facebook instagram
CONTACT ✉ Jointy&Croissanty

Obserwuje

poniedziałek, 10 października 2022

podążając za słońcem (1)

Postanowiliśmy przedłużyć sobie lato wyjazdem na południe, a dokładniej do Chorwacji. Cel zrealizowany, więc teraz powoli oswajam się z jesienią. Oczywiście przywieźliśmy masę zdjęć, a tylko mała część z nich poniżej.

Standardowo nie mogło obyć się bez obfocenia zestawu, który miałam na sobie podczas jednego ze spacerów. Miało być przede wszystkim wygodnie, więc padło na bawełniany top, dżinsowe szorty i kurtkę oraz płaskie sandały. Zdjęcia zrobiliśmy na wyspie Vir.












Zadar to jedno z naszych ulubionych miejsc na Chorwacji, szczególnie ze względu na urocze wąskie uliczki, imponujące zabytki z różnych okresów oraz magiczne zachody słońca. 


















Plaża w Punta Skala z widokiem na Velebit oraz niektóre z chorwackich wysp






Nin - stare miasto




Senj z klimatyczną starówką i genialnymi widokami











18 komentarzy:

  1. Jak tam cudownie jak tam piękne zdjęcie 💞

    OdpowiedzUsuń
  2. Comfy outfit! Very picturesque architecture. I love the shots at the beach with the wavy waves and the way the sun is hitting the background. So breathtaking! I hope you are well and enjoying the season :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wonderful images nice place dear

    OdpowiedzUsuń
  4. Będzie co oglądać zimą :)
    Pięknie tam jest :)
    Bardzo ładne masz te buty- chociaż cała stylizacja mi się podoba, to buciki najbardziej :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. o rany, ale cudowne widoki. Uwielbiam zdjęcia morza w każdej postaci.
    A co do zestawu to mnie bardzo spodenki się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne zdjęcia :) uwielbiam takie wyjazdy do ciepłych miejsc poza sezonem :)
    https://apetycznie-klasycznie.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, how many beautiful photos!
    What a magical place, I loved it so much.
    I loved your look too, but I was enchanted with the place.
    Thank you so much for the comment on the blog! ♥

    https://www.heyimwiththeband.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejuniu, jak tam pięknie!!! Dziękuję za wycieczkę:))
    A zestaw idealny na taką wyprawę! I wygodny, i zgrabny:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Those are such cute pink shorts and I really like them with the denim jacket! :)

    Hope your day is going well :)

    Away From The Blue

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia :) Aż chciałoby się pojechać na wakacje :D

    OdpowiedzUsuń
  11. przepiękne zdjęcia - chciałoby się tam być

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne miejsce, piękna stylizacja i śliczna Ty na tle tych cudowności ❤️

    OdpowiedzUsuń
  13. O ja :o zazdroszczę wyjazdu! Pięknie zdjęcia.
    Pozdrawiam! Miłego dnia :)
    Zapraszam również do mnie w wolnej chwili ;) (nie mam profilu bloggera, dlatego zostawiam link)
    Wildfiret

    OdpowiedzUsuń
  14. Super, samo przegladanie tych zdjec sprawilo ,ze lepiej sie poczulam. U mnie za oknem jedna wielka szarosc :( Piekna stylowka, wygladasz bombowo na zdjeciach! A widoki zapieraja dech w piersiach, szczerze mowiac, wydaje mi sie, ze jest tam duzo ladniej niz w poludniowej Francji, gdzie bylam w zeszlym roku na wakacjach. Bylo pieknie, ale teraz rozumiem , dlaczego moj chlopak tak bardzo chce w przyszlym roku pojechac do Chorwacji :)
    Pozdrawiam i obserwuje ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Chorwację uwielbiam! Wieki tam nie byliśmy. Z przyjemnością obejrzałam Twoje zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniałe krajobrazy. Aż się rozmarzyłam. Spodenki świetne, nie znalazłam nigdzie różowych. Z dżinsem tworzą świetny duet!

    OdpowiedzUsuń