CONTACT ✉ Jointy&Croissanty

Obserwuje

piątek, 18 marca 2016

black and white









Kurtka / jacket: no name, top: sheinside, spodnie / pants: no name, buty / shoes: no name

Kurtka typu bomber należała do moich ulubionych jeszcze na długo przed tym, zanim stała się tak potwornie modna (dlaczego potwornie - bo teraz niemal każdy ją nosi). W każdym razie moja ma grubo ponad dwa lata i chociaż nie lubię chodzić w tym samym co większa część populacji żeńskiej w moim przedziale wiekowym, to jednak z tego konkretnego modelu nie mam zamiaru rezygnować (a nawet planuję powiększenie swojej kolekcji;). Tym razem postawiłam na ponadczasowe połączenie bieli i czerni z dodatkiem koloru w postaci czerwonej szminki i panterkowych okularów.

Bomber jackets belonged to my favorite outerwear long before this model become terribly fashionable (I used word 'terribly' because now almost everyone wears it). My jacket is well over two years and although I don't like to dress similary like the majority of the female population in my age range I won't resign from wearing this model (and even planning to increase my collection;). This time I decided on versatile combination of black and white with the little addition of color as red lipstick and leopard print sunglasses.


81 komentarzy:

  1. cool!

    www.bstylevoyage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie wyglądasz, linki kliknięte :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cool look! Have a nice day! www.elationofcreation.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurteczka jest świetna, Ty jak zwykle pięknie wyglądasz! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. super !!! bardzo się nam podoba ta stylizacja <3 buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  6. właśnie mam zamiar sobie kupić kurtke tego typu, Twoja jest świetna:) super stylizacja, jak zawsze bardzo mi sie podoba, a Ty wyglądasz pięknie:* spodnie 8,96$, okulary 1,39$:) buziak:*

    OdpowiedzUsuń
  7. The black and white combination is like an old is gold and red is complementing even more =)
    Have a nice weekend <3

    http://ohladymania.blogspot.com/

    .

    OdpowiedzUsuń
  8. To jest zawsze ten problem, jak lubisz jakiś fason, który nagle stanie się modnym ;P
    Nikt nie wierzy, że nosiłaś to zanim stało się modne ;P

    Kurtki to Twój znak rozpoznawczy, także nikt chyba nie może zarzucić Ci faktu ślepego za trendami podążania ;)

    I jak Ty się fajnie patrzysz zza tych okularów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze mnie to trochę drażni, gdy coś co bardzo lubię staje się modne, ale cóż - nie mam na to wpływu, a przecież nie zrezygnuję z noszenia ulubionych fasonów.
      Dziękuję Mar:)

      Usuń
  9. love this kind of look which is more casual but still quite dressy! :D
    Pam xo/ Pam Scalfi♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Super stylizacja! Wszystko razem wygląda fantastycznie, a każda rzecz z osobna też świetna;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Już nie mogę się doczekać kiedy wskoczę w białe spodnie :D Na razie jednak moim zdaniem jest jeszcze zbyt szaro na takie szaleństwa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a u mnie było słonecznie i dziesięć stopni na plusie, więc zestaw idealny na taką pogodę:)

      Usuń
  12. so so chic look, sweety!!! happy friday n amazin weekend, doll ;)))) xoxo <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Bomberka właśnie niesamowicie kojarzy mi się z Tobą i z Twoim stylem !
    Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  14. Black&white to moje ulubione połączenie dlatego podoba mi się niesamowicie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. To prawda, że bomberki opanowały ulice. Ja sama mam swoją i pewnie niedługo pokażę ją na blogu. Twoja propozycja bardzo mi się podoba :)
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
  16. bomberki uwielbiam i mało mi ich w mojej szafie. Wyglądasz zjawiskowo! a szpilki to świetny pomysł:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  17. amazing post dear :)
    Have a nice weekend!
    Kisses,
    Tijana

