facebook instagram
CONTACT ✉ Jointy&Croissanty

Obserwuje

czwartek, 19 listopada 2020

Suprizo, czyli wyjątkowe prezenty

"Prezenty się robi dla przyjemności osoby ofiarującej, nie z powodu osoby otrzymującej." 
- Carlos Ruiz Zafón

*współpraca reklamowa 

Wolicie otrzymywać czy dawać prezenty? Ja odkąd przestałam być dzieckiem, to najwięcej radości czerpię z obdarowywanie bliskich. Już na kilka tygodni przed zbliżającymi się świętami, mikołajkami czy urodzinami kogoś z moich najbliższych zastanawiam się, co może daną osobę uszczęśliwić. Zazwyczaj decyduję się na kosmetyki i perfumy, tudzież zegarek lub biżuterię. Znam doskonale gust mojego męża i rodziców, więc na ogół dobrze trafiam z upominkami, jednak w tym roku chciałam każdemu sprawić coś niebanalnego. Tutaj z pomocą przyszedł mi sklep Suprizo, specjalizujący się w wyjątkowych, personalizowanych prezentach - od różnego rodzaju gadżetów, kubków, koszulek, po gustowne drewniane etui na telefon lub biżuterię, a nawet skok na bungee, masaż czy lot szybowcem oraz wiele innych ciekawych opcji. 

Uwielbiam naturalne materiały, a w szczególności drewno, więc oczywiście mojej uwadze nie mógł umknąć komplet eleganckich dębowych podkładek marki Bewood. Zestaw wygląda bardzo stylowo, a jednocześnie stanowi praktyczny dodatek zabezpieczający stół w trakcie spożywania posiłku.






Jesień i zima przywodzą mi na myśl wieczory z kubkiem aromatycznej herbaty przy kominku, więc zaciekawiły mnie również zestawy herbaciane od Suprizo. Skusiłam się na herbatę świąteczną z olejkiem z bergamotki, w personalizowanym opakowaniu. Herbata pachnie obłędnie, a poza tym musicie przyznać, że ten woreczek wygląda niesamowicie uroczo:) 


29 komentarzy:

  1. Na szczęście mam już prezenty, więc nie muszę kombinować. Ale lubię dawać takie personalizowanie rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. JA jeszcze nie mam prezentów dla bliskich. Totalnie nigdy nie wiem co zrobić bo staram się by każdy mój prezent był wyjątkowy pasujący do danej osoby i by pamiętała o nim bardzo długo. Sama nie wiem czy wolę dawać czy dostawać to i to cieszy mnie tak samo. Ale muszę skorzystać z tej strony i poszukać prezentu dla chłopaka. Bo on jest wymagający wbrew pozorom haha
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie wolę dawać prezenty i są one jak i dla ducha tak i dla ciała.Podkładki są bardzo gustowne a taką herbatę mogłabym pić cały rok :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również uwielbiam dawać prezenty. Zwłaszcza takie trafione! Dlatego staram się zawsze dobrać prezent do osoby i uważnie słuchać, kiedy ktoś mówi, czego mu brakuje.

    ankuuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. W tym roku kupiłam prezenty szybciej niż zwykle i mega się cieszę! Twoja propozycja jest bardzo elegancką, takie cudo podarowałabym mojej cioci:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jeszcze jestem w ciemnym lesie z prezentami. Nie lubię ich kupować. Piękna jest ta filiżanka!

    OdpowiedzUsuń
  7. I love giving and receiving gifts, it's always really cool!
    Very cool this store! I loved the mugs, they are always a great gift option.

    https://www.heyimwiththeband.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja z tej strony również mam kilka prezentów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tego sklepu, widze że fajne rzeczy można w nim kupić:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nice gift ideas,
    I love the tea cup.

    Ann
    https://roomsofinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Such a beautiful items. That cup look so beautiful and smoothie very delicious, but your photos are amazing. I love how you decorate and take that flat lay. Amazing.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2020/11/declare-caviar-perfection-luxury-anti.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak dla mnie super :) Bardzo lubię takie dodatki do mieszkania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne rzeczy można u nich kupić. Ja lubię dawać i dostawać ale chyb bardziej dawać ;) Ile dobrego widok szczęśliwej osoby :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne pomysły na prezenty. Ale, ale… Jakimś cudem na mojego bloga wstawiłem kiedyś zdjęcie identycznej filiżanki z pawiem 😲.

    OdpowiedzUsuń
  15. This is really cute. Love the tea sets!

    OdpowiedzUsuń
  16. What lovely photos! the tea looks so nice! :)

    Hope you are having a great weekend :) We went out and did more Christmas shopping yesterday which was fun :)

    Away From The Blue | Handbag Gift Guide

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdecydowanie wolę dawać prezenty ,ale w tym roku chyba nic z tego...
    Bardzo ładne są te podstawki 😍
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. I also prefer giving gifts and the happiness of seeing you chose a really unique and personal one that truly cheered the person is the best. Especially among friends and close people when gift can be something really silly but includes personal meaning :)
    And my favourite are unique and peculiar gifts that are at the same time practical and functional.

    LackaDaisy

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja lubię i dawać i otrzymywać :) ostatnio też często szukam spersonalizowanych prezentów, bo wtedy osoba obdarowana wie, że myślałam o tym, aby prezent był niebanalny i bardziej osobisty :) śliczna filiżanka :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. I absolutely love giving presents and I have to admit that I spend whole year gathering Christmas presents. They never fit under the Christmas tree! haha

    Elegant Duchess xx
    https://www.elegantduchess.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Oh very nicea tea darling
    Thanks for share withn us
    xx

    OdpowiedzUsuń
  22. Te deski są super :)
    Buziaki:*
    Zapraszam na ostatni post -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam podobnie jak Ty- czym jestem starsza czerpię ogromną radość z obdarowywania bliskich. Ten moment, w którym otwierają upominki ode mnie jest bardzo ekscytujący :-)
    Te prezentowane przez Ciebie podkładki bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja tez uwielbiam sprawiac komuś prezenty, a jeszcze jak okazuje się, że są trafione, to już w ogóle moje serducho raduje sie <3

    Ta filiżanka jest mega piekna !
    Ja mam bzika na ich punkcie, co zresztą widac na instagramie- kubki i filiżanki, to mój mały nałóg hehe

    OdpowiedzUsuń
  25. yummy :)
    i love this cup, it looks so beautiful *_* <3

    OdpowiedzUsuń
  26. I love both Receiving and giving Love to be remembered and to give gifts to loved ones too. These gifts ideas are very original wood pads and tea sets are fantastic they look incredible too. Have a woderful day Cris

    http://www.photosbycris.com.au/?p=11100

    OdpowiedzUsuń