facebook instagram
CONTACT ✉ Jointy&Croissanty

Obserwuje

poniedziałek, 26 lipca 2021

pastele, szarości i biel

*współpraca reklamowa 








PL: Moje ukochane pastele, szarości i biel. Prosty zestaw na upalny dzień, składający się lekkich bawełnianych szortów i topu oraz białych trampek od bonprix. Takie buty jak dla mnie to totalna klasyka, która zawsze wygląda stylowo, a poza tym bazowy element garderoby, który pasuje niemalże do wszystkiego. Trochę szaleństwa w tym zestawie to szaro pastelowa czapka z daszkiem i wzorzyste okulary przeciwsłoneczne.

Top, szorty: no name
Buty: bonprix
Snapback: Cayler&Sons

ENG: I really love pastel colors and this time in combination with grey and white. Simple set for a hot day, consisting of light cotton shorts, crop top and white sneakers from bonprix. Such shoes for me are a total classic that always looks stylish and also a basic element of wardrobe that goes with almost everything. A bit of madness in this set is a pastel grey snapback cap and patterned sunglasses.

Top, shorts: no name
Shoes: bonprix
Snapback: Cayler&Sons

31 komentarzy:

  1. I like this pastel combination. Shorts are very beautiful as well as your sneakers. I like them so much.

    www.exclusivebeautydiary.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh so cute style
    The shorts are really cute

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobają mi się takie krótkie topy, ale jakoś sama nie mam odwagi. Świetne szorty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealna stylówka na aktywny, ciepły dzien. Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sportowo tak i zgrabnie 😉👌

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie zestawienia kolorystyczne ;) Ogolnie albo ubieram sie pastelowo albo na czarno... jakos nie mam w swojej szafie rzeczy np. wpadajace w czerwien czy fiolet... swietna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pieknie wyglądasz 😍
    I jaka opalona- a jasne kolorki, zawsze podkreślają opalenizne ☺
    Fajny jest ten top 😍
    Szary świetnie się komponuje z różowym 😍
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna wakacyjna stylizacja :) piękne połączenie kolorów, a kolorowe okulary to dla mnie strzał w 10 :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Delikatny róż i jasny szary - moje ulubione połączenie. <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna stylizacja, w sam raz na letnie popołudnia!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja tak jak Ty lubię połączenie bieli, szarości i pastelowe go różu :) A czapeczka to wisienka na torcie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Moje ulubione zestawienie kolorystyczne – super stylizacja!
    Pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Te buty są piękne i lubię też pastelowe kolory :)
    Czy chcielibyście podążać za sobą?
    fiftyshadesfashion.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Nice look! Shorts are super cute :)

    http://skylish.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajna stylizacja :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. W okularach się zakochałam!!!
    Super podkręcają całość:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowna ta stylizacja :) I białe trampki też super, w lecie też najczęściej takie noszę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. I hope you keep your glasses forever, they are the perfect accessory for all your outfits!
    have a great weekend,
    S

    OdpowiedzUsuń
  19. Wygladasz naprawdę świetnie. Mam podobnyntop jnfarxzo godz lubię ale brakuje mi takich różowych spodenek :D

    OdpowiedzUsuń
  20. I like grey and pink together! they are cute shorts and such practical shoes :)

    Hope you are having a nice weekend :) We enjoyed the summer temps today, even though it's winter!

    Away From The Blue

    OdpowiedzUsuń
  21. Taka kolorystyka jest najlepsza na lato! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie jak zawsze, wakacyjnie i na luzie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny zestaw- taki wakacyjny i na luzie. Bardzo podobaja mi się Twoje spodenki.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. those pinks shorts are so cute. You look great.

    OdpowiedzUsuń