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  18. I like it when things I love come back in style. Your jacket is gorgeous, and how you styled it looks amazing!
    ~Lili
    www.thefashionsalt.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Moje ulubione połączenia kolorystyczne :)

    http://valerysdailyinspiration.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. cudownie wyglądasz Kochana;) uwielbiam kurtki bomber:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Such a fun and edgy outfit. You look very stylish and cool! Love the white pants.
    Spring Style

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo fajnie sie to prezentuje:)co prawda nie mam w swojej kurtki typu bomber, ale moze w najblizszym czasie sie to zmieni:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Swietny look! bomberka jest rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  24. Wyglądasz rewelacyjnie. Boska kurteczka jak i cała reszta. Obserwuję !!! :)
    http://silviaabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ahhh, ta bomberowa kurteczka jest cuuudna! ♡
    Aktualnie rozgladam sie za czyms takim ;)
    Swietny zestawik! :)
    Milego weekendu :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Okulary <3

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. I'm looking for a bomber by three months. Yours is really nice. Great choice. Kisses,
    Eni

    Do you like Rose quartz? Visit my latest post on Eniwhere Fashion and let me know what you think

    OdpowiedzUsuń
  28. Kochana zachwycasz <3 fajny i wygodny look :)
    Klik

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Biały i czarny to najlepsze połączenie <3 już czekam aż ubiorę swoje białe spodnie

    OdpowiedzUsuń
  30. rewelacyjna stylówa- b& w na ostro i na cenzurze - MEGA . Pięknie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny look, podoba mi się bomber ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Great outfit! I love your outfit and style! you look gorgeous :) Such a great outfit inspiration :)
    xx Jamie| With Love, Jamie

    OdpowiedzUsuń
  33. Fantastic look!
    Have a nice week-end!
    Gil Zetbase
    http://gilzetbase.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Am sorry that the bomber jacket is trending and that you want to be unique, that is the problem with fashion, it is repeated and everyone wants to wear what's trending. You have styled yours perfectly and I ,love those white pants, they make the look to be so rad!! You are such a vision!
    www.fashionstylemogul.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękna stylizacja! Rewelacyjne połączenie!

    Buziaki!

    Alicja i Magda

    OdpowiedzUsuń
  36. I think we have the same biker jacket. i like this casual look <3

    xoxo,
    SHAIRA // Dentistry Night 2016

    OdpowiedzUsuń
  37. Always looking great, gal! Gonna check out that biker jacket! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  38. such an amazing outfit! Love your bomber jacket!
    you always look fantastic.

    http://modaodaradosti.blogspot.hr/

    OdpowiedzUsuń
  39. Pięękny zestaw, ta kurtka bardzo przypadła mi do gustu :)

    Poklikane.Mam prośbę, czy mogłabyś poklikać w linki w moim poście? Będę bardzo wdzięczna :*

    OdpowiedzUsuń
  40. swietna stylizacja ! zakochalam sie w kurtce i spodniach!;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Cudowna stylizacja!
    www.kayleenbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja nie wiem jak ja to zrobilam, że przegapilam tego posta :O ale to pewnie przez te zamieszanie u mnie w życiu :/

    masz rację, co raz więcje tych bomberow zaczyna się pojawiać na ulicach, ale jesli ją lubisz i dobrze się w niej czujesz, to czemu masz jej nie nosić, zwlaszcza, że masz już ją dlugo :) co innego, gdy są osoby ktore ślepo podążają za modą, i nie wazna czy dobre w tym wyglądają, czy nie, noszą bo modne, a pozniej wyglądają karykaturalnie :P hehe

    kurczę, jak mi się marzą biale spodnie, już kilkakrotnie przymierzalam się do takich, ale wciąż mam jakiś opór... na kimś baaardzo mi się podobają, a sama do bieli coś nie mogę się przekonać :(

