CONTACT ✉ Jointy&Croissanty

Obserwuje

wtorek, 15 grudnia 2015

red shearling jacket







Kurtka / jacket: banggood, top: Style Moi, spódnica / skirt: allegro, buty / shoes: nn

Co roku w okresie jesienno zimowym poszukuję kurtki idealnej - czyli takiej, która będzie dobrze wyglądać i jednocześnie odpowiednio chronić przed zimnem. Już nie raz pisałam, że uwielbiam fason ramoneski, jednak te które miałam do tej pory w szafie nie nadawały do noszenia zimą, ta dzięki kożuszkowi w środku jest bardzo ciepła i moim zdaniem wygląda zgrabnie. Jako chyba ostatnia w całej blogosferze mam wreszcie kozaki za kolano, dość długo nie mogłam się zdecydować, ze względu na to, że większość modeli miała zbyt wysoki obcas lub fason nie taki jakbym chciała. Ciekawa jestem jak tam Wasze poszukiwania zimowych kurtek?

Every year at the same time I am busy searching for the perfect jacket - warm and cool looking. Many times I mentioned that I like biker jackets, but those in my closet were not suitable to wear in winter. This from today's set protects against cold very well and has the cut which I adore. Finally I bought over-the-knee boots, I couldn't decide quite a long time, due to I was looking for flat shoes and most of available in stores models were high-heeled. And how with yours preparing for winter? Have you found perfect jacket yet?

64 komentarze:

  1. Ta kurtka jest super, a Ty wyglądasz w niej pięknie, czerwień to Twój kolor ;)
    Pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :) ♡ ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo w końcu masz wymarzone kozaki za kolano :) A ja nadal ich nie mam :( *I chyba już tak zostanie. Kożuszek jest super!
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny zestaw :) Kurtka mistrzostwo !

    http://ladyinblackfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurtka cudo! A Ty jak zawsze jak modelka;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gorgeous as always my dear.Love this red look.
    Have a amazing week dear.
    Kisses xox

    http://kintanfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. genialny ten kożuszek i w świetnym kolorze:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pisałam Ci już nie raz, że właśnie w czerwieni chyba lubię Cię najbardziej. :-) Super!

    OdpowiedzUsuń
  8. OMG you look so cute!
    Like a Santa Baby! ♥


    Have a Happy Tuesday!
    xoxo Suzy ( ˘ ³˘)♥
    THE KAWAII PLANET

    OdpowiedzUsuń
  9. No proszę, masz wreszcie te swoje długocholewkowce - fajnie wyglądają i odróżniają się nieco od tych innych na blogach prezentowanych (podeszwa :)).
    Cieszę się, że udało Ci się spełnić to swoje zimowe marzenie ciuchowe ;)

    Kurtka super!

    Ja pozostanę przy swoich brzydkich puchówkach, bo choć paskudne, to cieplejszej kurtki nigdzie nie znajdę ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz Mar, te puchówki wcale nie są takie brzydkie, widziałam kilka całkiem ładnych modeli, a poza tym takie praktyczne, wygodne i ciepłe:)

      Usuń
    2. to ja chyba nie mam oka albo forsy, te puchówki na które zawsze było mnie stać były brzydkie jak noc listopadowa ;P

      Usuń
    3. Akurat te modele, które mi się podobają, są wypełnione puchem syntetycznym i podszyte sztucznym futerkiem, więc wcale nie są takie drogie. Miałam kiedyś taką, była bardzo ciepła, ale miała za dużo wypełnienia w ramionach i wyglądała jak strój do futbolu amerykańskiego;)

      Usuń
    4. ja chciałabym sobie kupić taką z gęsim puchem, ale te to naprawdę za wiele woreczków monet chodzą ;P

      Usuń
  10. You look gorgeous in this pictures, love the editorial style of your photoshoots!
    x,abril
    The Color Palette

    OdpowiedzUsuń
  11. Cool look! And that top is so cute :)

    MONDAY PROJECTS

    OdpowiedzUsuń
  12. ale zazdroszczę Ci tego kożuszka;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Pretty look, love the jacket.

    xo
    http://thepinkporcelaindoll.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  14. hej, nie jesteś ostatnia, bo ja nadal nie mam muszkieterek ;)
    a kurtki zimowe w tym sezonie dodzieram z ubiegłych lat :)
    Super look !

    OdpowiedzUsuń
  15. Gorgeous outfit!

    You can get 15% off any watch from Daniel Wellington with the code 'DWelectricsunrise'. Visit my blog for more information:

    * Electric Sunrise - Fashion and Lifestyle Blog *

    x

    OdpowiedzUsuń
  16. To, że w czerwieni jest Ci bosko to wiemy wszyscy :) a kożuszek jest przepiękny, takiego w tym kolorze jeszcze nie widziałam i jestem zachwycona !!! Cudne buty znalazłaś, są ciekawe i inne niż wszystkie ❤ Ja znalazłam kolejne futerko, mam bzika na ich punkcie niestety i nie mogę się oprzeć, gdy w jakimś się zakocham ..hihitaka mała obsesja i słabostka :P

    Buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  17. Czerwony kolor jest stworzony dla Ciebie, wygladasz swietnie, jak zawsze zreszta.

