facebook instagram
CONTACT ✉ Jointy&Croissanty

Obserwuje

wtorek, 3 października 2023

hello Montenegro

Poniosło nas tym razem do Czarnogóry. Najpierw kilka dni w Petrovacu na Moru, niewielkim uroczym kurorcie położonym na Riwierze Budwańskiej. W miasteczku jest całkiem przyjemna promenada z wenecką twierdzą Castel Lastva na końcu, ale dla nas najciekawsza okazała się ścieżka na klifie pośród śródziemnomorskiej roślinności, która oferuje niesamowite widoki na turkusowe wody Adriatyku oraz otaczający je imponujący górski krajobraz.
Co nosiłam na wakacjach? Miało być przede wszystkim wygodnie i przewiewnie, czyli naturalne materiały rządziły (zresztą u mnie wygrywają one nie tylko latem, ale przez cały rok). Jeden z zestawów wydał mi się na tyle fajny, że postanowiliśmy go nawet obfocić.







Udaliśmy się również do nieco mniej spokojnej Budvy z przepięknym Starym Miastem, położonym na wysuniętym w głąb morza cyplu. 








23 komentarze:

  1. Super fotorelacja! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale tam bajecznie! Wspaniałe widoki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój chłopak bardzo chciał pojechać w kierunku Czarnogóry, gdy byliśmy na wakacjach w Chorwacji. Doszliśmy jednak do wniosku, że nie da się zwiedzić wszystkiego na raz. Cieszę się, że dzięki Twojemu wpisowi mogłam co nieco zobaczyć! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna relacja 💚
    Malownicze widoki i Ty jak zawsze olśniewająco piękna 💖

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak tam pięknie i stylizacja śliczna, idealna na wakacje, wygoda jest bardzo ważna :). Aż zatęskniłam za wakacjami, choć październik bardzo cieplutki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna stylizacja i przepiękne widoki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, it looks wonderful, the town, the old fortress, the narrow streets, the beaches but above all, the rocks immersed in the turquoise waters of the Adriatic sea.

    OdpowiedzUsuń
  8. Amazing, the Pics are beautiful.

    OdpowiedzUsuń
  9. Byłam tam tylko raz i zdecydowanie marzy mi się kolejna wizyta :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe widoki i świetna, wakacyjna stylizacja :) jak zawsze wyglądasz rewelacyjnie :)
    https://apetycznie-klasycznie.pl/

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne miejsce. To zdjęcie nocą szczególnie skradło mi serce. A zestaw jak zwykle świetny 🙂

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie byłam w Czarnogórze a zdecydowanie zasługuje, aby tam pojechać. W ogóle Bałkany są mi nieco obce, ale zaczynam powoli nadrabiać i już w przyszłym tygodniu kierunek Albania.
    Zestaw idealny na wakacyjne wojaże <3

    OdpowiedzUsuń
  13. WoW town looks wonderful. I love it. Thanks for sharing these beautiful photos dear friend. Greetings. Have a wonderful october to you.

    OdpowiedzUsuń
  14. Marzy mi się Czarnogóra, jest wysoko na mojej liście marzeń podróżniczych:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Już wiele dobrego o Czarnogórze slyszałam, ale patrząc na Twoje zdjęcia, urzekła mnie promenada i architektura :)
    Pięknie wyglądasz- bardzo fajna, wakacyjna stylizacja :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Oh my, what a beautiful place to visit and to wrap up the summer, just stunning. Could not imagine living somewhere this breath taking. And love your look with those super fun shorts!

    Allie of
    www.allienyc.com

    OdpowiedzUsuń
  17. So beautiful. You pictures are great.

    OdpowiedzUsuń
  18. Czarnogóra ma też przepiękne góry, po drugiej stronie kraju. Kiedyś, wiele lat temu się tam zaplątaliśmy i odkryli przypadkiem 👌👍

    OdpowiedzUsuń
  19. Your skirt is pretty. The lemon design is cool

    Inviting you to check out my new style post: https://www.melodyjacob.com/2023/10/9-fall-mother-of-bride-dress-ideas.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale tam pięknie! :) I piękna Ty ❤️

    OdpowiedzUsuń