CONTACT ✉ Jointy&Croissanty

Obserwuje

wtorek, 19 lipca 2016

basic










Kurtka / jacket: Bershka, top: no name, spodnie / jeans: sh, buty / shoes: no name, okulary / sunglasses: Superdry

Jeżeli już noszę spodnie, to koniecznie mom jeans. Jeśli kurtka skórzana, to tylko ramoneska lub bomber. Jednak nieco zmieniło się moje podejście do butów na obcasach w ciągu ostatnich kilku lat, kiedyś nie uznawałam ich wcale (poza wszelkiego rodzaju bankietami czy przyjęciami weselnymi rzecz jasna). Teraz mam ich już całkiem sporo i chodzę w nich coraz chętniej. Dzisiejszy zestaw nie jest ani letni, ani typowo jesienny, lecz taki trochę pomieszany, podobnie jak pogoda w ciągu ostatnich kilku dni.

I'm terribly fundamental as regards to fashion, if I wear pants, it always will be 'mom jeans' and similarly with leather outerwear, I like only 'biker' and 'bomber' jackets. However my attitude to high-heeled shoes has changed in the last few years, I have them quite a lot and I wear them more and more willing. Today's set is not typical for summer or autumn but a little mixed up, like the weather in the last few days.

64 komentarze:

  1. śliczna ! ;*
    http://twinstyl.blogspot.com/2016/07/white-boho-bag-watch.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Obłędne jeansy! ;)
    www.evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super stylizacja! Strasznie mi się podobają spodnie, mega!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nice look!

    food&emotions
    http://fefoodemotions.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  5. Dokładnie, pogoda w ciągu ostatnich dni, jest bardziej jesienna, aniżeli letnia- nie wiadomo nawet jak wyjść ubranym z domu :/

    bardzo podoba mi się ramonka i te bucisze ajććććć już chyba jakiś czas temu zachwycalam się nimi, dobrze pamiętam ? <3

    ktoś ostatnio Ci zarzucił, że nie uśmiechasz się- bardzo podobala mi się kochana Twoja odpowiedź na ten zarzut - brawo ! :) :)


    milego dzionka :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że już niebawem upały znowu u nas zagoszczą, a tym czasem przynajmniej mam okazję ponosić trochę swoją "kolejną ulubioną" kurtkę, hehe;)
      Tak, to te buty, dzięki nim ten zestaw miał być nieco mniej zwyczajny:)
      Co do mojej odpowiedzi pod tamtym postem, to może trochę mnie poniosło, ja ogólnie specjalnie krytyką się nie przejmuję i potrafię zaakceptować fakt, że ktoś ma inne zdanie niż ja, ale bez przesady - po pierwsze jej komentarz nic nie wnosił, a po drugie to powinna najpierw popatrzeć na siebie, bo jak na razie to "zabłysnęła" tylko czterema literami;)
      Wiesz, ja nawet chciałabym się czasem uśmiechnąć na zdjęciach, ale świadomość, że to idzie na bloga, sprawia, że czuję się dosyć skrępowana i ten uśmiech wychodzi dość sztucznie.

      buziaki kochana:*

      Usuń
    2. Też ostatnio nosiłam kurtkę, którą dostalam w maju na urodziny od siory- taką morro, na którą dluuuugo polowalam i od maja nie mialam kiedy jej zalozyć :P heheh także teraz akurat pogoda sprzyja, ackzolwiek trochę nad tym ubolewam, bo nie mialam okazji jeszcze ani razu być na basenie, a już polowa lipca :/

      Aaa widzisz, bo to tak czasem jest, że kogoś się widzi, a pod swoj nos nigdy się nie patrzy.... :P hehe nie wszystkich mozna dogodzić, ale też nie ma co się tym przejmować, bo ludzie jeśli chcą gadać, to i tak będą to robić, dlatego trzeba mieć to wlasnie gdzieś :)

      Usuń
  6. This outfit is very well suited to you.
    http: //www.shcerbakova.сom

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny look :) Buty są genialne, klik

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Very edgy look girl, I adore your shoes and love how you incorporated brown and blue together. You really rocked those mom jeans as well.

    Princess Audu

    OdpowiedzUsuń
  9. i love your shoes dear..they are fab
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny look ! spodnie masz genialne, świetny klimat

    OdpowiedzUsuń
  11. loving the military vibe to this look! the shoes are fab!
    Pam xo/ Pam Scalfi♥

    OdpowiedzUsuń
  12. super jeansy fajnie polaczone z wysokimi butami mysle ze tak wygladaja najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. This is a perfect casual look and I love your lace up heels so much!
    xx

    http://www.mybeautrip.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak zawsze świetny look, kurteczka i buutki- rewelacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piekne zestawienie! W sh można się natknąć na dużą ilość takich spodni i chyba sama się skusze dzięki Twojej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  16. fantastycznie wyglądasz w tym zestawie;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lata '90 pełną gębą!
    Lubię to i chętnie oglądam, zatem ode mnie piątka :)

    Swoją drogą podziwiam Cię, ja na obcasach zapitalałam kilka lat temu, ale dziś z własnej woli bym ich na co dzień nie założyła ;P
    Chyba za bardzo się rozleniwiłam.