    OdpowiedzUsuń
  18. fantastycznie wyglądasz. Świetnie Ci w czerwonym ale o tym chyba wiesz? :) Klik

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. ta kurtka jest genialna! uwielbiam tą stylizację, świetna spódnica, kozaki i ta bluzka:)
    zachwycam się! PS. ja jeszcze nie mam kozaków za kolano, także nie jesteś ostatnia:D
    kurtka 135,39zł:)
    buziaki!:*

    OdpowiedzUsuń
  20. hi dear,stunning outfit..i like your red jacket and over the knee boots
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  21. This is such a cool look, and I love your leather skirt! Great post :)
    xo Kiki
    http://colormekiki.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. wow great look

    http://carrieslifestyle.com
    Posts online about Australia, Rio, Bangkok...

    OdpowiedzUsuń
  23. I go through the same thing when winter comes here. But biker jackets are perfectly fine for us since it doesn't get as cold as it does for you!

    Sxx
    www.daringcoco.com

    OdpowiedzUsuń
  24. great coat! I love something warm yet stylish for winter! and OTK are a must ;)
    Pam xo/ Pam Scalfi♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam Twoje zdjęcia i stylizacje ;) <3
    Pozdrawiam
    http://withev.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. I love this a lot!


    ** If you haven't yet, I'm inviting you to join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    NEW POST: Pink Sugar Sweet Cheeks HD Cheek Color In Concrete Jungle Review and Swatch

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajna stylizacja, uwielbiam czerwień, więc tym bardziej jestem na tak, ramonesek właśnie dlatego, że zazwyczaj krótkie są - nie noszę, a tu proszę piękne wydanie "zadziornego" kożuszka w energetycznym i funkcjonalnym wydaniu. Super!

    zapraszam tez do siebie, ja dzisiaj obłaskawiałam kolor żółty:)
    blog minimalissmo

    OdpowiedzUsuń
  28. ooo... ja na taką kurtkę czekam:) Mikołaj ma mi przynieść:)

    OdpowiedzUsuń
  29. This is the perfect jacket. So cool!
    xx


    http://www.mybeautrip.com

    OdpowiedzUsuń
  30. buty mi sie bardzo podobaja :)

    Zapraszam:)
    http://oustianowskaphotography.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń
  31. You look beautiful! I really like that jacket!

    Florals&Smiles

    OdpowiedzUsuń
  32. OOoo są i one- rozumie, że to te kozaki, o których pisalas osttanio u mnie ? :D
    powiem Ci, że świetne są, na pewno takie inne- wyróżniają się na tle muszkieterek- to wlasnie ta podeszwa dodaje im fajnego charakteru i to, że są plaskie, absolutnie nie odbiore im sexapilu i kobiecości ! super wybór kochana!

    i kożuszek boski <3
    piękny kolor ajććććć <3

    buziaki :*
    Daria

    33,50$

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to te:)
      Bałam się, że nie będą fajne (wiesz jak to jest z kupowaniem butów przez net), ale są takie jak na zdjęciach:) teraz czekam na beżowe:)
      Dzięki Daria:*

      Usuń
    2. no niesttey kilka razy się przejechalam na zamawianiu butów przez internet, bo pomimo podanej dlugości wkladki, wciąż przychodzily albo za male, albo za duże grrrrrrr ale nadal wniosków ni ewyciągnęłam i wciąż zamawiam, choć teraz lepiej trafiam :P hehe

      juz nie mogę się doczekać tych beżowych- też pewnie fajowe :D

      Usuń
    3. też się nie mogę doczekać, chociaż coś długo nie ma przesyłki i tak się zastanawiam czy listonosz sobie teraz w nich przypadkiem nie śmiga;p

      Usuń
  33. You are so gorgeous in red. I followed you in gfc #893 I hope you will follow back :)

    All I want for Christmas is...| Wishlist ~ Styleccentric Fashion' | BLOGLOVIN

    XOXO Alyssa

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetna stylizacja, bardzo podoba mi się ta kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Cute casual outfit! I love your coat. You must feel really warm in it :)

    Have a beautiful day!

    xoxo,
    SHAIRA
    www.missdream-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Amazing pictures, love d pop of red !!
    New post - http://www.sapphireziva.com/2015/12/date-with-kate-spade.html

    xo, kanchan
    sapphireziva.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Such a cheerful colour, perfect for the season! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  38. The jacket suits you so well!!!


    xoxo
    www.bellezzefelici.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. You look great babe, red is a good color on you!!
    www.fashionstylemogul.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetna kurtka!Całość bardzo mi się podoba:)
    pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  41. LOve the outfit! So perfect for fall <3 <3
    Have a lovely weekend..
    Lots of Love
    Richa
    www.yulookgorgeous.com

    OdpowiedzUsuń
  42. I love the red lip motif! So cute!
    www.streetmadonna.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Twój kożuszek jest genialny! Kolor i fason ramoneski to jest to! Fajnie, że jest trochę dłuższy, bo przez to z pewnością cieplejszy i ciekawie wygląda :-) Też mam podobnie z tym szukaniem kurtki idealnej co sezon :-) W tym roku stwierdziłam, że brakuje mi takiej zwykłej czarnej puchowej kurtki, bo od kilku sezonów kupowałam kolorowe :-) Znalazłam świetną trochę dłuższą i z odpinanym kapturem na Answear i myślę, że pojawi się na blogu :-)
    Kozaki są super i z pewnością nie jesteś ostatnia, bo jeszcze swoich nie mam, bo wciąż na mnie czekają w sklepie ( a w zasadzie to ja czekam, aż je przecenią ) :-) Za to 3 pary starych kozaków za kolano niedawno sprzedałam więc inne dziewczyny się na nie ucieszyły :-)

    Buziaki :-*

    OdpowiedzUsuń
  44. So nice jacket
    http://www.placeforlady.com/
    Follow back please :-)

    OdpowiedzUsuń