facebook instagram
CONTACT ✉ Jointy&Croissanty

Obserwuje

niedziela, 7 maja 2023

podwójny dżins i pastele









PL: Moje ulubione wiosenne połączenie kolorystyczne. Całkiem przypadkiem okazało się, że dżinsowe szorty nieźle zgrywają się z tą kurtką. Dla ożywienia trochę kolorowych dodatków i wygodne sportowe buty. 

Kurtka: no name
Szorty: Zara
Buty: Adidas
Czapka: Cayler&Sons
Torebka: no name

ENG: My favorite color combination for spring. Quite unexpectedly, it turned out that these denim shorts go well with this jacket. I added some colorful accessories and comfortable sneakers, to spice up this set a bit.

Jacket: no name
Shorts: Zara
Shoes: Adidas
Snapback: Cayler&Sons
Bag: no name

18 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja 💖
    Dżins i pastele to idealne połączenie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ciekawa ta kurtka i rzeczywiście świetnie wyglada z tymi szortami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawa stylizacja, na pierwszy rzut oka pomyślałam, że za dużo jeansu, a jednak wszystko świetnie pasuje :)
    https://apetycznie-klasycznie.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny zestaw! wspaniale wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  5. What a stunning outfit! I thought it was a jumpsuit!
    You look fabulous as the flowerew backgroud!
    Have a great week!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawa kurtka, idealnie pasuje do tych szortów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Yes, I'm loving the denim on denim! Especially with those pink sneakers, pink and light denim looks so good.

    xo,
    Tania
    https://inspiremyfancy.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna stylówka z dżinsem i piękne wiosenne fotki <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Byłam przekonana - zanim przeczytam opis, że masz na sobie kombinezon 😃, świetnie się połączyła kurtka do spodenek. Czapka jest moją faworytką, ale ja mam jakiś nieforemny łeb do czapek z daszkiem :(.

    OdpowiedzUsuń
  10. I am all about the denim on denim trend. Just LOVE it. This look is stellar and the pink kicks take it to another level!

    Allie of
    www.allienyc.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam serdecznie ♡
    Wow, jak zawsze wyglądasz prześlicznie i inspirująco! Mega zestawienie, bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię takie jenasowe stylizacje

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie jeansowe stylizacje- bardzo kojarzą mi się z latami 90-tymi :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dżins jest teraz jak najbardziej na topie, a mi zawsze podobały mi się takie stylizacje. Ostatnio również miałam podobną stylizację dżins i pastele :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz ślicznie w tej stylizacji na tym uroczym kwiatowym tle ❤️ Dżins z dżinsem wygląda naprawdę obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń