facebook instagram
CONTACT ✉ Jointy&Croissanty

Obserwuje

środa, 12 kwietnia 2023

pastelowe odcienie i dżins

PL: Uwielbiam cukierkowe kolory, wiosną noszę je wyjątkowo często, zazwyczaj w towarzystwie dżinsu. Klasyczne fasony zwykle u mnie rządzą i nie inaczej jest tym razem. Kurtka od razu wpadła mi w oko ze względu na pikowanie i cudny pastelowy odcień, a dobrze skrojone dżinsy to bazowy element mojej garderoby. Te zostały uszyte z bawełny organicznej i są niezwykle wygodne. Akcesoria miały nieco podkręcić ten prosty zestaw i chyba się udało.

[współpraca reklamowa]

ENG: I adore pastel colors, I wear them very often in spring, usually in the company of denim. As you may have noticed earlier, I prefer classic cuts. Jacket caught my attention due lovely color and quilted pattern. Jeans are a basic element of my wardrobe, these are made of organic cotton and are extremely comfortable. The accessories were supposed to spice up this simple set a bit, and I think it worked.

[advertising collaboration]

Kurtka / jacket: bonprix
Dżinsy / jeans: bonprix
Bluzka, buty, torebka / top, shoes, bag: no name









24 komentarze:

  1. Muy lindo outfit, y los accesorios si le dan mas estilo al look, saludos:D

    OdpowiedzUsuń
  2. No, zaskoczyłaś mnie kolorami! Jak najbardziej Ci pasują ♥ Oby więcej tych ciepłych dni i cukierkowych outfitów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie i wiosennie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne kolory, takie wiosenne! Co prawda zupełnie nie dla mnie, bo kurtka zaraz by byłą siwa, szczególnie przy moim psie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja. A buty, torebka... super. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam serdecznie ♡
    Też uwielbiam takie kolory! Wyglądasz słodko, jak moje ulubione pudrowe cukierki :) Stylizacja jak zwykle mega, każdy twój look jest piękny i inspirujący!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej:) ja również uwielbiam pastelowe kolorki na wiosnę, w tym roku kupiłam sobie różową marynarkę;) Kurtka bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja, bardzo lubię pastelowe odcienie 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. What a cute spring outfit! I love your lavander shoes. You look fantastic.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna stylizacja, idealna na pierwsze ciepłe wiosenne dni :)
    https://apetycznie-klasycznie.pl/

    OdpowiedzUsuń
  11. That jacket looks amazing.
    https://www.melodyjacob.com/2023/04/tips-for-men-who-want-to-feel-young-again.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Pastele są super :) Fajne okulary :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oooo loving the lavender puff coat and kicks for spring. Such a pretty color and the tapestry bag is the perfect touch!

    Allie of
    www.allienyc.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie wyglądasz :)
    Zapraszam też do mnie :)
    https://youtu.be/ZVILuOECVIk

    OdpowiedzUsuń
  15. Cała stylizacja super! Te buty szczególnie skradła moje serducho :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna stylizacja, też lubię pastelowe kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  17. I love this look a lot and I find that those shoes are simply fabulous! I just love coloured shoes!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale ślicznie Ci w tych kolorach :) Piękne buciki ❤️

    OdpowiedzUsuń