facebook instagram
CONTACT ✉ Jointy&Croissanty

Obserwuje

czwartek, 6 stycznia 2022

czerwony sweter









PL: Długo szukałam czerwonego swetra na zimę. Początkowo marzył mi się wełniany, ale zależało mi też na takim kroju, by dobrze komponował się ze spódnicami i spodniami z wysokim stanem. Tego, co chciałam w wersji z wełny, nigdzie dopaść nie mogłam, więc ostatecznie zadowoliłam się bawełną (grunt, że to nie jakiś akryl, poliester czy inne badziewie). Sweterek jest ciepły, dość uniwersalny, a przede wszystkim jest w moim stylu. Ze skórzaną spódnicą i czarnymi botkami tworzy wygodny zestaw na sezon jesienno - zimowy.

Sweter: Monki
Spódnica: bonprix
Buty: Simen

ENG: I've been looking for a warm sweater in red color for a long time. Initially, I wanted woolen, but I also needed a cut that would go well with high-waisted skirts and trousers. I couldn't find what I wanted in the wool version, so in the end I chose cotton (most importantly, it's not acrylic, polyester, or any other rubbish). The sweater is warm, quite versatile, and most of all, it's totally in my style. With leather skirt and black ankle boots, it is comfortable set for the fall and winter season.

Sweater: Monki
Skirt: bonprix
Boots: Simen

30 komentarzy:

  1. I love red color for winter.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny ten sweterek, lubię takie krwiste odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. How beautiful your look, I loved the red sweater.
    It suited you very well! :)

    https://www.heyimwiththeband.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny ma kolor ;) Idealny sweterek w połączeniu z sukienkami, spódnicami i spodniami z wysokim stanem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny sweterek, ale spódniczka jeszcze fajniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna stylizacja! Podoba mi się ten sweterek :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nice sweater!
    HAPPY WEEKEND
    xoxo
    https://stylishpatterns.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale super wygląda ten sweterek, gdy masz w tym samym kolorze szminkę :D Podoba mi się. Pięknego 2022!

    OdpowiedzUsuń
  9. I love that your lipstick matches your sweater! LOVELY! - http://www.domesticgeekgirl.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham takie sweterki :)
    Pozdrawiam
    https://artidotum.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja mocno klasyczna ale i tak cudowna :D Sama szukam swojego idealnego swetra jednak dużo jest gryzących i nie pasujących.
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjny ten sweterek! Piękny kolor i ładny splot :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podobają mi się Twoje stylizacji, bo baza jest zazwyczaj dość klasyczna i można sobie ją dowolnie modyfikować. Wystarczy jeden element np. tak jak tutaj czerwony sweterek i jest bomba, założyłabyś jeansową katanę, i już będzie coś innego, nie mniej ciekawego ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie Ci w czerwonym. Fajnie zestawiłaś ten sweterek i super spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja! Świetny sweterek! Bardzo pasuje Tobie czerwień!

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny jest ten sweterek :) Długość idealnie pasuje do stylówki
    Mila blog

    OdpowiedzUsuń
  17. Such a cute cropped knit! It looks good on you and lovely with all of the black :)

    Hope that you are having a great weekend! :)

    Away From The Blue

    OdpowiedzUsuń
  18. You look great, love your sweater! <3


    http://www.couture-case.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Black and red combination is timeless and I like your modern tiwst with leather skirt and crop sweater.

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny zestaw sweterek i spódnica :) pięknie Ci w tym czerwonym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczny sweterek, podoba mi się jego fason :) No i cudna spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Sweterek jest świetny- bardzo nietuzinkowy- do tego ma piękny kolor.
    Cały outfit bardzo mi się podoba- czerwień i czerń świetnie ze sobą współgrają :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Muszę przyznać, że sweterek bardzo ładny i pasuje wraz tą spódnicą.
    Ogólnie czerwień mam wrażenie, że Tobie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  24. Wyglądasz genialnie! Uwielbiam takie spódnice :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Z chęcią zaopatrzyłabym się w taki sweterek :)
    Do spodni z wysokim stanem - idealny fason.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie Ci w tym sweterku :) Ja mam jeden czerwony, ale za często w nich nie chodzę :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładny jest ten sweterek- świetnie wygląda, razem z tym czarnym dołem :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń