CONTACT ✉ Jointy&Croissanty

Obserwuje

niedziela, 8 maja 2016

tassel skirt










Koszula / shirt: no name, spódnica / skirt: aliexpress, buty / shoes: Mango

Połączenie bieli i rożnych odcieni beżu od dawna należy do moich ulubionych i tym razem mam dla Was zestaw w takiej właśnie kolorystyce. Jak widzicie moje postanowienie aby nie kupować więcej ubrań z frędzlami spełzło na niczym. Również koszuli ze sznurowanym dekoltem nie mogłam sobie odmówić, chociaż podobne nosi już połowa blogosfery. Jak Wam się podoba?

Combination of white and various shades of beige belongs to my favorite for a long time and today's outfit is based exactly on these colors. As you can see I broke my resolution that I won't buy and clothes with tassels. Also I couldn't refuse myself shirt with lace up, which is very popular not only in blogosphere. I hope you will like this set.

66 komentarzy:

  1. Great! :D

    http://couturecase.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow piękna spódniczka ❤❤❤ całość rewelacyjna !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. I loved skirt with fringe <3
    Xoxo

    www.gattavaidosa.com

    OdpowiedzUsuń
  4. O kochana idealnie jest! Frędzle uwielbiam, a twoja spódniczka jest prześliczna i ta bluzka z wiązaniem! Cudnie wyglądasz! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dwa warkocze i Pocahontas :) Rewelacyjnie wyglądasz, a spódnica jest obłędna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę Ci tej spódnicy - wygląda po prostu świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale niesamowita spódnica! Fajnie ją zestawiłaś. :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. I koszula i spódnica mega mi się podoba! Pięknie wyglądasz:*
    Koszula 5,59$, Spódnica 7,17$:)
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaka piękna spódnica <3

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się bluzka :) piękna stylizacja :)
    Linki kliknięte - 7,17$, 5,59$ :)

    OdpowiedzUsuń
  11. That's such a nice outfit :) It looks amazing

    OdpowiedzUsuń
  12. przybij piątkę, ja też z tych, które jak widzą frędzle, to choćby suchy chleb miały jeść do końca miesiąca to i tak kupią nowy ciuch albo dodatek :D

    spódnica jest czadowa!

    OdpowiedzUsuń
  13. wow nie wiem co napisać wyglądasz cudownie;) śliczną masz spódnicę i buty:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ożeszzzz Ty orzeszku- gdzie żaś dorwała taką wystrzałową kieckę ?? aaaaaaaaaaaa też chcę !! <3
    boska jest ! <3
    sama nie moglabym się jej oprzeć- doskonaly wybór !
    robi robotę- broni się sama w sobie :)

    świetnie wyglądasz w tym wydaniu kochana! :D

    buziaki :*
    Daria

    poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Normalnie kopara mi opadła. Spódnica bombowa!

    OdpowiedzUsuń
  16. It's simplicity at its best, dear! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow!!! That blouse is everything and the fringe skirt is a show stopper. You look so amazing!! I hope you had a lovely mother's day!
    www.fashionstylemogul.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepięknie<3
    Koszula i spódnica z Dresslink są genialne! Sama czekam na paczkę od nich..:)

    http://www.justcleo.pl/2016/05/cute-girtly-outfit-pink-neoprene-skirt.html

    OdpowiedzUsuń
  19. bold skirt, but totally suits you! Love it :D
    Pam xo/ Pam Scalfi♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Muszę przyznać, że i bluzka, i spódniczka bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  21. Amazing style! I love your skirt :)

    New post on my blog: http://vesnamar.blogspot.rs/2016/05/my-choies-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Everything about this look is totally fierce! Love!!
    xo
    Siffat
    http://icingandglitter.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow, so terrific! You look great as always, the tassel skirt is amazing!

