CONTACT ✉ Jointy&Croissanty

Obserwuje

wtorek, 29 marca 2016

dots









Kurtka / jacket: H&M, top: Front Row Shop, spódnica / skirt: Front Row Shop, buty / shoes: Smith's,

Lubię odważne zestawienia, dlatego tym razem zdecydowałam się na połączenie dwóch różnych rodzajów kropek, oraz falbaniastej spódnicy midi z białymi trampkami i ramoneską. Takie mieszanie różnych stylów stało się już moim znakiem rozpoznawczym, podobnie jak czerwona pomadka, z którą się praktycznie nie rozstaję.

I like untypical outfit combinations, so this time I decided to mix two different types of dots together and ruffled midi skirt with white sneakers and biker jacket. Such sets of clothes in various style for some of you could seem typical for me, as well as red lipstick which I use almost always. 

82 komentarze:

  1. Lovely! Have a nice day) www.elationofcreation.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba pierwszy raz, ale nie podoba mi się :/
    Długość spódnicy i te buty zniekształcają jakoś nogę..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak, jakbym założyła przykrótką, rozkloszowaną spódniczkę to byłoby na pewno fajnie:/

      Usuń
  3. Bardzo odważnie i bardzo fajnie! Taka rockowa pin up girl:) Uwielbiam ten Twój znak rozpoznawczy no i (wiem, zawsze to piszę) Twoje nogi:p

    OdpowiedzUsuń
  4. O mój Boże!
    Dobrze koleżanka nade mną napisała - rockowa pin-up girl!
    Czadowo wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się to połączenie, może zmieniłabym buty ale poza tym wszystko super! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spódnica ma idealną długość dla Ciebie :). Połączenie to jest naprawdę udane. Ostatnio sama pokochałam taką długość spódnic.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. so so chic look, my sweety;))) xoxo <3

    OdpowiedzUsuń
  8. I love the mix of prints! you look awesome! :D
    Pam xo/ Pam Scalfi♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz cudownie <3
    piękne okulary !
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna spódnica z dresslink i ramoneska<3 Mega!:)
    Dawno kupowałaś tę kurtkę?:)

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurtkę kupiłam mniej więcej dwa lata temu:)

      Usuń
  11. Niesamowicie pasują do ciebie takie połączenia :) ja w takiej spódnicy wyglądałabym śmiesznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne te okulary, jak i cała stylizacja ;) super wyglądasz ;)
    ps.Mogę prosić o kliknięcia? Bardzo mi pomożesz;)
    http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/03/pierwsze-zamowienie-z-cndirect.html
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. ODWAŻNA STYLIZACJA!Pasuje Ci taki styl pozdrawiam:P

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem pierwszy raz na twoim blogu i moge powiedziec szczerze ze jestem pozytywnie zaskoczona! ;)

    u mnie nowy pościak http://onlymymotivation.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Obłęd! <3

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. I love the mix of polkadots and the pop of red. I've always admired how you edge up girly outfits and you did just that in this look with the addition of your leather jacket and sneaker.

    Princess Audu

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale bomba! Kropki z kropkami ale o różnej wielkości i odwrotne kolorowo. Mega! ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana zachwycasz <3 Groszki są świetne :) Klik
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście.

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. stunning,you look fantastic
    i love how the different dots are blending well

    OdpowiedzUsuń
  20. Love the polka dots and those glasses! Beautiful outfit!!
    ~Lili
    www.thefashionsalt.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolejna piękna spódnica. Bardzo mi sie podoba to zestawienie ❤️
    http://labeauteofblondes.blogspot.co.uk/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam Twój styl, ale... więcej uśmiechu na zdjęciach!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. I love this look. Quirky, chic and edgy! I think this is my fave look of yours :)

    MONDAY PROJECTS

    OdpowiedzUsuń
  24. such a cool combo, babe :D
    i looove this look on you
    http://diannetho.es

    OdpowiedzUsuń
  25. zastanawiałam się jak ta spódnica leży i wygląda genialnie! Inspirujesz mnie tym zestawem <3
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  26. I love the whole look and your sunnies are absolutely Cool!!!!
    xo Paola
    Expressyourself
    My Facebook

    OdpowiedzUsuń
  27. Okulary są meeeega :D

    www.rysiacelebryt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Loving the silhouette of that skirt and the two prints together. Amazing :)
    Ivona from www.thesmokedetector.net
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny zestaw <3

    http://marta-zacny.blogspot.com/2016/03/bezowy-trencz-sukienka-w-groszki-i.html

    OdpowiedzUsuń
  30. I love this look, pairing prints isn't easy but you've made it look fab! Those sunglasses are awesome too :)

    Anoushka Probyn - A London Fashion Blog

    OdpowiedzUsuń
  31. Wow, amazing look ♥

    http://heyimwiththeband.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  32. Ta spódnica jest świetna! Sama się nad nią zastanawiałam :))

    OdpowiedzUsuń
  33. Odważnie, ale rewelacyjnie to zestawiłaś. Mega interesujące okulary :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Skonczylam kilkudniowe lenistwo i w kncu wracam do blogowania :D

    kochana Ty wiesz, że ja uwielbiam to Twoje kombinowanie i bawienie się modą, to robisz to po mistrzowsku, jak mało kto <3
    kropki duże, kropki małe - super wyszlo, w życiu bym nie powiedziala, że tak fajnie kropki będą wyglądać w towarzystwie innych kropek :D hihihihi
    a kiecka jest czadowa- wymiata po prostu ajćććć <3 wcale się nie dziwię, że jestg już wykupiona :)

    3 i 4 fota od dołu są przepiękne ! :) :)

    Jak tam po świętach ? :)

    buziaki :*
    Daria

    okulary 1,99$

    OdpowiedzUsuń
  35. Rewelacyjnie wyszło Tobie z pozoru gryzące się połączenie :) Wszystko współgra ze sobą idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  36. Zdjęcia są cudne :) A w tej stylizacji wyglądasz zjawiskowo *,*
    Jeśli masz czas i ochotę to zapraszam do mnie ;)
    http://jennkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. faktycznie, bardzo odważne połączenie, ale jak zawsze wyglądasz w nim fantastycznie. ;) świetna jest ta bluzka, absolutnie rewelacyjnie się prezentuje. :)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo podoba mi się klimat zdjęć :) Pasuje do Ciebie! Outfit też fajny chodź nie do końca w moim stylu :) ale Ty wyglądasz w nim obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  39. Wyglądasz bardzo oryginalnie i pasuje Ci te zestawienie. Śliczna jak zawsze!

    OdpowiedzUsuń
  40. Kolejna stylizacja z duszą! Super! <3

    OdpowiedzUsuń
  41. Oh!!! Jak tylko tu jestem zawsze się zachwycam :) Kolejna świetna stylizacja. A Ty wyglądasz jak milion dolarów.

    OdpowiedzUsuń
  42. Ślicznie!

    http://valerysdailyinspiration.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. I honestly want your closet!! :D
    Lovee your glasses too <3
    xx
    Julie
    The Lady Fairer

    OdpowiedzUsuń
  44. Idealne połączenie nadruków! Jest moc!

    OdpowiedzUsuń
  45. jak zobaczyłam te zdjęcia zrobione wieczorem, jak mam pisać szczerze pomyślałam "o k***" są po prostu zajebiste! Zestaw jest moim faworytem koniec kropka. Nie napisze nic więcej.
    Cały czas patrzę na te zdjęcia (tak pisząc ten komentarz, przesuwam w górę i w dół) piszę jedno- więcej takich zdjeć i zestawów, jest genialnie i kreatywnie.
    Wow !!!

    OdpowiedzUsuń
  46. So nice! Love the dots and your outfit! You look so lovely :)

    xoxo ❤
    Melania | modeintechnicolor.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. This is absolutely a great read dear! I like this a lot.
    http://starlingdays.blogspot.com/2016/03/blog-post_30.html

    OdpowiedzUsuń
  48. that skirt is amazing! love this dots on dots combo...and you're super pretty!!!

    http://modaodaradosti.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  49. Spódnica rewelacyjna 😊 Całość jak najbardziej w moim klimacie 😊

    OdpowiedzUsuń
  50. Wow! Ale czaderska spódnica :) Rewelacja!
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Śliczna spódnica i kurtka:) jak zawsze mega bardzo mi się podoba! wyglądasz genialnie <3
    spódnica - dresslink, okulary - 1,99$:)
    buziak:*

    OdpowiedzUsuń
  52. Fajny zestaw! Groszki zawsze są pro :D i okulary też mega! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  53. genialny outfit! zawsze chciałam te okulary :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Super stylizacja, jednak na okulary bym się nie odważyła :)
    Obserwuję :)
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. I love dots! Beautiful skirt and top
    www.alessandrastyle.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Your style is always my obsession!! I love that you mixed two different polka dots together and one was more bold than the other to give them a good blending in. Adding the biker jacket and sneakers was perfect for a good edge. You look so rad darling!
    www.fashionstylemogul.com

    OdpowiedzUsuń
  57. GENIALNE OKULARY :)))
    Cała stylizacja mi sie podoba, jak zawsze, ale okulary skradły moje serce :) Są na tyle odważne, że nie jestem pewna, że mogłabym takie nosić, ale na wszelki wypadek zapisałam linka do nich :)

    OdpowiedzUsuń
  58. kochana swietna masz ta stylizacje
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. you look amazing
    I am following and look forward to a rematch
    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Zdjęcia na tle wieczornego miasta rozwaliły system! :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Dang! Girl you look like a real model! I love your facial expression and the overall compositions of your photos! Very inspiring.

    xx,
    Abby
    www.houseofakih.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Nice mix my dear! Love your midi skirt....is fantastic!!! Have a nice day, kisses and thank you for stopping at my blog,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Eniwhere Fashion Facebook

    OdpowiedzUsuń
  63. Uwielbiam kropeczki ): Super wyglądasz :) Podoba mi się to połączenie :) Sama nie założyłabym dwóch rzeczy w podobny choć różny print w obawie, że będzie już tego za dużo. Jednak Tobie udało się to dobrać tak, że prezentujesz się modnie i przede wszystkim z klasą :) Podoba mi się :) Dobra robota :)

    OdpowiedzUsuń
  64. You look really great!


    xoxo
    www.bellezzefelici.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Wow ! te okulary są mega interesujące, takie niespotykane ;P
    Genialna stylizacja ;D
    Zapraszam na nowy post ^_^
    Moja pierwsza wishlista, bardzo proszę o klikanie w linki ;)
    http://anitabloguje.blogspot.com/2016/04/moja-pierwsza-wishlista.html
    odwdzięczę się, jeśli też potrzebujesz klików ;)

    OdpowiedzUsuń
  66. Dots are a great choice and that midi skirt looks gorgeous. Love the combo with sneakers.
    xx

    http://www.mybeautrip.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Great outfit! I love your outfit and style! you look gorgeous :) Such a great outfit inspiration :)

    xx Jamie| With Love, Jamie

    OdpowiedzUsuń
  68. You look outstanding!
    Have a nice week-end!
    Gil Zetbase
    http://gilzetbase.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. such a unique and well put together outfit, love that polka dotted skirt! :)

    Metallic Paws

    OdpowiedzUsuń
  70. Amazing look! I love your sunglasses x

    http://machachu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. Groszki są znowu szalenie modne, ale ja od zawsze lubiłam ten motyw :-) Bardzo mi się podoba połączenie przeciwstawnych kolorów góry i dołu oraz różnej wielkości groszków. Dodanie ramoneski nadaje całości fajnego pazura. Zwróciłam też uwagę na bardzo ciekawe okulary :-) Ta czerwona szminka bardzo do Ciebie pasuje więc noś ją jak najczęściej :-)

    Buziaki :-*

    OdpowiedzUsuń