CONTACT ✉ Jointy&Croissanty

Obserwuje

niedziela, 13 sierpnia 2017

autumn vibes






PL: Lato to moja ulubiona pora roku i staram się wykorzystywać je w pełni, jednak takie dni jak dzisiejszy przypominają mi o tym, że niestety jesień zbliża się wielkimi krokami. W związku z czym przeglądając asortyment sklepu Romwe, przygotowałam dla Was malutką listę jesiennych życzeń odzieżowych;)

Sukienka: FashionMia
Buty: H&M

ENG: Summer is my favorite season and I try to take full advantage of this time, however such cold and cloudy days as today remind me that unfortunately autumn is approaching inexorably. Therefore I was scrolling the assortment of Romwe store and found some nice pieces of clothing for the cold part of year.

Dress: FashionMia
Shoes: H&M


1.      2.      3.


4.      5.      6.


7.      8.      9.

38 komentarzy:

  1. Wyglądasz super. Piękna sukiena

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka bardzo ładna, chociaż ja preferuję te jednokolorowe :D Wyglądasz pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. You look great in that interesting dress. :)

    Kathy's delight

    OdpowiedzUsuń
  4. OO mam te spodnie nr 5 , akurat w mojej ostatniej stylizacjii hihihi :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. You are sooo pretty! Dress looks stunning on you!


    http://www.desiringsme.com/how-to-buy-less-makeup/

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie Ci w tej sukience :)tak, jesień już jest blisko niestety ;) kurteczka z flamingiem super, wszystko poklikane :***

    OdpowiedzUsuń
  7. Mega sukienka, pasują Ci takie żywe kolory :) ja jeszcze żyję latem, ale prawdę mówiąc już zbliża się jesień i trzeba się szykować...

    OdpowiedzUsuń
  8. Z Ciebie to jest modelka ;)
    Poklikane; )

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne propozycje, podobają mi się hafty , zrobione

    OdpowiedzUsuń
  10. I love this dress! Imagine it with some tights and boots, and you're autumn ready!
    Pam xo/ Pam Scalfi♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow that dress is awesome and you look so stylish!
    xx
    cvetybaby.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądasz w tej sukience! Będę nudna, jednakże jak wszystko inne, bardzo dobrze na Tobie leży :)
    Nie mam jeszcze ochoty myśleć o jesieni - mimo to, Twoja stylizacja przypada mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też kocham lato, ale a jesień czekam już z niecierpliwością ;) Super sukienka! <3

    MERI WILD BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne ubrania, poklikałam wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie :) Bardzo podoba mi się ta kurteczka z flamingiem 23,99 :) W sklepach zaczynają pojawiać się już sweterki kardigany a to oznacza jedno, jesień ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow! You look so stylish and beautiful!

    http://marylyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniale graficzna, dynamiczna i kolorowo energetyczna jest ta second skin sukienka :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Hello.

    Your blog is lovely. *-*

    Would you like to follow each other via GFC? I followed you, I hope you will follow back. XOXO ♥

    My blog - Aminique

    My Instagram - @fazlicamina

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie wyglądasz w tej sukience. Propozycje z Romwe też super, szczególnie ten duży sweter z wiązaniem i kurteczka z flamingiem :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fantastic dress that you're wearing, and I also love the items you picked for autumn! <3


    http://www.couture-case.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Great picks ! Love your dress !
    Have a great start to your week !
    Nina
    xox
    www.thecrispylipstick.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ciekawa ta sukienka :) Z Twojej wishlisty chciałabym któreś z jeansów z haftem :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Sukienka zjawiskowa :) Poklikane:]

    OdpowiedzUsuń
  24. Looking smashing! Lovely dress!
    Kisses, Paola.
    Expressyourself

    OdpowiedzUsuń
  25. absolutnie genialna suknia - mega te wzory i ta cała geometria plus połączenie kolorów. ZAchwycasz

    OdpowiedzUsuń
  26. Ohh wow!! I really love the colours, so super pretty!! Hope you have the best Monday! Xx Susanne - http://bagatyou.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Życie jest takie niesprawiedliwe :D Czemu Ty w każdej stylizacji musisz wyglądać tak mega szałowo? :D :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Czerwień ma moc!!! Z Twojej listy najbardziej podobaja mi się haftowane jeansy oraz kurtka z flamingiem US$21.99 US$23.99 US$30.99 US$23.99

    OdpowiedzUsuń
  29. świetnie wyglądasz w tej sukience :) masz rewelacyjną figurę i pasuje do Ciebie idealnie :)
    piękne propozycje rzeczy- spodnie z naszywkami to moja miłość! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawie wygląda ta sukienka<3
    Nie ma odnośnika do sukienki tylko na stronę sklepu, tak ma być??:)

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. O kurcze! Ta sukienka jest naprawdę mega! mega! mega! Lubię ubrania w stylu lat 60tych. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń