facebook instagram
CONTACT ✉ Jointy&Croissanty

Obserwuje

poniedziałek, 6 listopada 2023

beż i dżins








PL: Krótki trencz i czółenka. Teraz na taki zestaw jest już zdecydowanie za zimno, ale te zdjęcia zrobiliśmy równy miesiąc temu, gdy pogoda bardziej przypominała schyłek lata. Kurtkę możecie pamiętać z przedostatniego postu. Jest niezwykle uniwersalna i totalnie w moim stylu, więc nosiłam ją tej jesieni często, w zupełnie różnych zestawieniach. Swoją drogą właśnie takie, pasujące niemalże do wszystkiego ubrania cenię sobie najbardziej. Całość jak zwykle prosta i okraszona dodatkami, które mają za zadanie nieco ją urozmaicić.

Kurtka: Vero Moda / diy (przerobiona z płaszcza przez krawcową)
Dżinsy, torebka: bonprix
Buty: no name
Apaszka: Cotton Club

ENG: Short trench coat and pumps. Now it's definitely too cold for such a set, but we took these photos exactly a month ago, when the weather looked more like the end of summer. You may remember the jacket from an earlier post. It is universal and totally my style, so I wore it often this fall, in completely different combinations. By the way, I really appreciate clothes like this that match almost everything. As you can see, very simple outfit spiced up with accessories.

Jacket: Vero Moda / diy (remade from a coat by a tailor)
Jeans, bag: bonprix
Shoes: no name
Scarf: Cotton Club

19 komentarzy:

  1. The Sunglasses are great. Amazing Outfit!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo podoba mi się ten zestaw, beż i jeans to świetne połączenie, ale najbardziej zachwyciły mnie buty

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne okulary! W ogóle cała stylizacja, połączenie beżu i odcieni niebieskiego - po prostu przepiękne.
    Kurtka rzeczywiście jest uniwersalna. I ta uniwersalność otwiera wiele nowych możliwości w doborze nowych strojów.

    OdpowiedzUsuń
  4. comfy outfit, i love it! and you look pretty! :")

    xoxo, rae
    raellarina.com
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  5. You look amazing as always, love the bow shoes! <3


    http://www.couture-case.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zestaw na spacer. Buty bardzo mi się podobają 🙂

    OdpowiedzUsuń
  7. Buty są świetne... Ogólnie zawsze wspaniale dobierasz dodatki! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam serdecznie ♡
    Naprawdę fajna stylówka :D Fakt, teraz może być na nią za zimno, ale trzeba przyznać, że mega wyglądasz w tym zestawieniu. Bardzo mi się podoba!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam serdecznie ♡
    Naprawdę fajna stylówka :) Fakt, teraz może być na nią za zimno ale muszę powiedzieć, że zestawienie mega mi się podoba. Pięknie wyglądasz Kochana!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz :)
    Podoba mi się ten krótki trencz :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Your outfits are as fashionable and good-looking as ever. It’s great.
    I haven’t tried wearing a short windbreaker yet.
    Love your outfit! Thanks for sharing!
    Please share more pictures of your outfits~
    Kloisonne handbags

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna stylizacja :D Podoba mi się kurtka :D
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. O mój Boże, jakie te buciki są idealne i po prostu cudowne. Czy można jeszcze takie kupić, czy jakaś dawna kolekcja. Zakochałam się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam je jakieś pięć lat temu na allegro, to no name, ale bardzo wygodne jak na buty na obcasie. Pewnie teraz podobne też tam można upolować;)

      Usuń
  14. Nie znalazłam informacji skąd jest listonoszka. Szukam podobnej od dłuższego już czasu, ale zawsze znalazłam coś, co mi nie pasowało :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Such an awesome redo of the trench! You are perfect for it. A delight with skirts too. All the best to the rest of your Autumn!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podoba mi się to połączenie kolorów :D

    OdpowiedzUsuń