    Bardzo ladnie wyglądasz kochana bez grzywki- podoba mi się :)

    buziaki :*
    Daria

    wysyalam trochę slonca :D dzielę się, a co :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam, są rzeczy ważne i ważniejsze, a Ty masz teraz przed sobą takie wydarzenie, że to tym bardziej zrozumiałe:)
      Bomberów jest teraz zatrzęsienie na ulicach, a ja sobie własnie dwie kolejne tego typu kurtki sprawiłam, trudno, najwyżej minę kilka osób ubranych podobnie, ale nie mogłam sobie odmówić, szczególnie pastelowej;)
      buziaki:*

      Usuń
    2. Ja, gdy mieszkalam w domu rodzinny, to pozyczalam takie rzeczy od siory, bo ona raczej bardziej na sportowo się ubierala, ale gdy się wyprowadzilam pozostala mi tylko moja szafa, ktora robi się co raz bardziej nudna grrrrr
      wlasnie zorientowalam się, że mam w niej same ramoneski i plaszcze, a takich kurteksportowych brak :/ chyba muszę coś z tym zrobić :D
      podoba mi się bomberka pudrowa :)

      Usuń
  43. Love this look!

    http://passionandunicorns.blogspot.lt/

    OdpowiedzUsuń
  44. i'm in love with this look. Black and white is always a winning combination
    I love your style and your blog.
    Visit mine if you want
    many kisses
    http://www.welovefur.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorry, but I think that wearing fur is disgusting and be sure I won't visit your blog.

      Usuń
  45. Lately I've loved using white pants. I love your look, beautiful!

    http://heyimwiththeband.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  46. Super spodnie, właśnie takich szukam na wiosnę!:)
    Oksy wyglądają mega, a takie taniutkie!*-*

    http://www.justcleo.pl/2016/03/powder-pink-coat-grey-hat-stripes.html

    OdpowiedzUsuń
  47. Lovely combination, you look great.
    Dusana :-)

    http://wonderfullifeasmom.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  48. Great outfit!

    New on www.makeartnotlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Wygladasz niesamowicie! Zapraszam na mojego bloga, fotograf wykonal naprawde swietne zdjecia! violaroth.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Piekna stylizacja, super zdjecia ! Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  51. have a great day!!!!!!!!

    http://modaodaradosti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Cool jacket and tee!


    xoxo
    www.bellezzefelici.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Amazing look! I love the jacket and the jeans
    www.alessandrastyle.com

    OdpowiedzUsuń
  54. mnie "bomberki" generalnie najbardziej i kojarzą się z Tobą i Twoich stylem, ale i najbardziej do Ciebie pasują, dwa razy oglądałam zdjęcia i dopiero za drugim zrozumiałam że to moje wrażenie" jakoś tutaj inaczej" spowodowane jest brakiem grzywki której jestem u Ciebie fanką :)
    kurde głupio za każdym razem mi pisać "super" etc, ale tak właściwie jest, a czarno-biała stylówka zawsze jest u mnie obiektem westchnień :)

    OdpowiedzUsuń
  55. So pretty :)

    http://heyimwiththeband.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  56. Great post dear :)
    I follow you now via GFC, hope you can follow me back ! Kiss
    http://vesnamar.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  57. Really pretty combo.

    http://www.freedmode.com
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  58. Great outfit! I love your outfit and style! you look gorgeous :) Such a great outfit inspiration :)

    xx Jamie| With Love, Jamie

    OdpowiedzUsuń
  59. I zawsze pięknie prezentowalaś tego typu kurtki i tym razem zrobiłaś to znakomicie!Genialny wygląd!

    OdpowiedzUsuń
  60. Twój bomber wygląda świetnie i przyznaję, że nie widziałam takiego modelu :-) Też lubię bombery i miałam kilka w szafie od paru lat ( najstarszy ma chyba 4 lata )i wkurza mnie, że teraz wszyscy w nim latają, a szczególnie smarki z gimnazjum :-/ Zestawienie b&w to zawsze dla mnie strzał w 10!
    Buty fajnie przełamują całość :-)

    Buziaki :-*

    OdpowiedzUsuń
  61. Świetne spodnie, na Tobie mi się bardzo podobają. Sama nie miałabym odwagi założyć.

    OdpowiedzUsuń