facebook instagram
CONTACT ✉ Jointy&Croissanty

Obserwuje

wtorek, 30 sierpnia 2016

denim jacket with patches










Kurtka / jacket: no name, top: no name, spódnica / skirt: no name, buty / shoes: Nike

Co prawda mam w planach znalezienie odpowiednio oldschoolowej dżinsowej kurtki i ozdobienie jej naszywkami wykonanymi we własnym zakresie. Jednak ten  pomysł chodzi mi po głowie już od co najmniej roku i do tej pory nie znalazłam czasu na jego realizację, dlatego ostatnio skusiłam się na gotowe rozwiązanie. Jak wiecie uwielbiam wszelkiego rodzaju zestawy typu 'total look', dlatego tym razem zdecydowałam się na połączenie dwóch dżinsowych elementów, przełamane bielą.

For a year I planned to find old school denim jacket and remake it by sewing on diy patches but so far I couldn't do this, due to lack of time and many others reasons so I was very pleased when I saw this one and I had to have it. As you probably know - I adore 'total looks', so this time I decided to combine two denim clothes and contrast it by white top and sneakers.

66 komentarzy:

  1. Ojej kochana jak zwykle wyglądasz jak rasowa modelka <3. Uwielbiam DENIMOWE motywy w każdym wydaniu. I fajne połączenie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta katanka jest cudna
    świetnie wyglądasz
    pozdrawiam MARCELKA♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta kurtka jest genialna:) Piękna stylizacja, jak zawsze mega inspirujesz! :*
    Kurtka 13,50; Spódnica 5,99$ :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna kurtka!!!! Całość prezentuje się bardzo dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurczę jakoś zawsze wystrzegałam się zakładania jeansu z jeansem- zawsze wydawalo mi się, że to nie ma prawa się udać, a tu proszę- wszystko huczy i gra !!
    te katany niesamowicie mi się podobają, też kiedyś planowalam zrobienie takiej sama, ale ja mam dwie lewe ręce do takich rzeczy, więc pewnie tak jak i Ty, skorzystalabym z gotowego rozwiązania :)

    super calość kochana
    ajćććć <3

    13,50$, 5,99$

    OdpowiedzUsuń
  6. I really love these patches thing!
    Planing in getting a denim with patches too!
    Yours looks amazing <

    xoxo, Colli
    my beautyblog - tobeyoutiful

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezła stylizacja. :) Ta kurtka jest mega! ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. such a cool way to rock denim on denim. I love the jacket especially and your addition of white sneakers.
    Princess Audu

    OdpowiedzUsuń
  9. I loved your sneakers and your total look! I like denim like that - I adore denim jackets - and the skirt together. The glasses are amazing and I loved your look, you are always very beautiful!
    DenisesPlanet.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz PRZEPIĘKNIE! :* Bardzo mi się podoba całość! A pierwsze zdjęcie - NAJLEPSZE! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Zachorowałam na tą kurtkę! Bosko śliczna :**

    OdpowiedzUsuń
  12. Denim i biel - chyba najlepsze połączenie ;) Fajnie, że ten jeans ma dwa różne odcienie. A katana z naszywkami - wow, miazga! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialna jest ta kurtka!

    www.fashionmint.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Oh, I didn't go through Rzeszów... Maybe next opportunity!
    I loved the look, his jacket is beautiful!

    https://heyimwiththeband.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  15. Suuuper ta kurtka!
    Wygląda właśnie jak DIY!
    Także - efekt samoróbki osiągnięty ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. cuudowna stylizacja! Zakochałyśmy się <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam takie spódniczki. Genialnie wyglądasz :) klik spódnica $5.99 (mega tanio. wow :)) kurtka $13.50

    OdpowiedzUsuń
  18. wow wyglądasz fantastycznie;) podoba mi się Twoja kurteczka;)

    OdpowiedzUsuń
  19. I really love your patched denim jacket, it is so edgy! Your button skirt is supper chic and you look so rad dear!
    www.fashionstylemogul.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam denimowe total looki ❤️

    OdpowiedzUsuń
  21. Nice jacket and You look gorgeous!
    Have a great day beauty
    xxx
    www.travelera.es

    OdpowiedzUsuń
  22. Biel świetnie komponuje się z jeansem :) Mam słabość do kurtek jeansowych z naszywkami. Także planuję sama taką wykonywać ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. What a fun jacket. I love your patches.

