facebook instagram
CONTACT ✉ Jointy&Croissanty

Obserwuje

niedziela, 28 maja 2023

kolorowa sukienka










PL: Sukienka vintage, jest sporo starsza ode mnie, z wczesnej młodości mojej mamy. Kilka lat temu poddałam ją paru przeróbkom krawieckim i od tej pory chętnie noszę, szczególnie wiosną. 

Sukienka: vintage / diy
Buty: no name

ENG: This vintage dress is much older than me, it was worn by my mom, when she was very young. A few years ago I remake it with the help of the tailor and since then I wear it often, especially in spring.

Dress: vintage / diy
Shoes: no name

22 komentarze:

  1. Sukienka idealnie wpisała się w tą scenerię ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, piękna. Zwłaszcza na takim tle 👍😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna sukienka :) materiał przypomina obrazy impresjonistów :)
    https://apetycznie-klasycznie.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładna sukienka, ale ja osobiście nie czułabym się w takiej dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. This dress is so joyfull, so full of life... Lovely!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta sukienka jest niezwykle oryginalna - cała paleta barw aż krzyczy o lato :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna ta sukienka! Bardzo podoba mi się kolor i fason :) Te buty są rewelacyjne- pasują do tak wielu stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. In love with this dress and the way you styled it!
    Have a nice week sweetie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kolory i świetnie dobrane tło do zdjęć ♥ Buty również bardzo mi się podobają, okulary ciekawe, jednak nie w moim stylu :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow ♥️ jestem pod wrażeniem tej sukienki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Oh WOW this is a vintage dress, how cool I love it!! The colors and print are so fun and it looks amazing on you, perfect for spring!

    Allie of
    www.allienyc.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakże mi smutno, że nie kupię takiej fantastycznej sukienki. Te kolory są odlotowe! Uwielbiam żywe barwy. Cudnie wyglądasz! Normalnie masz perełkę!

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowna sukienka, w życiu bym nie pomyślała, że to sukienka z młodości Twojej mamy. Wyglądasz pięknie ❤️

    OdpowiedzUsuń
  14. Taka sukienka, to perełka!
    Piękne zdjęcia na tle kwiecia:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam serdecznie ♡
    Świetna ta sukienka! Na początku myślałam, że jest holograficzna :D Bardzo ładnie w niej wyglądasz, śliczna jesteś! :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  16. jaka śliczna sukienka! a te buty pasują do niej idealnie <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale ślicznie:)
    Idealnie wpasowalaś tą sukienkę w tło:)
    Pięknie wyglądasz:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześliczna ta sukienka! Wyglądasz zjawiskowo :)

    OdpowiedzUsuń