facebook instagram
CONTACT ✉ Jointy&Croissanty

Obserwuje

czwartek, 25 stycznia 2024

zimowe beże i czerń








PL: Zestaw z tym sztucznym kożuchem pokazywałam w tym poście końcem listopada, w wersji na chłodną jesień. Po zmianie kapelusza na czapkę, botków na śniegowce i cieńszych rękawiczek na cieplejsze jest odpowiedni na śnieżną zimę. 

Kurtka, czapka, rękawiczki: no name
Spodnie: bonprix
Buty: Moon Boot
Okulary: Medicine

ENG: A set with this faux sheepskin jacket I posted here at the end of November, in a version for a cold autumn. After changing the hat for a beanie, boots for snow boots and thinner gloves for warmer ones, it is suitable outfit for a snowy winter.

Jacket, beanie, gloves: no name
Jeans: bonprix
Boots: Moon Boot
Sunglasses: Medicine 

30 komentarzy:

  1. Świetny zimowy zestaw :) buty zrobiły na mnie wrażenie, na pewno rewelacyjnie sprawdzają się w zimie :)
    https://apetycznie-klasycznie.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Tak, buty są niesamowicie ciepłe, na śnieżną i mroźna zimę idealne:)

      Usuń
  2. Super stylizacja! Świetny zimowy zestaw :) Jak zawsze pięknie i inspirująco!

    OdpowiedzUsuń
  3. The perfect Outfit for winter time. I love the shades and the MoonBoots

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko jest piękne oprócz butów 😁 ja wiem, o gustach się nie dyskutuje. Jednak moony są dla mnie obuwniczymi koszmarkami🙈

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Ja na te buty długo chorowałam, w końcu kupiłam, lubię dalej, ale już nie tak bardzo jak kiedyś. Trzeba jednak przyznać, że w zimie się spisują, są ciepłe i nieprzemakalne (jeśli chodzi o śnieg, bo przy dużych roztopach jest nieco gorzej). Pozdrawiam:)

      Usuń
  5. Na pięknej i zgrabnej dziewczynie wszystko wygląda świetnie. Lubię takie jasności zimą, zwłaszcza, gdy nie ma śniegu i jest szaro i buro, jak dziś. Podoba mi się bardzo Twoja każda stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie za miłe słowa:) Teraz to faktycznie jest buro, deszcz pada cały czas. Oby do wiosny:)

      Usuń
  6. Bardzo fajna stylizacja! Super kurtka :D
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny zestaw. Ten kożuszek jest boski, ale mnie byłoby zimno w cztery literki więc na zimę wolę dłuższe odzienie 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie też wolę dłuższe kurtki i płaszcze zimą, ale kupiłam go kilka lat temu i muszę go trochę znosić;)

      Usuń
  8. Klasyczne kolory- pięknie się komponują :)
    Bardzo ładna stylizacja :)
    Pięknie wyglądasz :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. This distressed cropped jacket is gorgeous and it looks great with the moon boots. A fun winter look for sure : )

    Allie of
    www.allienyc.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Love the jacket.. you look great.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przybywam przywitać się po przerwie :D Brakowało mi oglądania twoich stylizacji :') Najpewniej mam trochę do nadrobienia hahah.
    Co do tej stylizacji - po prostu świetna. Nie dość, że połączenie kolorów przepiękne, to wszystko takie dopracowane <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Super to wszystko wygląda. I, jak zwykle, świetnie dobrane dodatki! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Klasyczne zestawienie kolorystyczne w klastycznej stylizacji z pazurem - ach ta czapka

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna cieplutka stylizacja <3 piękna ta kurteczka

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne buty, całość w sam raz na teraz

    OdpowiedzUsuń
  16. Zerknęłam na ten listopadowy look i oba mi się podobają. Idealnie pokazujesz, że klasyczne elementy garderoby można ograć na kilka sposobów w zależności od pory roku - brawo! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Klasyczne ubrania są fajne, więcej miejsca w szafie, a możliwości kombinowania ze strojem wciąż dużo, wystarczy zmienić dodatki:)

      Usuń
  17. Przyszłam Cie zobaczyć i pozdrowić i dziękuję za wizyty u mnie. Uściski i pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo miło, że wpadłaś, dobrego tygodnia!:)

      Usuń
  18. Cool outfit! and perfect for the snow weather!
    have a great week,
    S

    OdpowiedzUsuń
  19. Ło, ale super! Stylówa bomba. Ty trochę taka groźna 😉 A buty piękne 🩶🩶🩶

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow, what a stylish transformation for winter! The faux sheepskin jacket looks even more cozy and chic with the beanie, snow boots, and warmer gloves. It's perfect for braving the snowy weather while still staying fashionable. Love the attention to detail with the sunglasses too!

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna stylizacja, ale czekam już jednak na koniec zimy :D

    OdpowiedzUsuń