wear it most often with black. This is quite an obvious and safe color combination, but I've been feeling the best in them for a long time.

Coat, boots, scarf, gloves: no name
Hat: New Yorker
Sunglasses: Medicine
Bag: bonprix

27 komentarzy:

  1. Ładny płaszczyk o wyrazistym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super to wygląda. Też ostatnio stawiam na burgund z czernią. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Teraz czekam na wydanie zimowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te dwa kolory idealnie się ze sobą komponują - piękna, kobieca zimowa stylizacja <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam serdecznie ♡
    Wow, wyglądasz pięknie w tym zestawieniu! Naprawdę! Sama bardzo lubię burgundowy, świetnie sprawdza się o jesiennej porze roku :) ale i teraz chętnie bym go założyła :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  6. Amazing Color. Great Outfit!

    OdpowiedzUsuń
  7. Boski kolorek tego płaszcza! Idealny na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lindo atuendo. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny płaszcz :) bardzo podoba mi się ten kolor na jesień :)
    https://apetycznie-klasycznie.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. Oh very gorgeous style darling

    OdpowiedzUsuń
  11. Burgundowy, to bardzo dostojny kolor. Podoba mi sie to połączenie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna stylizacja!
    Uwielbiam czerń i burgund. Te kolory razem tworzą niesamowity duet, pełen elegancji i szyku.
    Wyglądasz zjawiskowo! 💖

    OdpowiedzUsuń
  13. This color reminds me of red wine and fall. It's gorgeous!

    OdpowiedzUsuń
  14. Klasyka, ale po prostu uwielbiam takie połączenia z czernią. Piękna i elegancka stylizacja <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolor Twojego płaszcza na prawdę czaruje. Wspaniale przełamuje czerń, dodaje takiego... pazura tej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny kolor, bardzo lubiłam nosić paznokcie w tym kolorze, ale skończył mi się lakier i takiego odcienia nie mogę znaleźć.
    Świetna stylizacja i rozumień niechęć do zimowych sesji. Ja mam wrażenie, że mimo mojego zapału, musiałam przepoczwarzyć się w muminka🙈😆
    Niestety moje codzienne poranne dyżury pod szkołą, nie służą średnio ciepłemu ubiorowi 😆😁

    OdpowiedzUsuń
  17. Podoba mi się to połączenie kolorystyczne :)
    Płaszcz i rękawiczki również mi się bardzo podobają :)
    Pięknie wyglądasz :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Plaszczyk bardzo gustowny, kolor super

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny kolorek płaszcza. U mnie był taki ostatnio na poznakach :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Płaszcz istna rewelacja! Przepiękny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak ładnie zielono jeszcze na zdjęciach. Tęsknie za tym, bo ja też jest fanką zimy nie jestem ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. It is an ideal combination for the cold months, I like the color of the coat and the touch of the hat and scarf.

    OdpowiedzUsuń
  23. The jacket looks lovely and I like the color
    I just shared a new post: https://www.melodyjacob.com/2023/12/edinburgh-zoo-winter-village-skating.html
    Have a nice day.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja też jestem ciepłolubna, a jeszcze kilka lat wstecz potrafiłam zimę przechodzić w adidasach i skórzanej ramonesce :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładny płaszcz :D Super zdjęcia i fajna stylizacja :D
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń