CONTACT ✉ Jointy&Croissanty

Obserwuje

środa, 17 sierpnia 2016

tropical prints









Top: aliexpress, szorty / shorts: Front Row Shop, buty / shoes: Dunnes

Ostatnia seria zdjęć z naszego wypadu nad morze, tym razem uwieczniliśmy to co miałam na sobie podczas krótkiego pobytu w Gdańsku. Kocham to miasto i chyba nikomu nie muszę tłumaczyć z jakich powodów, jak dla mnie numer jeden w Polsce i nie tylko;)

Co do zestawu, to jak widzicie do specjalnie skomplikowanych nie należy - miało być wygodnie, ale nie do końca zwyczajnie. Mam nadzieję, że Wam się spodoba.

The last series of photos of our trip to the seaside. This time you can see what I was wearing during our short stay in Gdańsk. I have to admit that I adore this city, probably many of you have been there and I don't have to explain why it's one of the most beautiful places in Poland and not only.

As you can see entire outfit is very simple again - comfortable but not quite ordinary. I hope you will like it.


Kilka miłych dla oka kadrów / Few beautiful views:





55 komentarzy:

  1. Really love the short!! I'm in love with the tropical print :) xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Obsessing over your shorts. The print is so cute. I love this look so much!!!

    Meghan | BeyondBasicBlog.com

    OdpowiedzUsuń
  3. jest tak jak zaplanowałaś: wygodnie i nietuzinkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny look z charakterem :) połączenie szortów z topem bardzo mi sie spodobało , no i te okulary!!! Rewelacja !

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooohhh... I miss it so much! I also loved loved and I can write 3 times more the world love when talking about Gdansk! Lovely place, history, people - sooo friendly, I will never forget! So much that I have a picture with Gdansk elements on a wall and necklace pendants and also cups, all from there! Thank you for this remembrance, I really needed it today :( I loved your shorts and top, you always look amazing! I hope you have a very lovely day!
    DenisesPlanet.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdańsk jest piękny - zgadzam się z Tobą w całej zupełności :)!
    A zestaw fajny - odpowiednio wakacyjny, ale zdecydowanie mało sztampowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastycznie Kochana!! Piękna letnia stylizacja! Top i oksy z Dresslink mega, ale szorty...wymiatają<3<3

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, I'm in love with this outfit. You paired the pieces amazingly and that shorts is a must-have-shorts!
    P.S Would you like to follow back?
    Blog: www.glaringwaves.blogspot.ba
    Facebook: www.facebook.com/glaringwaves

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne są te spodenki, bardzo fajnie wyglądasz. klik
    Gdańsk to piękne miasto.

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne spodenki w modny, letni wzór i cudna bluzeczka. Pięknie wyglądasz! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny top, szorty i okulary:) Uwielbiam Twój styl:)
    Piękne widoki, a ja nigdy nie byłam nad morzem:)
    top 8,69$, okulary 4,88$ :*

    OdpowiedzUsuń
  12. twój styl jest świetny, kolejny mega fajny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  13. You look so chic and amazing in this outfit, we are in love with those tropical print shorts! Those white cat eye sunglasses were also a nice touch, you have a great eye for fashion!

    ISA Professional

    OdpowiedzUsuń
  14. love those tropical shorts....so well paired with that white top.

    you look sensational!!!!!!!!!!

    www.modaodaradosti.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Podobają mi się szorty;) bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  16. bluzeczka super, szorty rewelacja a okulary ... znam ta firmę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię kiedy pokazujesz swoje zgrabne nogi. Stylizacja jest letnia i wakacyjna ale z dużą dozą elegancji. Mnie się bardzo podoba.

    OdpowiedzUsuń
  18. genialne te spodenki !!
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie wyglądasz! :) Zdjęcia świetne! Ja w Gdańsku byłam przedwczoraj. :D

      Usuń
  20. Obłędny top! :)
    www.evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Love those shorts!! It is a super summery look!! Love it!
    Xo
    www.colourvibes.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękna stylizacja, top w ogóle mnie zachwycił swoim nietypowym krojem, a spodenki wzorem :-) Pięknie wyglądasz :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kochana, wyglądasz perfekcyjnie! <3 i uwielbiam te Twoje okulary!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  24. stunning shots! loving the shorts, very summery indeed!
    Pam xo/ Pam Scalfi♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Fabulous look and cool pictures! :) Have a nice day) www.elationofcreation.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo lubię Gdańsk. Ze Śląska nie mam najbliżej, ale kilka razy udało mi się odwiedzić to miasto 😊
    Wyglądasz super, szczególnie szorty są ciekawe😉

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudownie wyglądasz! szorty najlepsze <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Mi się podoba oczywiście :) Bluzka jest boska, niby klasyka ale jednocześnie oryginalna.

    OdpowiedzUsuń
  29. Love the photos! And the shorts is so adorable!

    https://dzaniica.blogspot.ba/
    xx Dzaniica

    OdpowiedzUsuń
  30. This is so inspiring! I love the post:)

    irenethayer.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudowne szorty i ta stylizacja. Strasznie mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  32. Love this look !

    www.leilaandvanya.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne są te spodenki :) Gdańsk również mnie zachwycił, niestety tylko raz byłam w tym mieście, ale mam nadzieję, ze jeszcze kiedyś wybiorę się nad Bałtyk i przy tym do Gdańska obowiązkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  34. great post,
    happy Friday :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  35. ślicznie wyglądasz<3 super szorty<3

    OdpowiedzUsuń
  36. Loving those printed shorts and sunglasses! Perfect for summer! xo, Sophia from http://www.sistersandglitters.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Kochana, wyglądasz cudownie! Świetny zestaw (zwłaszcza szorty), świetna figura i genialne okularki! :)
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo elegancki zestaw!!! A okulary są CZADERSKIE i dodają charakteru całej stylizacji ;) ❤

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja w ten weekend jadę do Gdańska <3
    Wyglądasz świetnie! Piękne okulary :)

    OdpowiedzUsuń
  40. You looks gorgeous and love those tropical short.Amazing place in the background.
    XOX

    http://kintanfashion.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  41. Wyglądasz tak lekko, a zaraz z pazurem :) Ja nigdy w Gdańsku nie byłam i chyba mam czego żałować :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Wow, I miss Poland :(

    https://heyimwiththeband.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń