CONTACT ✉ Jointy&Croissanty

Obserwuje

poniedziałek, 3 sierpnia 2015

better or worse










Bluzka / blouse: DIY, szorty / shorts: Wholesale7, buty / shoes: Bianco, okulary / sunglasses: Dresslink

"Przerobiłam kurtkę..." - mówię do męża. W odpowiedzi usłyszałam: "Aha, czyli zepsułaś." Yyy... jak to zepsułam??? Faktycznie wiele ubrań wylądowało w śmietniku, z powodu moich nieudanych eksperymentów;) Pamiętacie ten wzorzysty bomberek, który pojawił się w tym poście ponad rok temu? Coś mi w nim nie pasowało, a dokładnie ten zamek, który po zasunięciu kurtki sprawiał, że źle się układała (chyba ten fason tak ma, jeśli kurka nie jest zbyt dobrze uszyta). Postanowiłam więc, że wstawię dwa guziki i przy niewielkim nakładzie pracy z kurki zrobi się bluzka z takim jakby rozporkiem u dołu. Ciekawa jestem co sądzicie, zepsułam czy poprawiłam kurtkę?

Recently when I said to my husband: "I remade jacket" and and in response I heard: "Aha, it means that you destroyed it." Yyy...what??? Indeed many of my clothes landed in trash due to my unsuccessful sewing experiments;) Do you remember printed bomber jacket, which I showed you over a year ago? Something I didn't like in it and it was that zip which made the jacket didn't fit well.  So I decided to sew in two buttons and with little effort I made blouse from the jacket. I wonder which version is better in your opinion?

87 komentarzy:

  1. Wygląda całkiem nieźle, tak oryginalnie :) Czasami fajnie pobawić się modą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja to szczerze powiedziawszy nie miałam oglądając te zdjęcia pojęcia, że coś tu przy tym ciuchu majstrowane było - jak dla mnie ta "bluzka" wyglądała jak prosto ze sklepu.
    A to chyba oznacza, że niczego nie zepsułaś ;)
    w bluzkowym wydaniu ta kurtka zachwyca ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nice jacket, i love the print
    new post: http://melodyjacob1.blogspot.com/2015/08/engagement-ring.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Lovely!) www.elationofcreation.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeróbka jest bardzo udana - kurtka prezentuje się niezmiernie ciekawie i oryginalnie :)
    Jak zawsze świetna stylizacja ♥
    Pozdrawiam, stylstynka :*

    OdpowiedzUsuń
  6. this jacket lovely
    would you like to pass from my blog?
    <<< fashion blogger Pamela Soluri >>>
    I wish you an happy day
    kiss

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz bardzo dopracowane stylizacje co bardzo mi się podoba. Poza tym zawsze są ciekawe i niezwykle mądrze pomyślane. Do tego super w nich wyglądasz. :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. hahahah, i alter and sew my clothes all the time and most of the time it's a disaster but sometimes it turns out okay lol!

    http://theleeday.com

    OdpowiedzUsuń
  9. O! Jak ładnie :) Ta bluzka ma genialny print! I sandałki śliczne! Naprawdę świetny zestaw! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooooo not destroyed at all, quite the opposite! That jacket is super cool and I'm loving the print, you're totally rocking it! ;)

    Love,
    Whit

    http://www.whitneyswonderland.com

    OdpowiedzUsuń
  11. This top looks nice and it didn't look ruined :)
    I'm happy for people doing DIY stuff, i think they are talented :)

    Zarrah

    The Bandwagon Chic | Instagram | Bloglovin | Snapchat: bandwagonchic

    OdpowiedzUsuń
  12. fantastycznie wyglądasz:) świetna ta bluzka;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. the shoes are incredible! and those sunglasses suit you so well :)

    Pam xo/ Pam Scalfi♥

    OdpowiedzUsuń
  14. I like as a blouse and it was funny what your husband said, but we need to experiment sewing, to be experts one day! I liked the blouse now, it is colorful and I love prints! I also loved the shoes, nice style and color! I think you did a great job! And you look very beautiful, as usual! Hope you have a great week!
    DenisesPlanet.com

    OdpowiedzUsuń
  15. mąż mówi, że zepsułaś, ja mowię że bomberowa koszula wygląda superowo!:)
    też wiele razy zepsułam jakieś ubranie, bo mnie naszła ochota na zmiany, ale czasem warto bo może wyjść coś fajnego:D
    bardzo podoba mi się ten zestaw, w połączeniu z tymi butami i spodenkami wyglądasz genialnie:*

