facebook instagram
CONTACT ✉ Jointy&Croissanty

Obserwuje

środa, 21 kwietnia 2021

niebieski i róż

*współpraca reklamowa 









PL: Kolorystyka typowo wiosenna, bo i pogoda wreszcie pozwala na nieco lżejsze zestawy. Połączenie dżinsowej kurtki i pudrowej solejki może nie jest zbyt odkrywcze, ale za to urocze i wygodne. Poza tym zawsze można podkręcić całość ciekawymi dodatkami, co zresztą starałam się uczynić. Kurtka ze strony bonprix ma klasyczny fason, a ostatnio takie rzeczy podobają mi się najbardziej, jakościowo też jest bardzo fajna. Pastelowa spódnica, chabrowe czółenka i wzorzyste dodatki pojawiają się tutaj już nie pierwszy raz, ale dzisiaj w zupełnie innej konfiguracji.

Kurtka: bonprix
Spódnica, bluzka, buty, torebka: no name

ENG: Colors typically spring, because the weather finally allows for slightly lighter sets. Maybe the combination of denim jacket and pleated powder pink skirt isn't too revealing, but quite cute and comfortable. Anyway, interesting accessories can always spice up the outfit. Recently the classic cuts are my favorites, so I really like that jacket from bonprix. Pastel skirt, blue pumps and patterned accessories appear here not for the first time, but today in a completely different configuration.

Jacket: bonprix
Skirt, top, shoes, handbag: no name

30 komentarzy:

  1. Łał świetna kolorystyka, a outfit super! Fajnie, że już pogoda pozwala na noszenie wiosennych ciuszków:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam połączenie tych dwóch kolorów. Świetna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się, bardzo uroczo. I choć ja sama nieczęsto łączę te kolory, to wygląda spoczko;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna kolorystyka. Twoja stylizacja bardzo mi się podoba. <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj ,bardzo uroczo wygląda ta stylizacja 😍
    Czuć już tą wiosnę, ogólnie na tych zdjęciach (w pogodzie też, nareszcie 😊)
    Pięknie wyglądasz 😍
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja i piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna stylizacja, lubię połączenie różu i niebieskiego, spadła mi w oko też urocza torebka :) piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie i dziewczęco. Fajne buty!

    OdpowiedzUsuń
  9. This combination look great!
    I like the pink skirt!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna kurtka, śliczna spódniczka, uwielbiam takie kolory 😊

    OdpowiedzUsuń
  11. This is such a beautiful outfit. I really like the pink skirt!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Taka kurteczka to prawdziwy niezbędnik w wiosennej szafie! Doskonała stylizacja :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie wyglądasz w tej stylizacji. Muszę przyznać, że kolorystyka skradła moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna, lekka, dziewczęca stylizacja, kojarzy mi się trochę ze stylizacjami z serialu Violetta, który oglądałam w podstawówce. Violetta również nosiła bardzo często takie połączenie kolorystyczne :D

    OdpowiedzUsuń
  15. You look so adorable in this outfit, I love the cute pleated skirt <3 And that purse is truly unique!

    LackaDaisy

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładna i ekscytująca konfiguracja, nie wiem tylko czy aby trochę nie za zimno. ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Such a beautiful outfit combo. I love the skirt and the denim jacket.The pumps are so gorgeous too. Enjoy your day.

    OdpowiedzUsuń
  18. Super stylizacja! Podoba mi się dżinsowa kurtka :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Stylizacja iście wiosenna, pięknie Ci w niej. Bardzo lubię takie kolory. Brakuje prawdziwej i ciepłej wiosny, pogoda zrobiła się kapryśna, ale w końcu kwiecień plecień. :):*

    OdpowiedzUsuń
  20. Wiosennie kobieco i uroczo ! Jak dla mnie stylizacja jak najbardziej na plus i totalnie w moim guście. Jak U mnie zacznie się robić ciepło to też postawię na takie stylizacje :)
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna stylizacja, bardzo przypadła mi do gustu :). Świetne zdjęcia. Rewelacyjnie Pani w takich kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  22. This is perfect Spring outfit and your photos with flowers are so beautiful.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2021/04/guerlain-shalimar.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Ależ ja się nie mogę doczekać, kiedy wskoczę w taką lekką, letnią stylizację ♡ Wyglądasz pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Spring perfect!
    And I love pleated skirts so much!
    have a great week,
    S

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczna jest ta spódniczka! Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń