facebook instagram
CONTACT ✉ Jointy&Croissanty

Obserwuje

poniedziałek, 20 września 2021

wygodna przestrzeń do pracy

*współpraca reklamowa 

Mam to szczęście, że uwielbiam swoją pracę, która w dużej mierze oparta jest na dziedzinach, którymi interesuję się od dawna, czyli rysunku, grafice komputerowej i fotografii. Jednak takie zajęcie oznacza sporo czasu spędzonego przy komputerze, dlatego ogromne znaczenie ma dla mnie komfort miejsca pracy. Większą część projektów wykonuję w domu, w trybie zdalnym. Ze względu na to, że nie mogliśmy sobie pozwolić na zaadaptowanie całego pokoju pod home office, część salonu zaaranżowaliśmy w taki sposób, aby pełniła funkcję małej pracowni, a jednocześnie wpisywała się w industrialny charakter naszego mieszkania. Nie mogło zabraknąć sporej ilości roślin, które zawsze pozytywnie wpływają na mój nastrój. Niedawno postanowiłam nieco odświeżyć przestrzeń do pracy o nowe krzesło, które nie miałoby typowo biurowego wyglądu (w końcu to wciąż salon), a jednocześnie byłoby na tyle komfortowe, by godziny spędzone przy projektach nie skutkowały bólem kręgosłupa. W sklepie Domowanie znalazłam bardzo fajny, minimalistyczny model, który okazał się mega wygodny, a jednocześnie jego forma i kolorystyka bardzo dobrze zgrały się z wnętrzem naszego salonu. 











14 komentarzy:

  1. Wow, that chair looks so comfortable, perfect for an office so classy and practical as yours is.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym mógł pracować z domu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Your work space looks so chic and fresh.

    Love it !

    Ann
    https://roomsofinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie urządzony pokój :) Ja też pracuję przy komputerze i najważniejsze dla mnie jest wygodny fotel i duże biurko :D

    OdpowiedzUsuń
  5. The chair looks super comfortable as well as beautiful and modern.
    I loved it! :)

    https://www.heyimwiththeband.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  6. I love how you adapted a part of your living room into your work space. This work space looks great- very modern and chic. The chair looks great too.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny kącik :) Pracując w domu na pewno tak urządzona przestrzeń fajnie komponuje się z resztą pokoju, a jednocześnie nastraja pozytywnie do działania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze zazdrościłam ludziom, którzy umieją tak urządzać, miejsca do pracy, pokoje, mieszkania- ja nie mam do tego głowy, u mnie zazwyczaj rządzi minimalizm, a w miesjcu pracy, artystyczny nieład :D
    Pięknie urządziłaś swój kącik do pracy :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale super urządzone miejsce do pracy. U mnie jest to jednak tradycyjne biurko na komputer stacjonarny i do tego porządne krzesło z idealnie wyprofilowanym oparciem. Bywa, że praca w domu trwa nawet 16, 18 godzin, więc takie miejsce pracy, jak Twoje mimo, iż piękne niestety w moim salonie odpada. :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Lovely décor, the chair looks comfortable.

    Bernie,
    The Style Fanatic

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale u Ciebie ładnie! Krzesło rzeczywiście rewelacyjne. Muszę pomyśleć o takim do pokoju córki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz naprawdę bardzo gustownie i pięknie urządzony kącik do pracy :) Fajne krzesło :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się :) Oprócz wygody, ważny jest dla mnie również dodatek w postaci roślin :)

    OdpowiedzUsuń