    OdpowiedzUsuń
  16. Efekt rewelacyjny! Sama z chęcią założyłabym taką bluzkę:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Love the PERFECT SHOES! Bisous from France :)

    www.taimemode-fashionblog.com

    OdpowiedzUsuń
  18. I love this outfit! Your sandals are so cute <333

    Have a nice day! :)

    xoxo,
    SHAIRA
    www.missdream-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Idealna przeróbka! Wygląda wręcz fantastycznie!

    http://www.fashionmint.pl/

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładny makijaż i okulary :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fantastic post dear! Hope you have a lovely day.

    ** I'm inviting you to join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    xoxo;
    BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny print na koszuli !!! extra stylizacja !!! <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna ta koszula, podoba mi się wzorek :-) I z szortami świetnie się zgrywa :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. piękne włosy!
    Obserwuję i zapraszam do mnie: http://thewomenlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Przerpbiłaś, czyli zepsółaś hahahaha dobre :P
    ja zawsze, gdy miałam grzywkę spiętą wsówką do góry- to dla mojego Kuby, zawsze oznaczało to jedno- śmiał się , że pewnie próbowałam ją podciąć i za bardzo mnie poniosło :P hehehehe Ahhhh Ci nasi faceci- nie wierzą w nasze możliwości :P hehe

    Mi się podoba Twoja przeróbka- na początku myślałam, że to jakiś żakiet/marynarka jest, ale taka bardzo odważna i z charrakterem, bo nie nudna, tylko z odkrywającym pępkiem :)

    Super wyglądasz :)

    buziaki :*
    DAria

    OdpowiedzUsuń

  26. Moje diy są niestety zawsze nieudane więc nie ekserymentuję :)
    Twoja kurteczka prezentuje się fantastycznie.... w zestawieniu z białymi szortami super!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. A mi sie podobają obydwie wersje :)

    OdpowiedzUsuń
  28. beautiful loook, i love your sandals!!
    you look amazing

    www.chicpineapple.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. I need your sandals and jacket! Awesome outfit!

    Tina
    www.justatinabit.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Super bluzo-kurta , fajny wzór i kolor butów.

    OdpowiedzUsuń
  31. Such a cute look! White bottoms are my favorite for summer, your top is very chic too.

    xoxo,
    Tania
    http://inspiremyfancy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Great post! It was interesting to read it! :)

    With love, Nastya Deutsch ♡
    http://nastyadeutsch.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  33. Nice outfit <3 <3
    Sophie
    http://www.us-avenue.com

    OdpowiedzUsuń
  34. hi my darling i repass
    a big kiss
    <<< fashion blogger Pamela Soluri >>>
    I wish you an happy day

    OdpowiedzUsuń
  35. Amazing photos dear!

    Please click on the link on my blog
    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/08/banana-giveaway-winner.html

    OdpowiedzUsuń
  36. Oh this is so great that you added the buttons to the jacket! The buttons give it something special. I love it! Those shoes are spectacular. Have a fantastic week!

    xo, Bry

    Swept.Away.To.Rio.de.Jeneiro.Naughty&Nice

    OdpowiedzUsuń
  37. O rany, ale ty masz zdolnosci! Super ta kurteczka! Ja tez czasami przerabiam rzeczy i tez czesto nie wychodzi :) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  38. Always beautiful! Amazing pics!

    XX
    Chiara
    http://blog.pianetadonna.it/shesinfashion/for-your-skin-naturissima/

    OdpowiedzUsuń
  39. Jestem w szoku, świetnie to wymyśliłaś :) Najpierw obejrzałam zdjęcia, a potem z ciekawości patrzyłam skąd bluzka, bo mi się spodobała :)
    Genialnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Fajnie wygląda, ale wcześniej też było Ci w niej dobrze :-) Dobrze, że zostawiłaś zamek w razie czego będzie można ją ubrać jako kurtkę, jest świetnie :-) Też przerabiam wiele ciuchów i wiele z nich idzie na śmietnik :-)

    OdpowiedzUsuń
  41. Amazing look :)
    xx Katha
    showthestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Lovely pics! I love your blog:)

    www.bloglovin.com/blogs/printed-sea-3880191

    OdpowiedzUsuń
  43. Bahahaha, I destroy my clothes a lot too, don't worry. My mum gets mad, though, it's hilarious! Haha, the jacket looks wonderful, by the wya! It's so baroque but the cut is so modern, I love it!

