facebook instagram
CONTACT ✉ Jointy&Croissanty

Obserwuje

środa, 9 marca 2022

dwa klasyczne zestawy z dżinsem














PL: Dzisiaj dwa zestawy oparte na bazowych elementach garderoby, jakimi są klasyczne dżinsy z wysokim stanem, dżinsowa koszula i czarny bawełniany top z ciekawym wycięciem. Wszystkie rzeczy pochodzą ze sklepu bonprix.

Koszula, top, jeansy: bonprix
Buty: no name

ENG: Today there are two sets made of basic elements of wardrobe, which are classic high-waisted jeans, a denim shirt and a black cotton top with an interesting cut. All items come from the bonprix store.

Shirt, top, jeans: bonprix
Shoes: no name

36 komentarzy:

  1. Bardzo fajne jeansy, uwielbiam takie wysokie stany 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie klasyczne stylizacje bardzo lubie. Te niebieskie buty wygladaja mega z tymi jeansami

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz, ja też jak wstaje rano i jak włączam radio czy odpalam internet w telefonie mam nadzieję, że wojna w Ukrainie się skończyła. Miejmy nadzieję, że tak się wkrótce stanie, bo to co się tam dzieje to jakiś koszmar.

    Uwielbiam dżins. Obie stylizacje świetne! :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. I love the ways you've worn these jeans, especially the second double denim one! I'm sorry to see the war is so close to you, I hope you continue to stay safe and that there is peace soon!

    Away From The Blue

    OdpowiedzUsuń
  5. I absolutely love the first photo *_*

    Shoot for the stars | ☆ ☆ ☆ | Facebook page | ☆ ☆ ☆ | Instagram

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciężko się tworzy każdemu z nas. Rewelacyjne spodnie! Bardzo mi się podoba ich długi stan <3

    OdpowiedzUsuń
  7. What a beautiful blue-Jeans combinations! All fit you very well Dear friend. Thanks for the review. Have a nice day. Greetings.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super denim stylizacja. You are always very stylish my dear.

    OdpowiedzUsuń
  9. In love with both outfits, those jeans are amazing, I think the first one is so stylish.
    Thank you for sharing even when the situation around is so horrible, I pray for people and hope it ends as soon as possible. Stay safe sweetie!

    www.luciagallegoblog.com

    OdpowiedzUsuń
  10. pierwsza wersja podoba mi się bardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana mam każdego dnia takie samo pragnienie, aby ten koszmar się już zakończył, dla wszystkich...
    A co do spodni, to uwielbiam takie z wysokim stanem, ale muszę niestety obejść się smakiem;)

    OdpowiedzUsuń
  12. I can't even imagine what the weather must be like there, I pray to God that the war ends soon :(

    I loved your two looks, I love jeans and a black blouse and I also love a total denim look. Very beautiful!

    https://www.heyimwiththeband.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  13. I'm so sorry for your situation, it must be really terrifing living everyday like this!
    Just hope that this craziness goto an and soon...
    Very cool and stylish outfit, anyway, perfect for spring season! Total denim si really a must!
    XO
    S
    https://s-fashion-avenue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Super stylizacje, ale najbardziej podoba mi się ta pierwsza :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne stylizacje, zwłaszcza ta pierwsza przypadła mi do gustu, bo to zdecydowanie mój styl, uwielbiam takie połączenia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwsza stylówka dla mnie bomba!
    Też mam nadzieję, że to szaleństwo wkrótce dobiegnie końca....

    OdpowiedzUsuń
  17. Oh I am loving these super high waist jeans. They look great in both looks. I am a big fan of high waisted jeans, I do not like low waist jeans to me they look like they are falling off and I think they make your legs look shorter. I am already have long torso so even mid rise jeans look low me.

    Allie of
    www.allienyc.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ciekawy fason tych jeansów :D Pięknie wyglądasz w obu stylizacjach. Druga dementuje mit, że nie można łączyć jeansu z jeansem :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ostatnio zamierzałam zamówić sobie taką samą bluzkę jak na pierwszym zdjęciu. Jeans to klasyk klasyków. I pasuje tak naprawdę do wielu rzeczy. Ja gdy sama nie wiem w co mam się ubrać zakładam spodnie jeansowe i koszulke i to zawsze dobrze wygląda. Taki mój ,,bezpieczny strój,,
    Co do pierwszego zdania nie ukrywam że też mam ochotę wstać rano i taką wiadomość przeczytać. Że ktoś go zastrzelił...

    zpsemjestlepiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Fantastyczny fason spodni, pięknie wyglądasz w obu stylizacjach :) też mam nadzieję, że wojna niedługo się skończy, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dżinsy się do wielu stylizacji świetnie dopasują. Mnie się strasznie podoba ten czarny top :)
    Niestety okropne czasy nastały i aż odechciewa się wszystkiego. Też mam trudności z blogowaniem ostatnio.

    OdpowiedzUsuń
  22. W prostocie siła!
    Też lubię dżins i nie wyobrażam sobie szafy bez niego:))

    Co do sytuacji...to masakra... Cięzko żyć normalnie.. Człowiek myśli, że robi coś złego..Nie wspiera..

    OdpowiedzUsuń
  23. Pierwsza stylizacja skradła moje serce, a wszystko przez buty. <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny mają kolor ;) Uwielbiam jeans i spodnie jeansowe noszę prawie każdego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Witam serdecznie ♡
    Świetne jeansy, wyglądasz naprawdę super! Ładnie podkreślają i ten żywy kolor, rewelacja :) Ja powiem szczerze, jestem jeansową fanką, uwielbiam te spodnie :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne spodnie z wysokim stanem i ogólnie obie stylizacje, chociaż pierwsza bardziej mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  27. great your post. thanks for sharing

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajne te jeansy :D Ja akurat mam małą albo praktycznie nie mam talii więc nie lubie jak w tych okolicach mam jakieś ozdobniki.

    Jeśli mogę, zapraszam również do mnie ;)
    Blog
    Instagram

    OdpowiedzUsuń
  29. świetne spodnie! ale czarny top i buty z pierwszej stylizacji! uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. It really is a crazy situation, I can't understand how the rest of the World can't stop it... The horrors people is suffering makes no sense.
    Fashion is just a way of scaping reality so we can distract ourselves for a few minutes, so on that note, I have to say I love your blue shoes, and the total denim outfit.
    have a great week,
    S

    OdpowiedzUsuń
  31. Very beautiful and elegant! I love your two looks :)

    https://www.heyimwiththeband.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  32. Spodnie świetnie wykończone i pięknie podkreślają talię. Ale najbardziej podobają mi się buty na pierwszej stylizacji.Idealne!

    OdpowiedzUsuń
  33. Całkowicie Cię rozumiem. Też mam nadzieję,że ktoś tego psychola powstrzyma.
    Jestem pod urokiem czarnego topu z pierwszej stylizacji - cudeńko :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Te pierwsze zdjęcia wyglądają przecudownie! Dużo lepiej niż takie w plenerze! Widzę, że blog się rozwija i super! Co do stylizacji to jak zwykle przepięknie!
    Zapraszam na nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  35. Love these styling with these denim looks. Thanks for sharing these pictures. You look stunning.

    Love: Mariann Yip
    https://www.mariannyc.com/un-hinged-one-month-recap/

    OdpowiedzUsuń