facebook instagram
CONTACT ✉ Jointy&Croissanty

Obserwuje

środa, 7 grudnia 2022

pogoda na sweter

PL: Dwa zestawy typu skórzana spódnica plus ciepły sweter. To połączenie bardzo dobrze sprawdza się u mnie jesienią i zimą. Pierwszy zestaw to lekkie nawiązanie do lat sześćdziesiątych, które pod względem mody uwielbiam. Drugi to opcja nieco bardziej minimalistyczna, gdzie główną rolę gra geometryczny sweter.

ENG: Two outfits of a leather skirts and warm sweaters. This combination works very well for me in autumn and winter. The first set a little bit in the 60s style, which I love in terms of fashion. The second is more minimalist, where the main role is played by a geometric sweater.

[współpraca]

Sweter / sweater: bonprix
Spódnica / skirt: bonprix
Buty / boots: Aldo
Torebka / bag: bonprix
Czapka / hat: Mohito









Sweter / sweater: bonprix
Spódnica / skirt: bonprix
Buty / boots: no name





25 komentarzy:

  1. Oj tak, ciepły sweter to podstawa zimowych stylizacji :) Oba są świetne, choć chyba szczególnie podoba mi się ten drugi, ze względu na kolor.

    OdpowiedzUsuń
  2. Obydwie spódniczki są piękne i zgrabne. Swetry również są urocze. Ten z niebieską wstawką ładnie współgra z twoją urodą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam serdecznie ♡
    Bardzo fajne stylizacje, obie mi się podobają i obie są jak najbardziej w moim stylu :) Świetny zimowy look kochana!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. teraz czas na ciepłe swetry!

    OdpowiedzUsuń
  5. Sweter, swetrem, ale spódnica z pierwszej stylizacji mi się najbardziej podoba :)
    Oczywiście obydwa outfity są super, ale numer pierwszy mi się zdecydowanie bardziej podoba :)
    Pięknie wyglądasz :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. I loved both looks, you're stunning!
    I recently got a leather skirt and I really want to wear several looks with it :)

    https://www.heyimwiththeband.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsza stylówka - wymiata! Spódnica, sweter (lubię czarne golfy) W ogóle kocham czerń :)
    Druga też przyjemna. Cudna zieleń w domku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O jaaaa, w pierwszym zestawie robotę robi czaderska spódnica, w drugim zdarłabym ten sweter z Ciebie i sobie wzięła, bo i mój kolor i fason :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. w pierwszym zestawie spódniczka skradła moje serce, a w drugiej sweter.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio wolę bluzy, ale to chyba kwestia, że mam problem ze znalezieniem dobrego swetra, który miałby dobry skład i nie byłby za miliony. A znalezienie takiego, który wygląda dobrze z moimi spódnicami w ogóle granicy z cudem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, mam podobnie, ale z tych swetrów jestem mega zadowolona. Czarny golf to sto procent bawełny, a w drugim przeważa wiskoza. W sumie skład to podstawowe kryterium, jakim się kieruje przy wyborze większości ubrań.

      Usuń
  11. Obydwie stylizacje bardzo mi sie podobają. Mimo, ze króluje czerń, której ja próbuje ostatnio pozbyć sie z mojej szafy (bo prawie wszystko u mnie było czarne, jakoś nie rezonuje to już ze mną) to ty potrafisz w każdej stylizacji to wszystko tak przełamać, ze nigdy nie wygląda smutno, czy tez depresyjnie. Mega ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Oba outfity świetne, jestem fanką pierwszych butów 😍

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyglądasz w obu wersjach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam takie skórzane spódniczki! Super Ci w niebieskim, to zdecydowanie Twój kolor! Dobrego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Obie wersje świetne na Sylwestrowe domówki :) dla siebie wybrałabym pierwszą :) pozdrawiam serdecznie :)
    https://apetycznie-klasycznie.pl/

    OdpowiedzUsuń
  16. Oba zestawy świetne- ta skórzana spódnica z pierwszego zestawu jest genialna <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Nice outfits.Thanks for sharing.
    I invite you to visit my last post. Have a good week!

    OdpowiedzUsuń
  18. Tobie we wszystkim jest pięknie. Obie stylizacje wspaniałe, ja też lubię modę nawiązującą do lat 60 :) Ma w sobie to coś ❤️

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajny ten czarny sweterek. Czegoś takiego właśnie szukam. Jest ciepły?
    Pozdrawiam serdecznie! :)
    Wildfiret

    OdpowiedzUsuń
  20. So beautiful! :)

    https://www.heyimwiththeband.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne stylizacje :) Bardzo lubię ciepłe swetry, szczególnie takie z golfem :)

    OdpowiedzUsuń