CONTACT ✉ Jointy&Croissanty

Obserwuje

czwartek, 10 listopada 2016

cigarette trousers








PL: Cygaretki obok 'mom jeans' i klasycznych rurek z wysokim stanem należą do moich ulubionych modeli spodni, więc dlaczego miałabym nie nosić ich również jesienią czy zimą. Co prawda ten fason najlepiej wygląda z obuwiem odsłaniającym kostkę, jednak botki to rozsądniejsze rozwiązanie o tej porze roku. Jak widzicie wraz ze spadkiem temperatury nie mam zamiaru rezygnować ze swoich ulubionych kolorów i dzisiejszy zestaw to już nie pierwszy czerwony 'total look' w moim wydaniu.

Spodnie: BONPRIX
Sweter: no name
Buty: Amiclubwear

ENG: Cigarette trousers together with 'mom jeans' and high waisted skinny jeans are my favorite type of pants, so why not to wear it also in fall and winter. Admittedly this kind of trousers looks best with shoes that expose the ankle, but booties are more reasonable solution during this season. As you can see temperature drop didn't forced me to abandon my favorite colors and today's set is not the first red 'total look' appearing on this blog.

Trousers: BONPRIX
Sweater: no name
Shoes: Amiclubwear

53 komentarze:

  1. Fajne te spodnie z Bonprix i nawet nie drogie, bo jedynie 24,99zł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna Stylizacja i Śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. So cool! You look amazing <3

    www.catmorais.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjna stylizacja:D:D Świetne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. I simply looooved this outfit! I like cigarette trousers and actually, red is my favorite color, so the outfit is a win-win for me, really beautiful! You really look stunning! Hope you have a very nice day!
    DenisesPlanet.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ale Ci pięknie w tej czerwieni:) cudownie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  7. loving these trousers! they're so pretty on you and it looks sort of smart but cool at the same time!
    Pam xo/ Pam Scalfi♥

    OdpowiedzUsuń
  8. nie wiem czy troche nie za dużo tego czerwonego, ale generalnie bomba :)

    http://angelaendzel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ALe zmiana na blogu :)

    A total czerwony look bardzo mi się podoba, bo lubię total looki. Wspaniałe spodnie!
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, you pulled off this all red outfit. Gorgeous!

    xoxo,
    SHAIRA
    www.missdream-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. You look very pretty, hot, cool with red combo! Love it dear <33

    OdpowiedzUsuń
  12. zazdroszczę, że cygaretki nie marszczą Ci się na biodrach i nie podwijają do góry - to mój stały problem w wypadku tego typu eleganckich portek ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię ten fason spodni. Tym wyglądasz super w tym monochromatycznym zestawie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. This looks so fierce! I love this all red look
    Dora
    http://www.adropofindigo.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Widziałam już zapowiedź na fb i dla mnie mistrzostwo! Piękne kolory idealne na rozświetlenie panującej obecnie aury! Co do fasonu spodni to tak jak Ci wspomniałam ostatnio też się skusiłam na taki model i nawet chciałam kupić 2 pary, ale jak wyszłam ze sklepu i po godzinie do niego wróciłam nie było już mojego rozmiaru :-( Może jeszcze uda mi się je zdobyć, bo były super.
    Mam nadzieję, że teraz już będę regularnie do Ciebie zaglądać :-)

    Buziaki :-*

    OdpowiedzUsuń
  16. Model spodni jest rewelacyjny a ten kolor mnie zachwycił, pieknie w nich wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  17. You look so nice in this outfit. I love how you can look good in pretty much every color. I like you cigarette pants, they fit you well. Great look :)
    xo
    Sauniya | Find Your Bliss ♡

    OdpowiedzUsuń
  18. i świetnie, że mimo szarówy za oknem nie rezygnujesz z takich kolorów! Mam prawie identyczny sweter, najczęściej noszę go z czarnymi spodniami, nigdy nie odważyłam się na takie ciekawe połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny ten czerwony total look :)Sweter jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  20. Amazing red outfit.It rocks!
    xx

    http://www.mybeautrip.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Amazing outfit, these pictures look so cool! Love your blog! X Minale
    http://minaleme.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń
  22. You look stunning in this all red outfit. My favorite color. xx
    Nina
    Nina's Style Blog

    OdpowiedzUsuń
  23. All red ♥
    So beautiful!

    https://heyimwiththeband.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  24. jakieś zmiany na blogu widzą moje oczy. ;) total look w czerwieni prezentuje się fantastycznie, ale mnie by kostki zmarzły. ;p za to sweterek pierwsza klasa. :)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Odważne, ale udane zestawienie. :)
    Miłego weekendu,
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  26. I love, love, love this look! Those trousers are beautiful! And I love the all red monochrome look...I don't believe I had ever considered wearing an all red look! But this post makes me want to try!

    Hope you have a wonderful weekend. :)

    ~Lindsey
    http://have-clothes-will-travel.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Sama nigdy w życiu nie odważyłabym się na czerwony 'total look',ale Twoja stylizacja jest genialna! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wonderful total red look! You're stunning! This sweater is so nice for Autumn, I love it :)

    xoxo honey ❤
    Melania | modeintechnicolor.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Love the pants and the whole tone of this look. Cute warm sweater as well.

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Stunning outfit!
    Have a nice week-end!
    Gil Zetbase
    http://gilzetbase.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Kocham czerwienie, ale sama się w nie nie ubieram ;D
    Ot taka sprzeczność sama w sobie ;)

    Cudownie jest :3

    OdpowiedzUsuń
  32. Podoba mi się jak wyglądasz , szczególnie sweter płaszcz.

    OdpowiedzUsuń
  33. Totally red...good choice my dear!!! I adore this outfit and your pants are fantastic!!! Have a nice day, kisses (and thank you for your visit),
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Eniwhere Fashion Facebook

    OdpowiedzUsuń
  34. These are beautiful, love the color! Everything red looks so awsome, you're stunning!! <3
    Have a fantastic day, xx

    d'star

    *d'star*

    OdpowiedzUsuń
  35. love the red looks! so vibrant <3

    Capturing Life Memoirs | aimeebustillo.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Looking so gorgeous in red! It's a perfect colour on you <3

    Sophie | soinspo xo

    OdpowiedzUsuń
  37. Chyba muszę zaopatrzyć się w takie spodnie, wyglądają super!

    pozdrawiam
    Sylwia

    http://stylegigi.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  38. Ciekawie wszystko skomponowane :)

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Widziałam już na modnejpolce.pl i Twój zestaw wpadł mi w oko! <3

    OdpowiedzUsuń
  40. jestem zachwycona swetrem i spodniami - genialne!

    OdpowiedzUsuń
  41. świetnie wyglądasz w tych spodniach

    OdpowiedzUsuń
  42. Pretty outfit, I really love your boots. Kisses :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Cygaretki to tej jesieni mój ulubiony typ spodni, są świetne!

    OdpowiedzUsuń