    Inna kwestia, że zdecydowanie zmieniłam styl ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. llove that jacket and suit..so chic :D


    xx
    www.planetbeauties.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Stylizacja idealnie pasuje na tą pogodę :) Te buty są ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak dla mnie bardzo udane połączenie! Spodnie są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  21. such a biker babe feel on this look!! you look great as always!
    Thenewgirl.me

    OdpowiedzUsuń
  22. Back from blog maintenance, finally! I loved the jacket and the shoes, too! The jeans and sunglasses are also very nice and you look really beautiful. I know what you mean, I used to like some kind of clothes before, and then I changed, from office-like to colorful one :) Hope you are fine!
    DenisesPlanet.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Loving your stylish look and jacket is just awesome <3

    ohladymania.blogspot.com

    .

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja też może kiedyś się przekonam do botów na obcasie jak na razie wole adidasy ;-) Wyglądasz swietnie, jak zawsze - klasa ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. You always wear the coolest sunglasses and accessories with your outfits. They always add something special to a basic outfit.
    LaToya
    www.toyastales.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. mam bardzo podobną skórkę, w podobnym kolorze.Na teraz na lato sprawdza się super. Jest idealnym uzupełnieniem look'u:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna stylizacja, buty są cudowne ! ♥
    Zapraszam na mojego bloga Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  28. I absolutely love how you have styled those mom jeans. Gorgeous outfit dear <3

    xoxo Eva | www.evakindles.com

    OdpowiedzUsuń
  29. great post :)
    love your blog!

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  30. I bardzo dobrze, że zmieniłaś zdanie o szpilkach, bo wyglądasz w nich świetnie, a do tego zawsze wybierasz jakieś ciekawe modele ;) Taki basic to ja bardzo lubię!

    OdpowiedzUsuń
  31. Not many people can pull off the "moms jeans" trend always, but you do very well. Love that bomber jacket too! x/Madison
    FASHION TALES

    OdpowiedzUsuń
  32. those pants look great on you ! and i love those sunglasses!

    http://www.carolinapinglo.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajnie Ci w mom jeans! Ja się do nich jeszcze nie przekonałam.

    OdpowiedzUsuń
  34. This doesnt look to basic to me! You look absolutely fabulous!!

    Meghan | BeyondBasicBlog.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Love this outfit, especially that gorgeous jacket!! <3

    http://www.kyroandstyle.com

    OdpowiedzUsuń
  36. LOved the outfit specially jacket and shoes...you look gorgeous as always...
    http://senseiteve.com
    http://twosomelife.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Nogi do nieba *.*
    Świetnie wyglądasz Kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Am happy that you have been wearing more and more heels. I love how you pulled out this outfit, very stunning!
    www.fashionstylemogul.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Miałam identyczne spodnie, ale mama przerobiła mi je na krótkie szorty ;) Bardzo podobają mi się kolory tej stylizacji!

    OdpowiedzUsuń
  40. Mom jeans do Ciebie pasują idealnie! Tylko z nimi Cię kojarzę ;) Szpilki cudne. Wyglądasz rewelacyjnie.
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Oh wow, those heels are a killer! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  42. Super cute outfit! Love your jacket :)
    Mischelle
    http://www.nowthatschic.com

    OdpowiedzUsuń
  43. very cool style! casual and trendy at the same time!

    http://www.be-sparkling.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Obsessed! Definitely going to try the Mom jeans and caged heels look. That moto jacket is perfect with them. Thanks for the insp. :)

    http://www.thebeautybeau.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Nic dodać nic ująć. Ładnie wyglądasz w tym mom jeans

    OdpowiedzUsuń
  46. Perfect shoes ! This style is beautiful :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Spodnie z wysokim stanem wracają do łask, i choć wciąż nie mogę się do nich przemóc, Ty wyglądasz w nich fantastycznie! Buty pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń
  48. Nieee!!!! Twój blog zniknął mi z listy obs. :-( Już naprawiłam błąd :D świetny zwyklaczek!!

    OdpowiedzUsuń
  49. Great look darling...I am all about those jeans!

    Xoxo,
    www.fashionlingual.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Clipping Path United is a offshore designing concern for your outsourcing business. It is one stop station for Graphics work like photo editing, Image masking, Background removal, Clipping path, Color Correction, Rector to Vector image convert etc. Clipping Path United take care better quality design as per client requirements.
    Please visit for more information www.clippingpathunited.com

    OdpowiedzUsuń