facebook instagram
CONTACT ✉ Jointy&Croissanty

Obserwuje

piątek, 24 listopada 2023

beż i pomarańcz






Panująca za oknem aura zdążyła mnie już zmęczyć. Bardzo brakuje mi słońca, zieleni, a dzisiejszy post to taka mała odskocznia i powrót do lata. Podczas naszego tegorocznego wypadu do Czarnogóry kilka dni spędziliśmy w miejscowości Sveti Stefan, składającej się z wyspy z kilkusetletnią zabytkową architekturą, która została przekształcona w ekskluzywny hotel oraz części lądowej z pięknymi plażami, sporą ilością deptaków pośród bujnej śródziemnomorskiej roślinności i całkiem przyzwoitą bazą noclegową.
Mój ubiór był adekwatny do upalnej pogody, czyli lniany top (niestety gniecie się przeokropnie), bawełniana spódnica, sandały i daszek, który latem noszę głównie ze względu na ochronę twarzy przed fotostarzeniem i przebarwieniami.








W Czarnogórze nie tylko odpoczywaliśmy, zrobiliśmy również ujęcia do teledysku mojego męża, a oto efekt finalny:

26 komentarzy:

  1. Stylizacja przepiękna, z resztą - jak zawsze. Wszystko bardzo, bardzo ładne, ale top naaaajładniejszy i taki uniwersalny, idealnie pasujący do wielu rzeczy. No niestety, len ma to do siebie, że lubi się gnieść - ale podobno to jest właśnie jego urok (tak kiedyś usłyszałam).
    I te cudne zdjęcia, cudnego miejsca - po prostu przepadłam, bo kocham klimat śródziemnomorski. Aż chciałoby się rzucić wszystko i "skoczyć" do Czarnogóry.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:)
      Tak, ten top cenię za tą uniwersalność właśnie, a z tym urokiem lnu już się pogodziłam;)
      Też uwielbiam klimat śródziemnomorski, a u mnie dzisiaj za oknem śnieg, więc tym bardziej chętnie bym się tam teleportowała, chociaż na kilka dni.

      Usuń
  2. Cudnaś, to i w pomarańczowym Ci ładnie, a takie letnie widoki tylko cieszą moje smutne oczy. Niech już minie ten listopad chociaż. A morze, zwłaszcza ciepłe - raj na ziemi. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh very cute outgit darling, the skirt is really pretty

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna jest ta spódniczka, wydłuża nogi i podnosi stan. Kolor też jest uroczy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lindo atuendo. Bello lugar. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomarańcz w takim zestawieniu sama bym nosiła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. The Pics are fantastic. I love especially your Outfit. Happy Weekend

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta spódnica jest obłędna i pomimo że pomarańcz to nie mój kolor to chętnie spódnice bym ubrała. Buty też bardzo mi się podobają. A zdjęcia z urlopu to wiadomo że boskie bo ja uwielbiam wszelką wodę 😉 serdecznie pozdrawiam 🙂

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna spódnica - chociaż nie jestem fanką tego koloru, to tutaj bardzo mi się podoba. Świetna stylizacja. Len jest wygodny, ale niestety okropny gniotek😁🙈

    OdpowiedzUsuń
  10. Un lugar que enamora. Bello atuendo. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyglądasz, stylizacja świetnie kontrastuje ze sobą, zdecydowanie warta uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylizacja cudna a do tego jeszcze taaakie widoki ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Mega piękne zdjęcie i mega piękna stylizacja :D Wszystko tu świetnie gra

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne zdjęcia :) takie widoki mogą poprawić humor :) spódniczka fantastyczna :)
    https://apetycznie-klasycznie.pl/

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam serdecznie ♡
    No proszę, u mnie za oknem śnieg a u Ciebie tak pięknie, tak ciepło i tak słonecznie :) aż miło popatrzeć :) Śliczna stylizacja! Nie znoszę jak gniotą mi się ubrania, ale len jest tak cudowny, że nie sposób go sobie odmówić.
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawa stylizacja, zdjęcia sprawiają, że można zatęsknić za latem!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładna stylizacja i świetne zdjęcia :D
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajna stylizacja, a zdjęcia i widoki... boskie! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super spódniczka, idealnie na Tobie wygląda. Boskie fotki :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale ta spódniczka fajnie wygląda z tymi dachami w tle :D Malownicze widoki!

    OdpowiedzUsuń
  21. Gorgeous photos. You look great.

    OdpowiedzUsuń
  22. i love all your photos, the places, the beach, the greenery... its so amazing and so dreamy. Your outfit as well is so perfect on you.

    JULIE ANN LOZADA BLOG
    JULIE ANN LOZADA INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne wyglądasz :) Widoki też cudowne, miło popatrzeć, zwłaszcza teraz, gdy za oknem biało :D

    OdpowiedzUsuń