CONTACT ✉ Jointy&Croissanty

Obserwuje

środa, 20 stycznia 2016

winter basics









Płaszcz / coat: Szulist, czapka / beanie: Carhartt, spódnica / skirt: allegro, buty / shoes: no name

Zawartość mojej szafy ulega ciągłym zmianom, ale są rzeczy, których nigdy bym się nie pozbyła (oczywiście dopóki ich stan można określić przynajmniej jako dobry), bez względu na zmieniające się trendy czy moje "widzimisię". Na pewno zalicza się do nich ten wełniany trencz, który niejedną mroźną zimę pozwolił mi już przetrwać - gdy próbuję sobie przypomnieć kiedy go kupiłam, to wychodzi na to, że ma około ośmiu lat:) Jak widzicie, tym razem zrezygnowałam z kolorów na rzecz zabawy fakturami różnych materiałów. Po połączeniach opartych na wyrazistych, kontrastujących barwach to właśnie zestawy typu total look należą do moich ulubionych - wyjątkowo podoba mi się kombinacja kilku różnych materiałów jednego koloru.

The content of my wardrobe changes constantly, but there are some items which are basics for me, regardless of changing trends and my whims. This woolen coat which has facilitated me surviving many cold winters, certainly belongs to this kind of clothing - when I try to remind myself when I bought it, it turns out that it was eight years ago. As you can see, this time I gave up vivid colors and combined different textures of materials in black. Together with contrasting sets, total looks are also my favorites - I especially like combination of different materials in one hue.

90 komentarzy:

  1. Pierwsza hihihihi

    No właśnie, jeśli jeszcze raz ktoś mi powie, że czerń jest nudna, od razu odeślę go do Twojego zestawu ! absolutnie nie jest nudno, dzięki temu, że ta czerń różni się odcieniami fakturą- wyszło super !

    super kiecka aaaaaa <3

    widzisz, czasem te nasze sentymentalne podejście do wyrzucania ciuchow, oplaca się, leży rok, dwa, trzy, aż w koncu swoje odleży i okazuje się, że w pewnym momencie spada nam z nieba hehehe
    świetny ten plaszcz- fajny taki uniwersalny i fason i kolor :)
    takie klasyki nigdy nie wychodzą z mody, także dobrze, że go nie wyrzuciłaś :)

    buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, w takie uniwersalne ubrania warto inwestować, płaszcz ma osiem lat i przez ten cały czas należy do moich ulubionych, a poza tym jest bardzo ciepły. Tylko miałam pewne obawy czy pokazywać na blogu zestaw z rzeczą, która ma osiem lat, no bo wiesz, niektórzy to publikują 'stylizacje' złożone z samych nowości, z których każda założona jest tylko raz;) ale w końcu tu chodzi również o autentyczność, więc stwierdziłam, że warto dodać te zdjęcia, tym bardziej, że tak jak napisałam, jest to jedno z moich ulubionych okryć wierzchnich:)

      Usuń
    2. Dlatego, ja zawsze mówię, że nie jestem blogerką, tylko szafiarką- bo nie pokazuję u siebie na blogu samych nowości, tylko rzeczy, w których chodzę ubrana na co dzień :) :)
      Dokładnie- to wlasnie o tą autentyczność chodzi, bo większość blogow niestety takimi nie jest :/ laski wyglądają jak kopia manekinow z wystaw sklepowych, tylko przebierają się do sesji :/

      Usuń
  2. na początku myślałam, że zafarbowałaś włosy na fioletowo :P
    czerń uwielbiam <3


    _________________________
    www.justynapolska.com
    Fashion & Makeup

    OdpowiedzUsuń
  3. okulary mega pasują tutaj - fajnie kontrastują;) trencz bardzo fajny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super ciekawa stylizacja. Masz świetną figurę i nogi do nieba, więc wszystko to wygląda pięknie. Płaszcz jest ciągle dobry, szkoda byłoby go wyrzucać:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna stylizacja, super spódnica, rękawiczki i płaszcz (jak na ośmioletni wygląda idealnie), no i oczywiście super kozaki:) pięknie wygladasz!
    okulary - 8,69$, buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  6. what a lovely post my dear
    your style is so inspiring
    lovely :)
    with love your AMELY ROSE

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz bardzo ciekawą urodę! :) Super look, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Love this total black outfit and the pop of color of your sunnies is stunning!
    xx

    http://www.mybeautrip.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałabym, żeby moje płaszcze tak wyglądały po ośmiu latach ;)

    Jest super!