    www.mydailywear.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie wyglądasz! Ah! u Ciebie zawsze dobrze dobrana stylizacja :)
    www.wkrotkichzdaniach.pl - nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam do Ciebie wracać, stylizacje zawsze są dopracowane. Ty pięknie prezentujesz się na zdjęciach :) Tym razem tez jak zawsze świetny look. Ja się w nim wprost zakochałam :)
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo lubie tutaj wracać :) Kolejny świetny look ! Kolejny NIEPOWTARZALNY !! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Fantastic outfit. I'm a huge fan of the patches trend. It makes me nostalgic.
    LaToya
    www.toyastales.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo podobają mi się te zdjęcia w szybie :)
    A wracając do stylizacji - wspaniała katana z naszywkami :)

    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepięknie Ci w niebieskościach! Piękna kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Kurtka jest po prostu świetna, spódniczka zresztą też:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam Cię w oldschoolowej wersji!

    OdpowiedzUsuń
  32. love that denim jacket with patches, you look amazing!!!!

    http://modaodaradosti.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  33. Super stylówka! Mega mi się podoba zwłaszcza, że sama posiadam kurtkę z naszywkami własnej roboty :D Zdjęcia są ekstra i uwielbiam Twoje okulary! Gdzie można je znaleźć? Pozdrawiam! :))))

    OdpowiedzUsuń
  34. Kolejne rewelacyjne zestawienie w Twoim wydaniu- ta kurteczka jets mega

    OdpowiedzUsuń
  35. Such a cool denim on denim look dear! These patches are adorable and such a fun twist on a denim look! Love it!
    xx
    Stella
    www.stellaasteria.com

    OdpowiedzUsuń
  36. świetna stylizacja, ten total look baardzo mi się podoba. ;) podoba mi się ta biała koszulka pod spodem, rewelacyjnie pasuje. ;)
    i jak tam plany wakacyjne, co ciekawego wymyśliliście? ;)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:)
      planujemy wypad do Piranu i Wenecji z uwzględnieniem wszystkich ciekawych miejsc na trasie:)

      Usuń
  37. Rewelacyjne połączenie ! Bardzo mi się podoba ! :-) Wspaniała spódniczka. :-)

    OdpowiedzUsuń
  38. cudowna kurtka - uwielbiam naszywki ! całość bardzo w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Super cute outfit babe! I really love the glasses!

    Meghan | BeyondBasicBlog.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Amazing!
    Have a nice day!
    Gil Zetbase
    http://gilzetbase.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Kurtka sztos! Bardzo podoba mi się ten zestaw kochana!
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
  42. świetny, jeansowy total look ;)
    poklikane

    OdpowiedzUsuń
  43. In love with that jacket!
    Emma
    www.emmalovesfashion.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Dżins chyba nigdy nie wyjdzie z mody. A Ty wyglądasz w nim zjawiskowo. Świetna stylizacja;)

    OdpowiedzUsuń
  45. wow wyglądasz fenomenalnie !!! czadowa stylizacja <3

    OdpowiedzUsuń
  46. You look stunning!
    www.effortlesslady.com

    OdpowiedzUsuń
  47. I love so much your outfit ♥

    https://heyimwiththeband.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetna stylizacja, nosiłabym ♥

    OdpowiedzUsuń
  49. uwielbiam jeans, a przede wszystkim katany jeansowe! kozak ta kurtka;)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  50. Uwielbiam łączyć ze sobą denim. Wyglądasz fantastycznie! Obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  51. rewelacyjna kurtka kochana czegoś podobnego szukam! okulary w białej oprawie również robią wrażenie i przykuwają uwagę :) pzdr
    www.adrianaemfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  52. Średnio podobają mi się takie jeansowe rzeczy z naszywkami, natomiast spódniczka jest rewelacyjna!
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  53. Podoba mi się jeans w Twoim wydaniu, a zwłaszcza fason spódnicy. Też taki lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Now that that patches area a super trend right now and that jacket is really cool!
    Xo
    www.colourvibes.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Marzy mi sie jakas kurtka z tymi naszywkami, najlepiej wojskowa zielona :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Bardzo fajny zestaw, dżins nigdy się nie znudzi. :)
    Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  57. Lovely outfit, I want your amazing jacket ! :)

    OdpowiedzUsuń