facebook instagram
CONTACT ✉ Jointy&Croissanty

Obserwuje

niedziela, 21 sierpnia 2022

zieleń i beż










PL: Do tej pory zieleń nosiłam raczej sporadycznie, ale zamarzyło mi się coś w takim soczystym odcieniu. Ze względów praktycznych padło na zwykły bawełniany top, który pasuje do wielu innych ubrań. Połączyłam z beżem i wyszedł prosty, wygodny zestaw na upalne dni. 

Top: no name
Spodenki: Terranova
Buty: no name
Torebka: bonprix
Daszek: C&A

ENG: So far, I have rarely worn green, but recently I wanted something in such a juicy shade. Basic cotton top turned out to be the most sensible choice because I try to complete my wardrobe with the most versatile clothes. I combined it with beige in a simple, comfy set for hot days.

Top: no name
Shorts: terranova
Shoes: no name
Bag: bonprix
Visor: C&A

30 komentarzy:

  1. Sportowy i bardzo wyrazisty look- cudne te szorty

    OdpowiedzUsuń
  2. Nieśmiertelnie piękna zieleń połączona z piaskiem szortów. Dla mnie cudo. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylówka! Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  4. Boska figurka 😍
    Ten top chętnie bym sama ubrała- lubię kolor zielony 😍
    Cudnie wyglądasz 😍
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Oh this top is so fun and this color looks super good on you! I got neon green dress and I can not wait to wear it.

    Allie of
    www.allienyc.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny wakacyjny look :)
    https://apetycznie-klasycznie.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny kolor ma ten top :)
    Rewelacyjnie wyglądasz, piękna figura ❤️

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne połączenie! Wyrazista góra i stonowany dół <3 Idealny look na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  9. z zielenią mi nie po drodze. Źle się czuję w tym kolorze :P Co nie zmienia faktu, że stylizacja wyszła Ci naprawdę świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zieleń jest tak wdzięcznym kolorem, że pasuje do wielu innych. Chociaż powiem szczerze, że połączenie czerwieni na ustach z tak intensywną zielenią to dla mnie zbyt odważne połączenie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fenomenalnie! Jeszcze te czerwone usta, piękne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepięknie! Super wszystko skomponowałaś :) Mam niemal identyczne spodenki, tyle że w innym kolorze. Przechodziłam w nich całen lato. Są mega wygodne i pasują do wielu stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  13. First of all, the vibrant green top looks so good on you! I love the splash of color. Your sunnies are stunning and I absolutely adore this hot summer outfit. I heard about the heat in Europe. I hope you are able to weather the temps. Keep your hydration high girl :) Always happy to be back here to see your outfits :D xx

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo energetyczny kolor tego topu, super połączenie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Na lato świetne połączenie. Mam nadzieję, że jeszcze trochę ciepłych dni nas czeka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny wakacyjny look, pięknie wyglądasz :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Never thought green and beige looked this good together, amazing! <3


    http://www.couture-case.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna stylizacja, idealnie połączona kolorystyczne :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne połączenie :) Ja to chyba nie mam nic zielonego, jakoś nie udaje mi się kupić nic co pasowałoby mi w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  20. A fabulous comfortable look, love the choice of colors. I also have some clothing items from Terranova brand and I like them.

    OdpowiedzUsuń
  21. Zielony zawsze przykuwa uwagę. Jest taki kojący... uspokaja.

    OdpowiedzUsuń
  22. Such a nice summer outfit! the shorts are so cute on you and you look great in green! :)

    Hope you are having a good weekend :)

    Away From The Blue

    OdpowiedzUsuń
  23. Love this hue combo, you look fantastic!
    Maria xx
    https://www.elegantduchess.com/

    OdpowiedzUsuń