    OdpowiedzUsuń
  10. wyglądasz super, fajne barwy i okulary :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wow wyglądasz cudownie;) świetnie Ci w tych okularach:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Z ogromnym gustem dobrałaś różnorodność faktur, ciekawe okulary i świetne nogi.. Ty wiesz, ze ja jestem ich fanką:P

    OdpowiedzUsuń
  13. Płaszczyk bardzo fajny, nie dziwię Ci się, że go bardzo lubisz.
    Całość bardzo fajna :) Klik

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Great winter look, I like the all black look.

    heels2hairx0.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Płaszcz fajny i widać ciepły, a Ty w nim pięknie wyglądasz. Twoje zgrabne nóżki idealnie się tu prezentują. Super całość i świetna spódniczka! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow the whole look is amazing, but I'm obsessed of your sunnies! Just amazing pair!
    xx
    cvetybaby.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Cool look. I love yellow sunglasses as they complete the look perfectly x

    http://thelondonthing.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  18. Płaszczyk musi być naprawdę ciepły!:)
    Oksy z Dressin są mega!<3<3

    http://www.justcleo.pl/2016/01/warm-outfit-with-faux-fur.html

    OdpowiedzUsuń
  19. stunnin look!!! amazin skirt, hunny;)) xoxo <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  20. I find you beautiful and the whole look

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładnie wygladasz ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. loving the different textures! the skirt is perfect!
    Pam xo/ Pam Scalfi♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Ślicznie wyglądasz kochana, link kliknięty - dressin :)


    Kochana klikniesz w linki u mnie na blogu :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/01/nowosci-czyli-zamowienia-z.html
    Z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wooow, amazing look! SO nice coat! :-)
    http://www.placeforlady.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam pikowane ubrania! <3 Świetny zestaw!
    I jakie fajne okulary!!! ;)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Masz bardzo duzo ciuchòw wydaje mi sie :) ładna czapa i okulary. Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mi się wydaje, że mam dość dużo ubrań, ale apetyt rośnie w miarę jedzenia i ciągle coś nowego chodzi mi po głowie:)
      miłego wieczoru:*

      Usuń
  27. Boska spódnica!

    http://www.fashionmint.pl/

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie dziwię się, że nie możesz się z nim rozstać bo wygląda naprawdę świetnie! Bardzo podoba mi się połączenie pikowanej spódnicy z wełnianym płaszczem. Super!
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Nice picks, dear! Love the colour of your shades too! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  30. świetna zabawa fakturami, dzięki czemu stylizacja nie jest banalna. :) i jak zawsze wyglądasz absolutnie fantastycznie, podoba mi się jak kontrastuje ze stylizacją Twoja jasna twarz. :))
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny uniwersalny zestaw :) Cudowna pikowana spódnica :)
    www.khatstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. love the outfit and the sunglasses gives it an amazing and very stylish touch!

    lu | Coco & Louis

    OdpowiedzUsuń
  33. super wyglądasz, piękne okulary <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Oj ja też mam takie ubrania, które niedługo będą miały z dychę - są niezastąpione :)
    Lubię czerń, lubię muszkieterki, lubię beanie, lubię skórzane spódnice = lubię tę stylizację:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Love the coat and the sunnies

    Have a lovely day,
    BLOG | Taislany

    OdpowiedzUsuń
  36. Okulary świetnie przełamują całość! ;)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Wspaniałe zdjęcia, doskonale pokazują stylizację :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Love your eyeglasses! Perfect choice for winter:)

    Ksenia,
    thestylejungle.ru (win a trip to Finland!)

    OdpowiedzUsuń
  39. This is such a great outfit.I especially love your coat.So beautiful
    sophieatieno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Ciekawe okulary, bardzo niezwykły dodatek do typowo zimowej stylizacji :) A bez płaszcza w zimie ani rusz, mój też już wiele mrozów ze mną przetrwał.

    OdpowiedzUsuń
  41. total black:)super połączenie:)

    OdpowiedzUsuń
  42. kochana, ja na blogu już pokazywałam sukienkę która ma tyle lat co ja i parę innych rzeczy przewinęło się, które pamiętają poprzednie stulecie. Ja właśnie tak widzę idee bloga, przynajmniej swojego: robię miszmasz z rzeczy, które są nowe i wiekowe, nie robiąc z siebie manekina z wystawy, tylko prezentując swój styl,w którym sięgam po vintage. Stąd podsumowując mój przydługi wywód, popieram pokazywanie rzeczy, które mają 8 lat, dobrze się mają i są przez nas lubiane :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, u mnie często nowości mieszają się ze starszymi rzeczami, nawet pojawiła się tutaj chusta w kratę, która jest starsza ode mnie:)
      ja takie dłuższe wypowiedzi bardzo lubię czytać, tym bardziej, że Twoje komentarze zawsze są wartościowe i ciekawe:)
      miłego dnia:*