    Shopping Girls

    OdpowiedzUsuń
  24. jak zawsze - idealnie!

    www.fashionmint.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. I love the skirt! It is amazing :) Love, A

    angiespana.com

    OdpowiedzUsuń
  26. I love your hair ! :) beautiful :)
    NEW POST : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpowiedzUsuń
  27. Loving this look on you! I like that top and skirt! <3

    xoxo,
    SHAIRA // New Post

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam ten look Kochana ! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Amazing outfit, really on point my dear! Always fab! Have a nice day xxx

    BamBam Blog

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  30. Baaardzo długo szukałam podobnej spódnicy, lecz nie znalazłam wymarzonej długości
    Na Tobie prezentuje się świetnie!

    http://valerysdailyinspiration.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. I love the skirt. Love your style, as always!
    Obsessed Fashion Blog

    OdpowiedzUsuń
  32. Okulary tutaj mi się tylko trochę gryzą, a co do koszuli z wiązaniem - ja (jeszcze?) nie mam! :') Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. the skirt looks pretty..BTW did i tell you..you look amazing in that hair cut :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Spódnica to obłęd, genialna stylizacja jak zawsze wyglądasz świetnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetnie wyglądasz! Spódnica w połączeniu z taką bluzką wygląda elegancko, ale nie nudno :)

    OdpowiedzUsuń
  36. mnie również podoba się bardzo połączenie bieli z beżem. Kurcze te buty są świetne - stylowe i niskie - idealne dla mnie:p Bardzo mi sie podoba ta spódnica w połączeniu z bluzką!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  37. Great skirt, you look cool!


    xoxo
    www.bellezzefelici.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Love this unique skirt! You look so fashionable! =)


    - Cielo
    Mermaid in Heels

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo oryginalna i kobieca stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  40. Wow! Jak zdjęcia się dogrywały myślałam, że to będzie mini, a tu takie zaskoczenie. Super! Wyglądasz PRZECUDNIE. Może tylko bardziej pasowały by mi tu brązowe okulary w panterkę, ale i tak jestem zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  41. Niesamowita jesteś, zachwycająca spódnica, w której wyglądasz mega stylowo, dla mnie czad i pełen profesjonalizm, jak zawsze z resztą !! Buty cudeńka, uwielbiam Cię w nich <3 Śliczna bluzka, no i to połączenie bieli i beżu - idealne <3

    Buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  42. Jestem zachwycona tą stylizacją:)
    Uwielbiam te buty :)
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. I am in love with this fringe piece!!! I also LOVE your hair.

    Meghan | BeyondBasicBlog.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Mam wrażenie, że ta spódnica jest uszyta specjalnie na Ciebie, idealnie się układa. Wyglądasz przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Great post hun! I like this so much.

    JENNEROUTFITS.COM a blog dedicated to kendall and kylie jenner’s best outfits.

    OdpowiedzUsuń
  46. Wyglądasz cudnie! Bluzka jest fantastyczna :-)

    OdpowiedzUsuń
  47. Love this skirt, I have a similar one in black, yours is fab =)

    Fashion and Cookies - fashion and beauty blog

    OdpowiedzUsuń
  48. Pieknie wygladasz , super stylizacja ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. I love it. Thanks for sharing!


    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    INSTAGRAM @BEAUTYEDITER
    BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń
  50. Love the combo and this skirt is so beautiful. Love its movement.
    xx

    http://www.mybeautrip.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Wygladasz delikatnie i kobieco... Kiecka genialna:)
    Pozdrawiam Anka

    OdpowiedzUsuń
  52. Beautiful outfit! I love the combination of colours and the mix of the lace up with the fringe. You look amazing!!
    ~Lili
    www.thefashionsalt.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Great outfit! You look so cool, the skirt is amazing :)

    xoxo ❤
    Melania | modeintechnicolor.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. I really love this outfit ! Beautiful... :)

    http://getitgirlweb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Awesome skirt!

    https://beautyfollower.blogspot.gr/

    OdpowiedzUsuń
  56. Jak dla to połączeni jest świetne zarówno pod względem kolorów jak i fasonów :-) Sznurowana koszula to był również mój must have i udało mi się taką kupić nawet podobną do Twojej, a spódnicy z frędzlami jeszcze nie mam, ale muszę przyznać, że Twoja jest super! Wszędzie widuję wersję mini, a ta ma w sobie to coś ;-) no i kolor :-)

    Buziaki :-*

    OdpowiedzUsuń