CONTACT ✉ Jointy&Croissanty

Obserwuje

środa, 25 października 2017

caramel total look








PL: Zdjęcia zrobiliśmy w ubiegłym tygodniu, gdy pogoda pozwalała na taki strój, piszę o tym na wstępie, zanim posypie się lawina pytań - czy nie było mi zimno. Dzisiaj brązy w mojej ulubionej karmelowej tonacji, cały zestaw lekko nawiązuje do mody z lat siedemdziesiątych, którą uwielbiam. Trapezowa spódniczka, obszerny golf, ulubiony skórzany bomber, półbuty w panterkę i wreszcie wielkie okulary, które dodają temu zestawieniu charakteru. 

Kurtka: Bershka
Sweter: no name
Spódnica: Romwe
Buty: Fashion71

ENG: We took these pictures in last week, when the weather allowed for wearing such outfits. Total look in my favorite tones of brown - caramel, the whole set is a little bit inspired by the fashion of the seventies, which I adore. Button front skirt, warm turtleneck, favorite leather bomber jacket, leopard printed shoes and big, round sunglasses which make this outfit more characteristic. 

Jacket: Bershka
Sweater: no name
Skirt: Romwe
Shoes: Fashion71

1.Register with Romwe: https://goo.gl/rKbGtg

2. Like & share this post with #RWregistertowin.

3. Complete your detailed personal information including shipping address, phone number ect. after you register successfully.

4. Ends: 11/3

5. We will also have 5 lucky winners who share this post.

6. Once you register successfully, the gift will be sent out from 11/4. Winners will be published on 11/4 as well. 

68 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja :) Piękny sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwiekbiam zestawy w takim kolorze. Wszystko idealnie dobrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I loved this look, since I love caramel - the color as well :) The jacket is perfect and the skirt too - plus, the shoes are so cool! You look very beautiful as usual! I hope you have a nice day!
    DenisesPlanet.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie przepada za jednolitymi stylizacjami (no chyba, że sukienkami), ale tu te karmelowe kolory mają tak różne odcienie, że bardzo mi się to podoba ;) ałą stylizację fajnie rozweselają buty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kolory, wyglądasz cudownie:*
    Klik: 7,99:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjny zestaw ☺
    Pięknie wyglądasz w nim,kolory moje ulubione 😍
    Pozdrawiam
    Lili-93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie tu u Ciebie i tak carmelowo:)

    OdpowiedzUsuń
  8. This is such a great look! I really love your shoes and sweater :)
    Have a nice day!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się ciepła kolorystyka Twojego zestawu, spódniczka rewelacyjna i tania US$7.99 ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. This total caramel look is so beautiful and I love the leo print touch!
    xx

    http://www.mybeautrip.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, śliczna stylizacja :) Jest ciepło, jesiennie, karmelowo, super :)Spódniczka wygląda na Tobie dużo lepiej niż w sklepie, ma ładniejszy odcień na żywo :):*

    OdpowiedzUsuń
  12. So beautiful! Love the Shoes xx

    www.catmorais.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny, cieplutki sweter ;) 7,99 :)

    OdpowiedzUsuń
  14. cudownie- ta kolorystyka mega Ci pasuje- zakochałam się w spódnicy- zachwycasz jak zawsze:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Odważne buty :) Wszystko razem świetnie współgra :)
    Może wspólna obserwacja?

    Leyraa Blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Gorgeous outfit! You are the queen of monochrome looks!! Love it! Your shoes are super cool too. :) Hope you have a great day!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna, ciekawa i nietuzinkowa stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam takie kolory:) Jak dla mnie idealny zestaw na jesienne dni:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Matko jakie piękne kolory! A ten sweterek to po prostu cudo!