      Usuń
  43. Love your coat! Those sunnies are so unique too. Great look!
    xo Kiki
    http://colormekiki.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Eight years is a long time and it still looks as good as new!! I love how you combined the different shades and outfits in black to bring the perfect edge to the whole outfit. The sunglasses and boots are my favorite!!
    www.fashionstylemogul.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo mi się podoba Twoja stylizacja. Wszystko jest fajnie zgrane, spójne czyli coś co ja lubię! A te okularki bardzo fajnie zgrywają się ze wszystkim i przełamują tą szarość! Z chęcią sama bym się tak ubrała :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Those boots are just gorgeous!! <3

    Blog: http://fiftyshadesofpink.blogs.sapo.pt/
    Instagram: @sarafqueiros

    OdpowiedzUsuń
  47. ooo wow, kolejna stylizacja po prostu petarda ! ;)))

    OdpowiedzUsuń
  48. to sporo już czasu go masz- ale takie płaszcze najlepsze na zimę;) podobasz mi się w takim czarnym wydaniu;)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  49. Great outfit!! You looking stunning.

    New Post: http://www.thepositivewindow.com/2016/01/21-things-that-can-make-woman-happy.html

    OdpowiedzUsuń
  50. Wyglądasz świetnie w tym wydaniu!! :) Jakoś mi do Ciebie pasuje ^^ Look cudowny, mega mi się podoba :)) Spódniczka mnie zachwyciła! *.*

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. You look so cool !
    xoxo,

    atwednesdaysiwearpink.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Nie no stylizacja bomba. Wyglądasz rewelacyjnie :) Tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Moja droga jak zwykle zachwycasz! Kobieco, stylowo i choć jeden kolor tylko to jednak stylizacja mega ciekawa. :-)

    OdpowiedzUsuń
  54. This coat is really amazing, perfect on your basic ootd!!! Kisses from Italy and thank you for your visit,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Bloglovin of Eniwhere Fashion

    OdpowiedzUsuń
  55. You look stunning loves.
    I love the sunglasses and the total outfit

    The Bandwagon Chic | Instagram | Bloglovin | Snapchat: bandwagonchic

    OdpowiedzUsuń
  56. Awesome shooting!
    Have a nice week-end!
    Photographe Gil Zetbase
    http://www.gilzetbase.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Love this! Great post!♥ x

    www.fromluxewithlove.com
    www.bloglovin.com/blogs/from-luxe-with-love-14590195

    OdpowiedzUsuń
  58. Świetnie wyglądasz :D uwielbiam tego typu stylizacje!
    www.modawygoda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. This is such a cool look. I think it has a really edgy retro vibe. I really like those knee high boots! :D You look amazing!

    ADVENTURES IN WONDERLAND

    OdpowiedzUsuń
  60. You look really cool!


    xoxo
    www.bellezzefelici.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Sama mam takie rzeczy, których za nic w świecie nie wyrzucę, póki będą się nadawały do noszenia! ;)

    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  62. so pretty,you look fabulous
    I love those boots

    OdpowiedzUsuń
  63. Loving your outfit a lot especially the retro-like sunnies! ;)

    http://pixiethe90s.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Pięknie :) Daję wielki kciuk do góry, bo bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Nice total black outfit! I like your coat and boots.
    Have a nice week!
    x
    Stella from a Looks & Travels

    OdpowiedzUsuń
  66. Fajne te zimowe baics :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Love the whole look, you styled it perfectly!

    besos,
    M
    The Flower Duet

    OdpowiedzUsuń
  68. Such a cool statement sunglasses choice!
    Love the look :)

    OdpowiedzUsuń
  69. I love the quilted skirt! And you have perfect lipstick again. :)
    www.streetmadonna.com

    OdpowiedzUsuń
  70. It's great when you buy a piece that lasts you years and this one still looks like new. I like the mix of textures and the outfit combination looks really good together.

    Samio
    www.samio.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  71. Just passing by loves.
    Have a great day

    The Bandwagon Chic | Instagram | Bloglovin | Snapchat: bandwagonchic

    OdpowiedzUsuń
  72. love that cool coat, plus I cannot take my eyes off those glasses.
    New Post on my blog, do drop by soon ,<3
    ✿thefashionflite
    ✿twitter
    ✿Bloglovin
    ✿FaceBook

    OdpowiedzUsuń
  73. Uwielbiam taką zabawę fakturami materiałów w tym samym kolorze! Wygląda to genialnie i tak właśnie jest u Ciebie! W życiu bym nie pomyślała, że ten płaszcz ma już tyle lat, bo jego fason jest wciąż aktualny. Za to właśnie kocham takie klasyczne rzeczy, że możesz je mieć w szafie przez kilka lat i wciąż będą modne :-)

    Buziaki :-*

    OdpowiedzUsuń