facebook instagram
CONTACT ✉ Jointy&Croissanty

Obserwuje

środa, 26 czerwca 2019

snake print skirt

Femmeluxefinery.co.uk

Femmeluxefinery.co.uk

Femmeluxefinery.co.uk

Femmeluxefinery.co.uk

Femmeluxefinery.co.uk

Femmeluxefinery.co.uk

Femmeluxefinery.co.uk

PL: Spódnica z dość wyrazistym wzorem, dlatego reszta stroju dość prosta i zachowawcza, czyli uniwersalna czerń w postaci ulubionego topu, sandały w odcieniu taupe i bransoletki z korka. 

Top, spódnica: no name
Buty: Dunnes

ENG: The skirt has a quite distinctive pattern, so the rest of the outfit is quite simple, i.e. universal black in the form of your favorite top, taupe sandals and cork bracelets.

Top, skirt: no name
Shoes: Dunnes

43 komentarze:

  1. Ślicznie to do Ciebie pasuje! I bardzo dobrze, że reszta stroju jest uniwersalna, bo dzięki temu to właśnie spódnica jest na pierwszym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow ta spódniczka jest super
    Świetnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  3. Nice skirt dear! Looking sexy in this ootd!

    xoxo,
    SHAIRA
    www.missdream-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Great skirt! It looks fantastic on you!

    OdpowiedzUsuń
  5. Odważna spódniczka! Motyw szczególnie:)
    Ale Ty taka laseczka, że Ci wszystko pasuje..:)
    Na modelce też fajnie wygląda.:D
    :*Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. I really liked this look!!
    This skirt is beautiful. You look very classy!

    https://www.heyimwiththeband.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  7. Spódniczka jest śliczna, a Ty niesamowicie w niej wyglądasz! Figurę masz rewelacyjną! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo mi się podobają Twoje okulary ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Powiem Ci, że ja nie jestem przekonana do zwierzęcych motywów, ale może kiedyś mi się to odmieni, tak jak Tobie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. This skirt is very cool and you look stunning! great combo dear!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wystrzałowa spódniczka, ahhh cudownie się prezentuje! :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam ten motyw <3 Chętnie bym taką spódniczkę przygarnęła :D

    OdpowiedzUsuń
  13. I love this skirt! Great outfit, thanks so much for sharing!

    Emily
    https://itsemilystephens.weebly.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Wooow! I love so much your snake print skirt. It's amazing!
    xx

    http://www.mybeautrip.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Również nie byłam fanką zwierzęcych motywów ale z czasem przyjęłam je do wiadomości :):) Wyglądasz seksownie i z klasą, brawo :):):):)

    OdpowiedzUsuń
  16. That snake print skirt is adorable. I love how you paired it with a black top. You look fantastic.

    https://modaodaradosti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Cześć,
    Patrzę na te zdjęcia i mam wrażenie, że źle się czujesz w tej spódnicy. Wyglądasz w niej bardzo ładnie, ale sprawiasz wrażenie, jakbyś nie była do niej przekonana. A może to tylko moje wyobrażenie?
    Pozdrawiam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, założyłam do spódnicy halkę, zupełnie niepotrzebnie zresztą. W trakcie robienia zdjęć miałam nieodparte wrażenie, że tą halkę widać, dlatego taka niezbyt przekonana mina;)
      Buziaki:*

      Usuń
  18. Tez nigdy nie byłam fanka zwierzęcych wzorów . Ale ta spódnica coś w sobie ma.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale pięknie wyglądasz ! <3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja również jakoś tak z dystansem pochodzę di zwierzęcych printów, ale kupiłam jesienią koszulę "w panterę", a z wężowym wzorem mam torebkę. I też nie mam w sumie logicznego wytłumaczenia, dlaczego skusiłam się na koszulę, ale fajna jest - nie narzekam ;). Całość mi się na Tobie bardzo podoba! No i jak zwykle będę chwalić Twoje buty, bo jako osoba nie nosząca szpilek od lat szukam zawsze na sezon letni alternatywnych, stabilnych obcasów - oczywiście w fajnym bucie ;). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie noszę szpilek i szukanie butów zawsze spędza mi sen z powiek, żeby miały w sobie to coś i były wygodne jednocześnie:) w sumie płaskie, na szerokim obcasie lub niewielkiej platformie to chyba najlepsza opcja:)
      Dziękuję i pozdrawiam:)

      Usuń
  21. That snake skin pattern skirt is so pretty and looks so good on you.

    https://sarahrizaga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. I usually don't like this fabric but on you everything looks incredible stylish and elegant.

    OdpowiedzUsuń
  23. U mnie odwrotnie - kiedyś lubiłam zwierzęce printy ,teraz średnio ☺
    Wyglądasz przepięknie 😍
    Bardzo ładna stylizacja 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  24. I love this look! That's a gorgeous skirt (I have no snake print in my closet and think I need something snake) - I love the animal prints. You accessorized it perfectly, too. And the photos are perfectly composed - you look beautiful!

    Ruth
    VogueFauxReal
    Latest Post: https://voguefauxreal.com/2019/06/22/uh-oh-swimsuit-season-is-here-choosing-the-right-suit-for-your-shape/

    OdpowiedzUsuń
  25. Co nie założysz to wyglądasz bomba ♥ Świetna jest ta spódniczka kochana ♥
    xoxo
    https://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. That snake print skirt is so cool!
    You look sexy and elegant ;)

    https://www.heyimwiththeband.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  27. Wspaniała spódnica:) Rewelacyjnie zestawiony strój:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. Spodnica jest zdecydowanie w moim stylu czyli krotka i obcisła :p Masz swietną figure!

    OdpowiedzUsuń
  29. Ta spódniczka wyzwala w Tobie mega kobiecość :) Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Mamy bardzo podobny gust bo ja również jestem fanką tego nadruku.Wyglądasz fantastycznie w tej spódnicy€13,95 !

    OdpowiedzUsuń
  31. This skirt is so beautiful!! And you have amazing stunning legs <3

    LackaDaisy

    OdpowiedzUsuń
  32. Wyglądasz przepięknie w tej stylizacji! Spódnica genialna ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. I like animal print and this snake print skirt looks so real. Amazing, I really love how you combine color and whole outfit.

    New Post - http://www.exclusivebeautydiary.com/2019/06/doing-what-you-love-loving-what-you-do_30.html

    OdpowiedzUsuń
  34. Looking so stunning in snake print babe! Such a gorgeous outfit ♥︎

    Sophie | soinspo xo

    OdpowiedzUsuń
  35. This snake print skirt is super sexy. I love the look!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Ta spódnica jest obłędna!!

    OdpowiedzUsuń