    May | THE MAYDEN

    OdpowiedzUsuń
  44. OH EM GEE! How do you do it that you always look so STUNING, GORGEOUS and ADORABLE!
    I love everything about this outfit!

    ♥ Happy Tuesday! ♥

    THE KAWAII PLANET

    OdpowiedzUsuń
  45. Pierwsze na co zwróciłam uwagę to właśnie ta kurtka.bluzka i pomyślałam: wow! Super :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Lets follow eachother. Just follow and leave a comment. Then I will come back to follow you. Loves.

    www.nilgunozenaydin.com

    OdpowiedzUsuń
  47. ależ u ciebie dawno nie byłam. muszę koniecznie nadrobić poprzednie posty!
    wcale nic nie zepsułaś. bluzko-kurtka wygląda teraz super :)

    OdpowiedzUsuń
  48. lovely!! love the jacket and your shoes!!
    xx


    www.thepositivewindow.com

    OdpowiedzUsuń
  49. I think you did a good job, this jacket looks awesome!

    Tara x

    OdpowiedzUsuń
  50. You look amazingly gorgeous hun! Lovely pictures..
    loads of love
    Have a great day ..
    Richa shekhar
    http://www.yulookgorgeous.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Dziękuję za informację, właśnie wchodziłam na stronę Front Row Shop to rzeczywiście kurtki i płaszcze mają genialne!!

    OdpowiedzUsuń
  52. O, nawet fajnie wyszło. Tak niewiele pracy, a masz inny ciuch;-)

    OdpowiedzUsuń
  53. WOW! Wyglądasz świetnie :)
    Bluzka mi się bardzo podoba :)
    Całość wygląda stylowo i oryginalnie:) Kupuję tę stylizację !

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  54. Love the sunnies and the sandals! you look gorgeous as always :)

    http://georgiacarlos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Wyszło świetnie i przynajmniej masz coś oryginalnego, a przy tym inspirujesz:) A i wyglądasz naprawdę super!
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  56. I love this blouse , awesome outfit dear !
    xoxo

    www.sorananistor.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Great outfit! I love your looks <3

    http://heyimwiththeband.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Wow love that you turned it into a blouse! It looks amazing! I'm tempted to mess around with some of my clothes but I recently had a disaster making cushion covers so I'm not sure how well it will go haha

    www.sophieslittlesecrets.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Love the pattern of your jacket! Great look!

    Bella Pummarola

    OdpowiedzUsuń
  60. Haha I love your husband's response. I think it's really creative of you to make it into a blouse and it looks great :)

    istylelooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Pięknie kochana!! I cudowne buty!!
    pozdrawiam:*
    Ola
    FASHIONDOLL.PL

    OdpowiedzUsuń
  62. Beautiful jacket and sandals!
    http://sunmoonstyle.blogspot.co.at/

    OdpowiedzUsuń
  63. Świetna stylizacja,pięknie wyglądasz ! Dobre wyczucie stylu.
    Ja zapraszam Cię na mojego nowego posta,będę wdzięczna za każdy komentarz lub opinię.
    Chętnie będę tu zaglądać.Powodzenia w dalszym blogowaniu.

    http://lifestyle-nattfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. haha, dobry tekst męża:p genialna jest ta kurtka! Uwielbiam Twoje stylizacje i ten Twój styl - inny od innych i to sobie cenię!:)

    OdpowiedzUsuń
  65. Bluzka wyszla ci swietnie - nigdy bym nie przypusczala, ze to przerobka! Jest bardzo oryginalna:)
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  66. Kurtka, bluzka - nieważne, bo moim zdaniem teraz wygląda świetnie! :)

    Ptysiablog

    OdpowiedzUsuń
  67. O wiele bardziej podoba mi się po przeróbce niż przed :) Super Ci to wyszło! Świetne buty:)

    OdpowiedzUsuń
  68. i like it as bomber as jacket)))) in both ways it looks different and stunnin!!))) xoxo <3

    OdpowiedzUsuń
  69. kurtka jest świetna! szkoda, że nie do kupienia :( independentgirl98.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. You look fantastic, dear! Love this ensemble on you,pure perfection!


    http://anatkoren.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  71. Sandały w slicznym kolorze, do Twojej kurtki perfekcyjnie ;)

    OdpowiedzUsuń