CONTACT ✉ Jointy&Croissanty

Obserwuje

czwartek, 15 grudnia 2016

sporty chic








PL: Dzisiaj typowy dla mnie miszmasz, czyli odrobina streetwear'u (snapback, air maxy) pomieszana z klasycznym wełnianym płaszczem, sportową bluzką i skórzaną spódnicą w rockowym stylu. Nie jest to jakaś szczególnie wyszukana propozycja, ale prosty, wygodny zestaw, który u mnie idealnie sprawdza się gdy mam bardziej zabiegany dzień.

Płaszcz: Szulist
Spódnica: Amiclubwear
Buty: Nike

ENG: Today typical for me mish-mash, which is: a bit of streetwear (snapback and sneakers) combined with classic wool coat, sporty lace up blouse and leather skirt in edgy style. This is not particularly sophisticated proposition, but simple, comfortable set, which is perfect for me when I have very busy day.

Coat: Szulist
Skirt: Amiclubwear
Shoes: Nike

48 komentarzy:

  1. Super bluza i spódnica:) No uwielbiam Twoje stylizacje:*
    6,49; 129:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja, bardzo fajnie wyglądasz! ;) Poza tym masz naprawdę super bloga, obserwuję. Pozdrawiam i zapraszam do siebie - http://magda-ola.blogspot.com/2016/10/like-train.html

    OdpowiedzUsuń
  3. I like comfortable outfits and you look beautiful! I liked the sneakers and the cap and also, the lace up blouse! For busy days, this is the perfect outfit! Hope you have a lovely day!
    DenisesPlanet.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kinga mamy podobny gust hehe miałam ją zamawiać ale w ostatniej chwili zrezygnowałam :P świetnie wyglądasz:) bardzo lubię te Twoje miszmasze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cały zestaw bardzo mi się podoba;) fajne połączyłaś sportowe buty i spódniczkę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajne połączenie! Tak na luzie ;) Bardzo mi się podoba!
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Love this outfit, specially the leather skirt!
    xx

    http://www.mybeautrip.com

    OdpowiedzUsuń
  8. spódniczka podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie jak zawsze, lubię Twój styl! Jest bardzo oryginalny :>
    Poklikane :*

    OdpowiedzUsuń
  10. I love your outfit! It looks amazing.

    Thanks for sharing
    Patricia Stelmach // patricia x

    OdpowiedzUsuń
  11. wspaniale wyglądasz, klikam - 6,49$ :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziewczyna rapera - czyli wpis o tym, jak rzeczywistość zgadza się u niektórych z nas z blogową kreacją ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ba, a nawet żona:)
      szczerze mówiąc moje blogowe wydanie już od dawna pokrywa się w stu procentach z rzeczywistością, nie mam siły, czasu ani chęci na pokazywanie tutaj kogoś kim nie jestem:)

      Usuń
  13. Love it! Super chic and cool! Really like the zippers on this leather skirt.

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  14. So cool and stylish!
    I love the skirt and shoes!
    Have a nice day!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  15. Sporty with a bit of edge, love it! I need a laceup top like yours.

    XoXo Noma

    OdpowiedzUsuń
  16. Love this sporty outfit my dear, mini skirt and sneakers is a very cool mix.
    Kisses from Italy and thank you for stopping at my blog,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Eniwhere Fashion Facebook

    OdpowiedzUsuń
  17. I'm loving that top. Especially paired with that skirt. Perfect as always gorgeous

    Sxx
    www.daringcoco.com

    OdpowiedzUsuń
  18. REWELACJA> Bardzo przypadła mi Twoja propozycja!
    Jak zawsze uroczo i z gustem!

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowny look, pięknie <3

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Love the combination, dear! Happy weekend! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  21. Po prostu kocham tę spódnicę! Kolejny raz mnie inspirujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  22. In love with this outfit! I want a skirt like this.
    xx

    pausplace.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny look, spódniczka i bluza są super!
    Pozdrawiam ;*
    http://perfectlyimperfect92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. I love the mix of styles here, it all works so well together :)

    Rosy | Sparkles of Light Blog
    My Instagram | Instagram

    OdpowiedzUsuń
  25. Super hot look! Baci, Valeria - Coco et La vie en rose FASHION & BEAUTY

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowna stylizacja! Zakochałam się w bluzce :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Połączenie tej bluzy i spódnicy jest absolutnie wspaniałe! :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Super stylizacja! Bardzo mi się podoba, nie tylko ona, ale i cały Twój blog <3

    http://agnesssja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Cute outfit!
    Have a nice week-end!
    Gil Zetbase
    http://gilzetbase.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Wszystko świetnie się komponuje :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  31. A very interesting post !!!
    We'll be in touch!!!!i cliked! 😊
    Merry Christmas🌲🌲

    OdpowiedzUsuń
  32. Great style ! I really love your skirt :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Lubię takie niebanalne połączenia ! :)
    Stylizacja fantastyczna !:)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  34. Ale Ty potrafisz miksować! Świetnie :)
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. pięknie wyglądasz<3 świetna bluza!

    OdpowiedzUsuń
  36. Spódniczka wymiata!!<3
    Te wiązania przy bluzce- świetne, zawsze mi się podobają:)

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Amazing sporty chic look my dear, so cool and edgy! love the cap on you, suits you so great! And of course this crop lace up top! ;)
    xox
    Stella
    www.stellaasteria.com

    OdpowiedzUsuń