facebook instagram
CONTACT ✉ Jointy&Croissanty

Obserwuje

piątek, 5 lipca 2024

letnie beże









PL: Całkiem niedawno ta spódnica pojawiła się na blogu w nieco innym zestawieniu, ale że jest to rzecz uniwersalna i pasująca do wielu z moich ubrań, to noszę ją dość często. Z krótkim trenczem i trampkami tworzy zestaw, który u mnie sprawdza się świetnie w chłodniejsze dni lata.

Kurtka: Vero Moda / diy
Spódnica, torebka: bonprix
Buty: no name

ENG: A few weeks ago this skirt appeared here on my blog in a different combination, but since it is versatile and matches many of my clothes, I wear it quite often. Paired with a short trench coat and sneakers creates a set that works great for me on a cooler summer days.

Jacket: Vero Moda / diy
Skirt, bag: bonprix
Shoes: no name

27 komentarzy:

  1. Wow, przepiękna spódnica! Dobrze komponuje się z trampkami
    Wyglądasz jak modelka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się ta stylizacja, taka bardzo w moim guście. Spódnica ekstra

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi kolory jasno beżowe od zawsze kojarzą się z pewna nutką elegancji, dzięki czemu nawet letnia sukienka na plaże prezentuje się wspaniale ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Love these tones, great look

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoja spódnica wpadła mi w oko. A skąd jest torebka? Cudownych wakacji Wam życzę. 🤗

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie znalazłam skąd?! 😁 Jest bardzo ładna.😍

      Usuń
    2. dziękuję:) również życzę wspaniałych wakacji:)

      Usuń
  6. Świetna całość! Oryginalna i nietypowa 👌👍🙂

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Co za zjawiskowy zestaw! Spódnice mi się bardzo podoba i z tymi trampkami wygląda naprawdę doskonale!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Bardzo lubię łączyć spódnice i sukienki z trampkami:)

      Usuń
  8. Fantastyczna jest ta spódnica! Od razu zwraca uwagę! 🤩

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj, Kingo, wyglądasz wspaniale, Tobie ładnie chyba w każdej barwie, a w beżowym bardzo Ci do twarzy. Pozdrawiam z Gdyni. Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale mi się podoba ten zestaw! Wyglądasz pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja. Lato, lato... :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, wyglądasz cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny zestaw, spódnica ma niezwykle ciekawy fason :)
    https://apetycznie-klasycznie.pl/

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, looks amazing! I think your outfit and the photos are very well done.

    OdpowiedzUsuń
  15. Beże zawsze są ładne i przykuwają uwagę swoją klasyką. Również w wersji miejskiej. Bardzo mi się podoba takie zestawienie. Super!

    OdpowiedzUsuń
  16. Great styling...I love the sneakers!

    OdpowiedzUsuń