facebook instagram
CONTACT ✉ Jointy&Croissanty

Obserwuje

środa, 17 kwietnia 2024

w neutralnych barwach

PL: Lubię klasyczne fasony, ale mam również słabość do oryginalnych krojów takich jak ta asymetryczna spódnica. Dzisiaj w prostym wiosennym wydaniu, ale tak się dobrze składa, że pasuje do wielu moich ubrań, więc pewnie niebawem pokażę Wam ją w nieco innej wersji. Już nie raz pisałam, że bardzo cenię rzeczy, które dobrze komponują się z większością zawartości mojej szafy i dają możliwość tworzenia zestawień na różne okazje.

[współpraca reklamowa]

ENG: I like classic styles, but I also have a weakness for original cuts such as this asymmetrical skirt. Today in a simple spring version, but the skirt matches most of the contents of my wardrobe , so I will probably show it here in a different outfit soon. As I have written many times, I really appreciate clothes that allow me to create combinations for various occasions.

[advertising collaboration]

Bluzka / blouse: bonprix
Spódnica / skirt: bonprix
Buty / shoes: no name
Torebka / bag: bonprix
Zegarek / watch: Daniel Wellington
















32 komentarze:

  1. Ciekawa spódnica, nie widziałam wcześniej takiej :) I piękna magnolia w tle ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna, elegancka spódnica i wspaniała całość. Też lubię rzeczy, z których mogę robić "wariacje na temat" i łączyć je w wiele ciekawych stylówkach. Co do magnolii - u mnie nie ma już śladu, więc miło się patrzy na Ciebie z magnolią w tle, wkomponowała się w całość, ale Ty ją przyćmiłaś. Dobrego czasu, dużo radości!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Joasiu, to bardzo miłe co piszesz, ale z magnolią to ja bym nawet nie śmiała konkurować. U mnie też już przekwitła, ale mam jeszcze jedną sesję w zanadrzu z nią, niebawem opublikuję.
      Miłego dnia i całego nadchodzącego tygodnia!:)

      Usuń
  3. Fajny i ciekawy krój ma ta spódnica :)
    Pięknie wyglądasz :)
    Ach ta magnolia w tle... <3
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

  4. The skirt has a great cut, it looks great on you.
    The photos of the magnolia tree are magical.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeden ciuch, wiele możliwości - podzielam ;) Świetna kolorystyka, no i spódnica z kieszenią <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uniwersalne ubrania oszczędzają sporo czasu i miejsca w szafie:) Miłego dnia:)

      Usuń
  6. Takiego kroju spódnicy jeszcze nie widziałam. Przypomina mi trend safari, a ja bardzo go lubię, ponieważ kojarzy mi się z wakacjami. Pięknie wyglądasz. Ta magnolia to wymarzone tło. Pozdrawiam serdecznie 🤗

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam takie same skojarzenia co do stylu safari i też bardzo go lubię (jak wszystko co, kojarzy mi się z latem i wakacjami;). Dziękuje pięknie, miłego dnia:)

      Usuń
  7. Bardzo ładna stylizacja. I jakie piękne tło! Wspaniałe magnolie. Świetnie to wszystko się razem komponuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo oryginalna spódniczka :) przepiękne zdjęcia, magnolie wyglądają zjawiskowo :)
    https://apetycznie-klasycznie.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna stylizacja i przepiękne magnolie :D
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! Świetna na spódnica! Cały zestaw śliczny! Pięknie wyglądasz 😘

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak to mówią - ładnemu we wszystkim ładnie, ale no serio, to powiedzenie pasuje do Ciebie idealnie. W każdej stylizacji swyglądasz zachwycająco :). Pięknie utrafiłaś na kwitnienie Magnolii kiedy było ciepło i słonecznie, uwielbiam ich kwiaty. Co do kolorów, ostatnio często właśnie takie wybieram.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie:)
      Na kwitnienie tej magnolii czaiłam się jak co roku i udało nam się jeszcze jedne zdjęcia na jej tle zrobić, w sumie tuż przed nadchodzącym ochłodzeniem. Miłego dna:)

      Usuń
  12. Ekstra! Ostatnio lubię takie jasne stylizacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Takie przekombinowane fasony najbardziej kojarzą mi się z Tobą. Serio! Uważam, że jesteś do nich wręcz stworzona. Na mnie ta spódniczka pewnie wyglądałaby nijako, ale na Tobie - no wow! Cały zestaw sztos.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo dobre skojarzenie, bo ja mam właśnie słabość do takich fasonów:)
      Dziękuję pięknie:)

      Usuń
  14. Ah yes asymmetrical skirts are so on trend and flattering. This one looks so cute with this top and loafers too cute. Your blossom photos are lovely!

    Allie of
    www.allienyc.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Hi dear old friend! It's been ages since I last swung by. I'm so happy to see you're still keeping the blog updated with fun content of your ootd and nature! It's always nice to get a dose of style inspiration from you because you wear everything so well. Springtime looks refreshing there and those flower shots are very dreamy. I hope you are doing well and continue to be inspired and full of health and joy <3 I miss coming here <3

    OdpowiedzUsuń
  16. You look so amazing. I'm looking forward to seeing how you style the skirt in different ways in the future. It's always fun to experiment with new combinations and showcase the versatility of your favorite pieces!

    I just posted a new post, I invite you to read.

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowna stylizacja! A w tych magnoliach wyglądasz przeuroczo 💖💖

    OdpowiedzUsuń
  18. ach te magnolie! i piękna TY!

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie wyglądasz, jak modelka. Świetna spódnica! Gdybym tak bardzo nie przapadała za spódnicami/sukienkami, już bym sobie taką sprawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Such a nice outfit and the blooming magnolia tree is just wonderful. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. I love your outfit and the assymetrical skirt! Also, the flowers are so pretty!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale cudowne zdjęcia magnolii! U nas w ogrodzie już niestety przekwitły- szkoda bo uwielbiam te kwiaty. Stylizacja równie piękna! Zauroczyła mnie ta spódniczka- ale oryginalny fason! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Spódnica aboslutnie cudna- jestem ogromną fanką asymetrii

    OdpowiedzUsuń
  24. This post impresses for the beauty of the scenery and the inovative skirt. You look fabulous!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  26. I like the combination especially the loafers and the asymmetrical skirt, neutral colors always look good throughout the year, the place you chose for the photos is beautiful.

    OdpowiedzUsuń