    OdpowiedzUsuń
  20. Podobają mi się takie kolory, sweterek bardzo podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Stylizacja w jesiennym klimacie, a wszystko przez ten karmelowy odcień brązu :) Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Oooooo matko, chcę ten golf !! boski jest - szukam czegoś podobnego, takiego mięsistego, ciepluchnego, z takim fajnym splotem jak Twój i fajnym, luźnym, nie przylegającym golfem - i nigdzie znaleźć nie mogę jak na złość :(
    Cudownie wyglądasz kochana- mega mi się podoba ten zestaw <3

    7,99$

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie wyglądasz w tym karmelowym zestawie. Zachwycam się twoim swetrem i spódniczką. Pozdrawiam (:

    OdpowiedzUsuń
  24. you sure know how to rock camel! love this outfit, you are fall ready!
    Pam xo/ Pam Scalfi♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Choć uwielbiam Cię w czerwieni, w camelowych barwach również mi się podobasz.:) Piękna stylizacja:) Pozdrawiam
    www.kobiece-inspiracje.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Hi my sweet friend, how are you? I'm with you on loving the caramel hues and the 70s style. You look really stylish in this outfit. I love your leopard shoes and your hair! I think it's shorter now, hehe :D I hope you are enjoying Autumn there! :) x

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale ekstra! Na prawde swietnie wygladasz :)
    klik
    sensiblees.pl ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. Genialny look! Bardzo mi się podoba! Zwłaszcza sweter i kurtka!

    OdpowiedzUsuń
  29. I do like very much this monochrome set!

    My new blog...
    dinamighty.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Pięknie Ci w tym karmelowym :)Całość stylizacji bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  31. I agree the senventies had some of the coolest fashion. I love button down skirts and short A-line is my fave. You look so cute in this all caramel look!

    xo,
    Tania
    http://inspiremyfancy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fajny look ;)
    Wszystkie odcienie rewelacyjnie wyglądają razem ;)
    Ale golf jest najlepszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetna stylizacja:D sweter i spódniczka są cudowne

    OdpowiedzUsuń
  34. Wow czadowe kolory!!!<3
    Wygląda to wszystko cudnie, fajny sweterek i spódniczka ($7.99):):*

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Oszalałam na punkcie spódnicy i swetra! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. I love the look of your sunglasses, so unique look x

    Laura
    https://pinkfrenzymissl.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajna kurteczka i ma ciekawy wąski ściągacz!!

    OdpowiedzUsuń
  38. Kochana , ten outfit jest po prostu rewelacyjny!!! Jestem zauroczona bo jeszcze te buty dopełniają wszystkiemu! Pięknie Kochana :* Twoje stylizacje są jak z wybiegu :* Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetna stylizacja, po prostu wymiata! Mega ten kolor karmelowy, jak zobaczyłam pierwsze zdjęcie byłam pod wielkim wrażeniem, a później jak ujrzałam te buty to poczułam taką pełnię szczęścia :D <3

    OdpowiedzUsuń
  40. Kurtka fajnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Przecudny golf ❤️❤️❤️ ❤️ ❤️

    OdpowiedzUsuń
  42. Niby wszystko w jednym kolorze, a w stylizacji nie ma monotonii. Wyglądasz cudownie, a golfik skradł moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Such a lovely fall outfit dear! I love the leopard print shoes and that pair of sunnies is just soo cool.

    Jessica | notjessfashion.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Uwielbiam karmelowe ubrania :) piękny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  45. świetne zestawienie idealne na jesień
    Zostaję :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ten total look jest świetny :) nie przepadam za tym odcieniem ale tobie pasuje :) a buty moje ulubione
    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  47. Podoba mi się taki karmelowy kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Piękne kolory, zabawne okulary :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Mega przemyślana stylizacja i w ogóle nie wygląda nudno, ale Ty też masz " to coś" w sobie co przyciąga wzrok. A powiedz mi, bo chyba nie widzę takiej info a ze zdjęcia ciężko mi wywnioskować, co to za kolor i grubość rajstop? Masz jakieś 40 DEN cieliste, czy to coś innego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) to są zwykłe dwudziestki, beżowe:)

      Usuń